Jump to content
MAINOS

Millaisella mielellä?


Muikku66

Recommended Posts

Joka päivä tarkistelen uudet viestit täältä ja Tehyn sivuilta sekä satunnaisesti joiltain "asiantuntijasivustoilta" 8) Nyt on selkeesti hieman seesteisempi vaihe alkushokin jälkeen kannanotoissa. Tuntuu vaan, ettei viitsi maallikkojen kanssa tästä aiheesta paljoo haastella, kun ymmärtämystä ei oikein löydy. Tarkoitan nyt lähinnä, kun joku tuttu tai sukulainen kysyy, joko teillä on kerätty irtisanomisilmoituksia. Kun vastaan, että kerätty on ja kirjoitettu, niin ilmeet on kyllä sen verran vakavat, ettei huvita jatkaa. Aivan kuin olisin "toiselta galaksilta" ja erittäin tärähtänyt :P

Muuten luottavaisena mennään. Tulevaisuus näyttää sitten, mitä tapahtuu, mutta kyllä ihmettelen, jos neuvottelut ei kiireen vilkkaa ala maanantain jälkeen! Olis kiva kuulla muidenkin tuntoja...

"Minä väsytän itseni työssä jota siksi teen, että pimeän hetkellä äänet niin on sanoneet..."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Joo, en minäkään jaksa oikein roikkua "maallikoiden" keskustelupalstoille. Niiden mielipiteitä lukiessa alkaa niin kiukuttaa. Työpaikalla asioita puidaan ja ukon kanssa kotona kun sattuu tämä talous olla yhteinen.  :P Mutta muuten jos joku kyselee niin olen ottanut sen kannan etten kommentoi asiaa, saman kannan on mies ottanut töissä. (mies siis ihan toisella alalla töissä) Kaikki kuitenkin tietävät, kenen pitääkin tietää, mitä mieltä asioista olemme.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Luottavaisella mielellä eteenpäin.

Toivon että saadaan hyvä ratkaisu koska ollaan molemmat vaimon kanssa sairaanhoitajia. Ikävää jos irtisanoutumiseen asti mennään sillä se on aika kovaa rahallisesti jos molemmilla työt loppuisivat. Ei taida lakkoavustuksella maksaa asuntolainaa ja elämistä. Mutta loppuun asti taistellaan.

Ainoa vähän mieltä pahoittava asia on tietysti se että ME Tehyläiset tehdään kaikki työ ja uhraudutaan muidenkin puolesta. Olishan paljon vakuuttavampaa kun ei olis kuin yksi liitto ja järjestäytymisaste suuri.

Tsemppiä ja voimia kaikille Tehyläisille. Muuthan sitä ei enää tarvi  ;D

Miks tähän pitää kirjoittaa kaikkea tyhmää?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Luottavaisella mielellä eteenpäin.

Toivon että saadaan hyvä ratkaisu koska ollaan molemmat vaimon kanssa sairaanhoitajia. Ikävää jos irtisanoutumiseen asti mennään sillä se on aika kovaa rahallisesti jos molemmilla työt loppuisivat. Ei taida lakkoavustuksella maksaa asuntolainaa ja elämistä. Mutta loppuun asti taistellaan.

Ainoa vähän mieltä pahoittava asia on tietysti se että ME Tehyläiset tehdään kaikki työ ja uhraudutaan muidenkin puolesta. Olishan paljon vakuuttavampaa kun ei olis kuin yksi liitto ja järjestäytymisaste suuri.

Tsemppiä ja voimia kaikille Tehyläisille. Muuthan sitä ei enää tarvi  8)

Laina-asioista voi onneksi nykyään neuvotella pankin kanssa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miittipaidat bongattiin ainakin laivalla, pari kertaa omin korvin kuultuna. Eli ventovieraat aloittivat keskustelun jonkun tän palstan jäsenen kanssa. Se kuulemani ravintolajonokeskustelu oli yksi, liekö muillakin samoja kokemuksia?

Tukea ei siinä tapauksessa tullut 8). Sini, Piiu ja Sistah osaa kertoa tarkemmin.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä kuulin ainoastaan muutaman positiivisen kommentin. Joku huusi vielä käytävälläkin perään..."Hyvä TEHY...oikee meininki!"

Totuus ei pala tulessakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ton takia sitä paitaa ei viittiny alkua enempää pitää. Ois ajautunu sanasotaan jonkun maallikon kanssa ihan taatusti :)

Toiset meistä pitää haasteista. Tiukkaa argumentointia kehiin  ;)

Totuus ei pala tulessakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ton takia sitä paitaa ei viittiny alkua enempää pitää. Ois ajautunu sanasotaan jonkun maallikon kanssa ihan taatusti :)

Toiset meistä pitää haasteista. Tiukkaa argumentointia kehiin  ;)

Joo. kiitos tollasia 'haasteita' mä en kaipaa että joutus sanasotaan jonkun kännissä örveltävän maallikon kanssa aiheesta 'hoitajien palkankorotukset ja niiden oikeutus' .  :nauraa:
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No likat hoiti hienosti, ei tullut riitaa. Mutta sen verran pasmat meni sekaisin, että joutuivat uuden rundin tekemään viiriäisen munille ;). Tai jotain.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ton takia sitä paitaa ei viittiny alkua enempää pitää. Ois ajautunu sanasotaan jonkun maallikon kanssa ihan taatusti :)

Toiset meistä pitää haasteista. Tiukkaa argumentointia kehiin  ;)

Joo. kiitos tollasia 'haasteita' mä en kaipaa että joutus sanasotaan jonkun kännissä örveltävän maallikon kanssa aiheesta 'hoitajien palkankorotukset ja niiden oikeutus' .  :nauraa:

Mä olenkin pahansisuinen. Tasainen luonne...aina vihainen. Yeah!

Totuus ei pala tulessakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...