Jump to content
MAINOS

E-postia eduskuntaan


hoitopoika

Recommended Posts

Nyt kaikki kirjoittamaan eduskuntaan saisivat ainakin postia

etunimi.sukunimi@eduskunta.fi   Esim: jyrki.katainen@eduskunta.fi

Tälläisen itse lähetin... Luultavasti mene mappi ÖÖHÖN

Kertokaapa saako tavallinen työnhakija valehdella työhaastattelussa ja luvata sellaisia asioita joita ei osaa hoitaa tai pysty toteuttamaan.

Te valehtelitte Suomen kansalle vaalikeskusteluissa ja niistä on todisteet TV haastatteluissa. Kuinka te voitte edelleen hyvällä omallatunnolla tehdä kansanedustajan työtä ja Ministerinä toimia. Onko teillä selkärankaa myötää valheenne. Suomen talous ei ole kurassa. Vai ovatko hoitajat teille yhdentekevä lehmälauma joille voi surutta valehdella

Sairaanhoitaja Jari Nykänen KSSHP Gastrokirurginen osasto22

[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 12.10.07 - klo:10:43


;D Laitoimpa samalla myös Tarjalle viestiä

Voi olla että en ole hoitotieteilijöiden suosikki, mutta kädet paskassa on vaikea miellyttää jakkupukuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kertokaapa saako tavallinen työnhakija valehdella työhaastattelussa ja luvata sellaisia asioita joita ei osaa hoitaa tai pysty toteuttamaan.

Te valehtelitte Suomen kansalle vaalikeskusteluissa ja niistä on todisteet TV haastatteluissa. Kuinka te voitte edelleen hyvällä omallatunnolla tehdä kansanedustajan työtä ja Ministerinä toimia. Onko teillä selkärankaa myötää valheenne. Suomen talous ei ole kurassa. Vai ovatko hoitajat teille yhdentekevä lehmälauma joille voi surutta valehdella

Sairaanhoitaja Jari Nykänen KSSHP Gastrokirurginen osasto22

[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 12.10.07 - klo:10:43


;D Laitoimpa samalla myös Tarjalle viestiä

-Sot-sot! ministeri Katainen puhui muunneltua totuutta, siis antoi ymmärtää asioita, ei valehdellut.

Kansalaiset tulkitsevat ja ymmärtävät väärin (=kuten itse haluavat) poliitikkojen sanomisia, koska poliitikot eivät valehtele.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

-Sot-sot! ministeri Katainen puhui muunneltua totuutta, siis antoi ymmärtää asioita, ei valehdellut.

Kansalaiset tulkitsevat ja ymmärtävät väärin (=kuten itse haluavat) poliitikkojen sanomisia, koska poliitikot eivät valehtele.

"Totuus on kallisarvoinen asia. Sitä tulee sen takia käyttää säästeliäästi."  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

-Sot-sot! ministeri Katainen puhui muunneltua totuutta, siis antoi ymmärtää asioita, ei valehdellut.

Kansalaiset tulkitsevat ja ymmärtävät väärin (=kuten itse haluavat) poliitikkojen sanomisia, koska poliitikot eivät valehtele.

Antoi ymmärtää, muttei ymmärrä antaa  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

pakko sanoa että tuollaisen laitoin menemään jyrki-boylle omalla nimellä ja yhteystiedoilla varustettuna. Vaikkakin roskapostikansioon varmasti paukahtaa. Voi ainakin sanoa että on yrittänyt ruohonjuuritasolta vaikuttaa norsunluutornin huipulla keikkuvaan keikariin.

"Suomella menee paremmin kuin aikoihin ja ehkä olisi korkea aika panostaa kotimaan asioihin. Kuitenkin vaikka kyse on arvostuksesta ja leveämmästä leivästä, olen suorastaan itsekäs. Haluan että minua hoitaa hädän hetkellä motivoitunut ja ammattitaitoinen hoitaja. Varmasti sinäkin joskus joutunet sairaalaan, vuoteenomaksi täysin avuttomana riippuvaiseksi hoitajista. Silloin epäilemättä et kyseenalaista ollenkaan hoitajien työpanosta, vaan ihmettelet sitä että miksi näiden vaatimusten jälkeenkin palkat on edelleen pahimpia työvoimavarkaita alhaisemmat? Mene päiväksi esim. tappelemaan narkkarien kanssa ensiapuun, osallistu tehoelvytykseen, avusta leikkauksessa instrumenttihoitajana, lohduta omaisia menetyksen hetkellä, ole auttamassa lapsi maailmaan, huolehdi vuodepotilaista ja heidän hygieniasta tai katso ihmisen menehtyvän silmiesi ilman että voit tehdä mitään, jopa lapsen... Tee nämä ja tule sanomaan minulle suoraan etten ansaitse parempaa. Tämä on kuitenkin minun työtäni ja olen hyvä siinä. Ja minä ansaitsen parempaa."

"Teen tätä työtä rahasta, jos kaipaat pyyteettömyyttä, hommaa koira"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

angry.png Kaikki nyt Kirjoittamaan isolla innolla. Ei heistä ole sanomaan meille suoraan, että ette te mitään ansaitse....... Pienillä puroilla on joskus yllättävän suuri vaikutus asioihin. Kaikki kirjoittamaan edustajille, ministereille ym... jopa oppositiolle siellä riemutaan tästä, vaikka tosin en usko että nekään olisi mitään tehneet. Kummallisen hiljaa olleet Kokoomusta kannattavat sairaanhoitajat Kataisen suhteen?

Voi olla että en ole hoitotieteilijöiden suosikki, mutta kädet paskassa on vaikea miellyttää jakkupukuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo kyllä tämä touhu vetää kokoomuslaisen sh:n hiljaiseksi ;)

taitaa monesta ko. henkilöstä tulla ex-kokoomuslainen ja nykyinen perussuomalainen ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo kyllä tämä touhu vetää kokoomuslaisen sh:n hiljaiseksi :)

taitaa monesta ko. henkilöstä tulla ex-kokoomuslainen ja nykyinen perussuomalainen ::)

Kunnioitan rehellisyyttäsi oi valkoinen sankari ;)

Voi olla että en ole hoitotieteilijöiden suosikki, mutta kädet paskassa on vaikea miellyttää jakkupukuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...