Jump to content
MAINOS

Mikä palkanlisäys nyt tullut?


Minx

Recommended Posts

Huomasin äsken uusimmasta palkkakuitista että peruspalkkani on noussut huimat 15 euroa!  ;D Mihin tämä korotus liittyy? Onko kellään mitään tietoa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Sairaanhoitaja, HUS

Huomasin äsken uusimmasta palkkakuitista että peruspalkkani on noussut huimat 15 euroa! 

Ne aikovat selvästi houkutella sut pois työtaistelurintamasta, noin vaivihkaa..  ;D

Itselläkin oli viimeisessä erittelyssä tullut hilut yli 6 € lisää perusliksaa, enkä tiedä miksi. Olisko samalla asialla olleet?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisiko kyseessä järjestelyvaraerä mikä piti tulla maksuun syyskuussa?

Sehän se. Eli päättyneen tupon viimeinen korotus. Työnantaja on päättänyt kuinka paljon kukin saa, eli euromääräinen vaihtelu on suurta. Itse sain 20 euroa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä jaettiin tasapuolisesti kaikkien työntekijöiden kesken. n. 6 euroa kaikille, jipii  ;D

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisiko kyseessä järjestelyvaraerä mikä piti tulla maksuun syyskuussa?

Sehän se. Eli päättyneen tupon viimeinen korotus. Työnantaja on päättänyt kuinka paljon kukin saa, eli euromääräinen vaihtelu on suurta. Itse sain 20 euroa.

Ahaa. Itse en kyllä saanut latin latia, vaikka Huusipalvelua onkin jo 20 vuotta kertynyt. Huomenna soittamaan palkaLASKIJALLE sitten vaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ahaa. Itse en kyllä saanut latin latia, vaikka Huusipalvelua onkin jo 20 vuotta kertynyt. Huomenna soittamaan palkaLASKIJALLE sitten vaan...

Voi olla, että et saa mitään. Se näiden järjestelyerien heikkous onkin, että työnantaja voi melko vapaasti päättää kelle se itse haluaa niitä antaa. Kannattaa kuitenkin soittaa ja kysyä, että mikset saanut mitään.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillekin sanottiin että voidaan jakaa rahat niin että annetaan vaikka yhdelle koko summa jos on jotain erityisosaamista tms. On silti sen verran pieni yksikkö että päätettiin jakaa tasan masan.

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisiko kyseessä järjestelyvaraerä mikä piti tulla maksuun syyskuussa?

Miten se on ?

Pitikö se maksaa syyskuussa sopimuksen mukaan, vaiko vasta lokakuussa ? Siis sen edellisen sopimuksen mukaan, joka päättyi syyskuussa. Ei ole käsillä että voisi tarkistaa...

Jos piti maksaa syyskuussa, niin kaikki on oikeutettuja saamaan viivästyskorkoa. Ellei sitten saanut sitä jo syyskuussa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

nuista summista on varmaan tarttenu jo varata aika sijoitusneuvojalle. onneks systeristä on tulossa tuollainen niin saan sitten neuvoja kun palkat nousee  ;D

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulle iski ihan paniikki kun huomasin tuon summan tililläni. Heti aloin pohtia että mihin kummaan laitan kaiken tuon rahan. Sitten päätin antaa sen hyväntekeväisyyteen. Ei noin isoilla summilla tavalliset kuolevaiset mitään tee. Järki vaan lähtee kun ylpistyy liikaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulle iski ihan paniikki kun huomasin tuon summan tililläni. Heti aloin pohtia että mihin kummaan laitan kaiken tuon rahan. Sitten päätin antaa sen hyväntekeväisyyteen. Ei noin isoilla summilla tavalliset kuolevaiset mitään tee. Järki vaan lähtee kun ylpistyy liikaa.

Mielenterveyteni (jäljellä olevan) menettämistä minäkin pelkään. Kyllä sitten työnantajan tarttis palkkojen noustessa ehkäisevässä mielessä tarjota psykologin palveluja.

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisiko kyseessä järjestelyvaraerä mikä piti tulla maksuun syyskuussa?

Sehän se. Eli päättyneen tupon viimeinen korotus. Työnantaja on päättänyt kuinka paljon kukin saa, eli euromääräinen vaihtelu on suurta. Itse sain 20 euroa.

Porvari. 6,85 tuli lisää.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä meni pääasiassa osastonhoitajille ja ylihoitajille tuo korotus. On varmasti helppoa päättää, että itse on sen ansainnut ;D

Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä meni pääasiassa osastonhoitajille ja ylihoitajille tuo korotus. On varmasti helppoa päättää, että itse on sen ansainnut ;D

No sinänsä tuo on ollut tiedossa jo kauan, että sitä järjestelyvaraerää on pyritty painottamaan aoh-oh-yh-linjalle, jotta saataisiin jotain eroa rivish:n ja oh:n palkkaan. Ihan järkevää MINUSTA, tyhmäähän se olisi että esimies tienaisi vähemmän.

Eikä ne oo ollu oh:t siitä päättämässä.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä meni pääasiassa osastonhoitajille ja ylihoitajille tuo korotus. On varmasti helppoa päättää, että itse on sen ansainnut ;)

No sinänsä tuo on ollut tiedossa jo kauan, että sitä järjestelyvaraerää on pyritty painottamaan aoh-oh-yh-linjalle, jotta saataisiin jotain eroa rivish:n ja oh:n palkkaan. Ihan järkevää MINUSTA, tyhmäähän se olisi että esimies tienaisi vähemmän.

Eikä ne oo ollu oh:t siitä päättämässä.

Kyllä meillä oh ainakin antaa mielipiteensä puoltaako ko korotusta työntekijälle. Yh sen päätöksen sitten tekee. Minun tietojeni mukaan yhdenkään pomoni peruspalkka ei ole sen huonompi kuin minunkaan. Tietenkään lisiä he eivät saa, mutta niitähän ei lasketa. :D Ei se niiden (aoh, oh) palkka kyllä mitenkään huisin paljoa korkeampi ole ja tämän vuoksi en ole ikinä ymmärtänytkään miksi joku haluaisi puun ja kuoren väliin niin pienellä korvauksella.

Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on peruspalkassa +80e  ;D

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on peruspalkassa +80e  :o

Et taida olla Tehyläinen?

Olenpas.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on peruspalkassa +80e  :o

Et taida olla Tehyläinen?

Olenpas.

Sitten pomot ovat olleet suopeita ja jakaneet järjestelyerän työntekijöille oikein kunnolla.  :-X

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Sairaanhoitaja, HUS

Mulla on peruspalkassa +80e  :o

Et taida olla Tehyläinen?

Olenpas.

Oletko itsemaksava jäsen? Jos olet, työnantajasi ei mistään voi tietää sitä, jolloin sijoitut korotusten jaossa samalle viivalle liittoon kuulumattomien hoitsujen (myös s-holet) kanssa. Näin esim Hussi ilmeisesti menettelee, eli lisät tulee, vaikka onkin Tehyn jäsen, jos on itsemaksava eikä jäsenmaksua peritä suoraan palkasta. Harmittaa hiukan, että mulla on suoraperintä...  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on peruspalkassa +80e  :o

Et taida olla Tehyläinen?

Olenpas.

Oletko itsemaksava jäsen? Jos olet, työnantajasi ei mistään voi tietää sitä, jolloin sijoitut korotusten jaossa samalle viivalle liittoon kuulumattomien hoitsujen (myös s-holet) kanssa. Näin esim Hussi ilmeisesti menettelee, eli lisät tulee, vaikka onkin Tehyn jäsen, jos on itsemaksava eikä jäsenmaksua peritä suoraan palkasta. Harmittaa hiukan, että mulla on suoraperintä...  :o

No säästyypä se 80 euroo joulurahoiks... Kyllä se sieltä vielä tullee. Ja lisää.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...