Jump to content
MAINOS

Apua!


mehis

Recommended Posts

Olen sh-opiskelija, peruskoulutukseltani olen lähihoitaja, vakinainen toimi. Viimeiset 1,5 vuotta olen tehnyt epäpätevänä sh-sijaisuutta ja omasta toimestani olen vapautettu toisen tehtävänä (sh-sijaisuuden) hoitamisen vuoksi. Työsopimus loppuu vuoden vaihteessa, uutta sopimusta ei varmaan tule tässä tilanteessa.

Mietinnässä on liiton jäsenyys, eli jos nyt sinne liityn, liitynkö

a)tehyyn varsinaiseksi jäseneksi lähihoitajana

cool.png tehyyn opiskelijajäsenenä

c) liityn superiin

d) en liity kumpaakaan

Eli tammikuussa voipi olla niin, että palaan omaan lähärin toimeeni ja työtaistelun jälkeen kun työnanajapuoli palkkaa taas määräaikaisin sopimuksin hoitajia niin  alan tekemään sh-sijaisuutta...?

Ihan pihalla.  huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
a)tehyyn varsinaiseksi jäseneksi lähihoitajana

cool.png tehyyn opiskelijajäsenenä

c) liityn superiin

d) en liity kumpaakaan

Helpotan sen verran, että b-vaihtoehto ei tule kyseeseen sun tapauksessa. Itse liittyisin TEHYyn enkä ymmärrä lainkaan miksi kukaan liityy nyt SuPeriin...

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Helpotan sen verran, että b-vaihtoehto ei tule kyseeseen sun tapauksessa. Itse liittyisin TEHYyn enkä ymmärrä lainkaan miksi kukaan liityy nyt SuPeriin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Syystä että?

Siksi että valmistuessasi sairaanhoitajaksi ja yleensä ottaen mikään muu liitto kuin Tehy ei aja samanlailla yhtä voimakkaasti hoitajien etuja.

Joka tapauksessa sinun kannattaa ainakin valmistuessasi liittyä Tehyyn, mielellään nyt aikaisemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Helpotan sen verran, että b-vaihtoehto ei tule kyseeseen sun tapauksessa. Itse liittyisin TEHYyn enkä ymmärrä lainkaan miksi kukaan liityy nyt SuPeriin...

stä että..?

Syystä että?