Jump to content
MAINOS

TNJ on kuopattu


puh

Recommended Posts

MAINOS

Hyvä että sanoivat sen nyt ihan "ääneen". Varmaan aika selvä juttu ollut tämä. Mahdottomuushan se olisi ollut jatkaa, kun toinen osapuoli otti vapauden toimia ihan niinkuin huvittaa sovituista säännöistä huolimatta.

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vois sanoa irti samalla TNS: sopimuksen myös. Palkankorotus oli mulla 5,jotain % 2,5 vuoden aikana. Eli ei hirveesti naurata tää yksityispuolen soppari...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Sairaanhoitaja, HUS

R.I.P. TNJ, eläköön Tehyn oma neuvottelujärjestö (tämän syntymisellehän ei ole vaihtoehtoja, etenkään kun Tehystä tuli kertaheitolla Iso Tekijä)!!  ;D

P.s. kuriositeettina Ylen eo uutisen yhteydessä käytetty kuvamateriaali "Suomen Johtavan Päivystyspoliklinikan" valvontahuoneesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Viimeinkin viisas teko  ;D siis on niitä tähänkin asti ollut, mutta siis viisas teko koskien tnj:tä! Enkä edes toivota rauhallista lepoa, haudanryöstäjät: tervemenoa  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"SuPer jatkaa neuvotteluja yksin

Lähi- ja perushoitajia edustava SuPer aikoo jatkaa yksin paikallista ja valtakunnallista neuvottelutoimintaa. SuPer aikoo ilmoituksensa mukaan jatkossakin neuvotella alan virka- ja työehtosopimuksista Kunnallisen työmarkkinalaitoksen kanssa.

SuPer ilmoitti asiasta sen jälkeen, kun Terveydenhuoltoalan ammattijärjestö Tehy ilmoitti irtisanoutuneensa SuPerin ja Tehyn yhteisen neuvottelujärjestön TNJ:n jäsenyydestä 11.10.2007 alkaen.

Järjestön tavoitteena on kilpailukykyinen palkkaus, koulutetun hoitohenkilökunnan riittävä määrä, vakituiset työsuhteet, osaamisen laaja-alainen käyttö sekä työhyvinvoinnin kehittäminen.

SuPeriin kuuluu noin 70 000 lähi- ja perushoitajaa."

Saa nähdä miten onnistuvat tulevaisuudessa...

Itse olen tyytyväinen, että SUPERista järjestönä päästiin eroon. Harmittamaan jää ne yksittäiset luottamushenkilöt, joiden kanssa yhteistyö sujunut yhteisessä rintamassa aivan loistavasti-> onneksi hekin voivat liittyä TEHYyn ;D.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

;D Hyvästi on aika haudata menneet ja katsoa tulevaisuuteen................. jää hyvästi.

Voi olla että en ole hoitotieteilijöiden suosikki, mutta kädet paskassa on vaikea miellyttää jakkupukuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"SuPer jatkaa neuvotteluja yksin

Järjestön tavoitteena on kilpailukykyinen palkkaus, koulutetun hoitohenkilökunnan riittävä määrä, vakituiset työsuhteet, osaamisen laaja-alainen käyttö sekä työhyvinvoinnin kehittäminen.

Tuolla vauhdilla siihen kuluu iäisyys. Mutta eihän tuossa olekaan aikataulua mainittu. Viisasta.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen tyytyväinen, että SUPERista järjestönä päästiin eroon. Harmittamaan jää ne yksittäiset luottamushenkilöt, joiden kanssa yhteistyö sujunut yhteisessä rintamassa aivan loistavasti-> onneksi hekin voivat liittyä TEHYyn ;).

Varovasti nyt, tuo voidaan katsoa painostukseksi ja kiusaamiseksi  ;D

Mutta on todellakin sääli että yhteistyö loppuu koska on se paikoittain toiminut hyvinkin, valitettavasti paikalliset vaikuttajat ei voi puheenjohtajalleen mitään. Ja liiton vaihtamisen vaikeuden ymmärrän hyvin varsinkin pidempään kuuluneella väellä. Ei se itselläkään olisi helppoa.

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olen tyytyväinen, että SUPERista järjestönä päästiin eroon. Harmittamaan jää ne yksittäiset luottamushenkilöt, joiden kanssa yhteistyö sujunut yhteisessä rintamassa aivan loistavasti-> onneksi hekin voivat liittyä TEHYyn :).

Varovasti nyt, tuo voidaan katsoa painostukseksi ja kiusaamiseksi  ;D

Oh No, I Did It Again ;).

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...