Jump to content
MAINOS

Joulunajan työnteosta kysymys ?


Vieras: Liisa Ihmemaassa

Recommended Posts

Vieras: Liisa Ihmemaassa

Olen TEHY:n uusi jäsen ( tänään liittynyt), vielä ei siis ole TEHY:n sivuille salasanoja.

Minulla on sovittu joulunajaksi sijaisuus ( vuosiloma ja TT-päiviä) yksikköön, joka ei kuulu työtaistelun piiriin; eikä tod.näk. tule kuulumaan luonteensa takia. Onko tämä jo sovitun työn tekeminen "laillista" ammattiyhdistyksen kannalta katsottuna nyt työtaistelutilanteen aikana?

Liisa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itselläni on sama tilanne. Olen jo kesällä lupautunut tekemään joulukuun töitä. Nyt sikäli harmittaa, että kuulin Tehy odottavan opiskelijoiltakin sellaista panosta, ettei töitä tehtäisiin työtaistelun aikana?!

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miten ylipäätään menevät nuo sijaisuudet?

Itsekin olen suullisesti ehtinyt sopia jo ennen tietoa irtisanoutumispäivästä että aloita määräyskirjalla irtisanomisuhkan toteutumispäivän tienoilla  huh.gif.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä nyt sitten pyysin ja allekirjoitin tuon joulunajan työsopimuksen. Ompahan otettu varman päälle, ettei liitto tulkitse rikkuruudeksi. Kaiken järjen mukaanhan tuo taisto on ohi jo siihen mennessä, mutta koskaan ei voi laskee hommaa liian varmanpäälle vaikka työsopimus onkin vasta ajalle 6.12->

On se vaan hasmillista kun en köyhänä opiskelijana saa tukia lainkaan ja nyt en sitten keikkaa voi ottaa vastaan. MUTTA, onhan se opiskelijankin oma panoksensa tähän taistoon annettava  :D

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä nyt sitten pyysin ja allekirjoitin tuon joulunajan työsopimuksen. Ompahan otettu varman päälle, ettei liitto tulkitse rikkuruudeksi. Kaiken järjen mukaanhan tuo taisto on ohi jo siihen mennessä, mutta koskaan ei voi laskee hommaa liian varmanpäälle vaikka työsopimus onkin vasta ajalle 6.12->

On se vaan hasmillista kun en köyhänä opiskelijana saa tukia lainkaan ja nyt en sitten keikkaa voi ottaa vastaan. MUTTA, onhan se opiskelijankin oma panoksensa tähän taistoon annettava  :D

Tämä työtaistelu on vain muisto silloin ja palkka parempi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä nyt sitten pyysin ja allekirjoitin tuon joulunajan työsopimuksen. Ompahan otettu varman päälle, ettei liitto tulkitse rikkuruudeksi. Kaiken järjen mukaanhan tuo taisto on ohi jo siihen mennessä, mutta koskaan ei voi laskee hommaa liian varmanpäälle vaikka työsopimus onkin vasta ajalle 6.12->

On se vaan hasmillista kun en köyhänä opiskelijana saa tukia lainkaan ja nyt en sitten keikkaa voi ottaa vastaan. MUTTA, onhan se opiskelijankin oma panoksensa tähän taistoon annettava  :D

Tämä työtaistelu on vain muisto silloin ja palkka parempi.

Näin se varmastikin on. Ah, sitä palkkaa odotellessa  :D

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...