Jump to content
MAINOS

Superi perässäratsastajana ilman riskiä


hoitopoika

Recommended Posts

Olin tyytyväinen kun Palomäki allekirjoitti sopparin, ei lakolla mitään voiteta.

Me Tehyläiset emme edelleenkään ole menossa lakkoon.

kohtahan Tehy menee konkkaan ja samalla loppuu koko liitto.

Ja tämä väite perustuu mihin?  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ällöttävää lukea tämmöstä toisten liittojen parjaamista, alatte muistuttaa stasilaisia. Mutta onneksi tätä ei ole pakko lukea!!

Koskaan ei ole liian myöhäistä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikki Superilaiset joiden kanssa olen asiasta keskustellut livenä, ovat olleet pettyneitä liiton päätökseen tässä asiassa. Poikkeuksia toki on, kuten täällä kiivaasti keskustelevat pari Superilaista luottamusmiestä jne.

Nyt ei tosiaan kannata parjata rivijäseniä, heidän johdon päätös ei ole missään tapauksessa heidän vikansa. Palomäki tässä temput teki, siitä ei pääse mihinkään. Hänen päänsä kääntyi ihmeellisesti kahden viikon aikana, sitä ei voi kiistää kukaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palomäki saa ilmeisesti kunnon provikat siitä, mikä perus-ja lähihoitajilta jää nyt saamatta. Kabineteissahan ne isot päätökset tehdään-->johtajat, jotka ovat täysin erkaantuneet työelämästä.

Koskaan ei ole liian myöhäistä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikki Superilaiset joiden kanssa olen asiasta keskustellut livenä, ovat olleet pettyneitä liiton päätökseen tässä asiassa.

Saman oon havainnut; kymmeniä vihaisia ja pettyneitä superilaisia olen tavannut mutta en yhtään joka antaisi pointseja Palomäelle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aikalailla lapselliseski mennyt toiminta muutamissa työpisteissä meidän talossa. SuPerilaiset ja Tehyläiset syövät eri pöydissä, ei tervehditä toisia. Jotkut tehyläisistä puhuttelevat SuPerilaisia paskapesijänä. Valitettavasti tämä on todellista, ei leikkiä. Joten eipä autakko ottaa yhteyttä edunvalvontaan.

Ja kannatetaan yhtä suurta liittoa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aikalailla lapselliseski mennyt toiminta muutamissa työpisteissä meidän talossa. SuPerilaiset ja Tehyläiset syövät eri pöydissä, ei tervehditä toisia. Jotkut tehyläisistä puhuttelevat SuPerilaisia paskapesijänä. Valitettavasti tämä on todellista, ei leikkiä. Joten eipä autakko ottaa yhteyttä edunvalvontaan.

Ja kannatetaan yhtä suurta liittoa.

Voitko kertoa talon ja toimipisteet; minä ihan oikeasti haluaisin haastatella näitä superilaisia ja kuulla kenttäväeltä tämän saman tarinan. Jostain kumman syystä kukaan rivijäsen ei ole omalla naamallaan asiasta mediassa kertonut...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aikalailla lapselliseski mennyt toiminta muutamissa työpisteissä meidän talossa. SuPerilaiset ja Tehyläiset syövät eri pöydissä, ei tervehditä toisia. Jotkut tehyläisistä puhuttelevat SuPerilaisia paskapesijänä. Valitettavasti tämä on todellista, ei leikkiä. Joten eipä autakko ottaa yhteyttä edunvalvontaan.

Ja kannatetaan yhtä suurta liittoa.

Voitko kertoa talon ja toimipisteet; minä ihan oikeasti haluaisin haastatella näitä superilaisia ja kuulla kenttäväeltä tämän saman tarinan. Jostain kumman syystä kukaan rivijäsen ei ole omalla naamallaan asiasta mediassa kertonut...

Yhdyn dinon toiveeseen. Jos jotain edes tähän suuntaan on tapahtunut, on työyhteisössä varmaan myös jotain muuta häikkää, eikä ihan vähän. Meillä ei ole mitään konflikteja eikä painostusta Tehyläisten ja Superilaisten välillä. Töitä tehdään yhdessä niin kuin ennenkin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voitko kertoa talon ja toimipisteet; minä ihan oikeasti haluaisin haastatella näitä superilaisia ja kuulla kenttäväeltä tämän saman tarinan. Jostain kumman syystä kukaan rivijäsen ei ole omalla naamallaan asiasta mediassa kertonut...

Rivijäsenet eivät uskalla omalla naamalla taikka nimellä puhua asiasta. Sillä osastonhoitajakin tehyläinen.  Mutta valitettavasti asia totta. Ollaan ihmetelty, miten ennen tehty töitä ilman liittoon katsomista. Nykyisin ensimmäisenä kysytään mihin liittoon kuulut ja vastauksen mukaan saat kohtelun...

Muokkaus:lainaukset

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nykyisin ensimmäisenä kysytään mihin liittoon kuulut ja vastauksen mukaan saat kohtelun...

Edelleen olen Puhin kannalla että jos asiat ovat edes jossakin määrin noin, niin työyhteisön suurin ongelma ei ole ammattiliitoissa vaan jossain aivan muissa asioisssa. Sairas työyhteisö kun keksii tappelun aiheet aivan mistä asiasta tahansa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

onneksi omassa työyksikössä edelleen yhtä mukava ja avoin ilmapiiri,liitosta riippumatta,osotellaan vaan kaikki mielenkiinnolla Tehyn ratkaisua sillä vaikuttaahan se meihin Superilaisiin kentällä, sillä meillä lähes sama työnkuva lukuunottamatta i.v-lupia

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...