Jump to content
MAINOS

Mikä palkanlisäys nyt tullut?


Minx

Recommended Posts

Ahaa. Itse en kyllä saanut latin latia, vaikka Huusipalvelua onkin jo 20 vuotta kertynyt. Huomenna soittamaan palkaLASKIJALLE sitten vaan...

Voi olla, että et saa mitään. Se näiden järjestelyerien heikkous onkin, että työnantaja voi melko vapaasti päättää kelle se itse haluaa niitä antaa. Kannattaa kuitenkin soittaa ja kysyä, että mikset saanut mitään.

Työnantaja ei päätä yksin! Neuvotellaan järjestöjen kanssa mille ammattiryhmille ja mille TVA-ryhmille!! tämä on reilu systeemi, vain summat on mitättömiä

pike[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 22.10.07 - klo:19:45


Mulla on peruspalkassa +80e  :P

Et taida olla Tehyläinen?

Olenpas.

Oletko itsemaksava jäsen? Jos olet, työnantajasi ei mistään voi tietää sitä, jolloin sijoitut korotusten jaossa samalle viivalle liittoon kuulumattomien hoitsujen (myös s-holet) kanssa. Näin esim Hussi ilmeisesti menettelee, eli lisät tulee, vaikka onkin Tehyn jäsen, jos on itsemaksava eikä jäsenmaksua peritä suoraan palkasta. Harmittaa hiukan, että mulla on suoraperintä...  ;)

Olisiko ollut henkilökohtainen harkinnanvarainen lisä?

pike

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Työnantaja ei päätä yksin! Neuvotellaan järjestöjen kanssa mille ammattiryhmille ja mille TVA-ryhmille!! tämä on reilu systeemi, vain summat on mitättömiä

pike

Neuvotellaan toki, mutta työnantajalla on se päätäntävalta kelle rahat loppujen lopuksi annetaan.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä meni pääasiassa osastonhoitajille ja ylihoitajille tuo korotus. On varmasti helppoa päättää, että itse on sen ansainnut >:D

No sinänsä tuo on ollut tiedossa jo kauan, että sitä järjestelyvaraerää on pyritty painottamaan aoh-oh-yh-linjalle, jotta saataisiin jotain eroa rivish:n ja oh:n palkkaan. Ihan järkevää MINUSTA, tyhmäähän se olisi että esimies tienaisi vähemmän.

Eikä ne oo ollu oh:t siitä päättämässä.

eikä yh:t

pike

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...