Jump to content
MAINOS

HUS "jäädyttänyt" tehyyn liittymiset ja eroamiset


Lyrica

Recommended Posts

Sain tänään palkanlaskijalta ilmoituksen, että HUS on jäädyttänyt kaikki tehyyn liittymiset ja tehystä eroamiset. Miten se HUS nyt luulee voivansa muka meitä estää liittymästä johonkin liittoon?

Jäsenmaksuista kysyin heti, niin palkanlaskija sanoi, että ne otetaan sitten takautuvasti. Mutta mites sitten liiton suuntaan? Jos maksua ei tulekaan vaikka olisi palkasta perintä voimassa, niin ei kai sitä katsota, että on eronnut...

Pitää vissiin laittaa viestiä tehyn suuntaan.

Mutta älkäämme antako tämän estää ihmisiä liittymästä  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tiedossa jo liitossa. Siitä lähtee opastusta ja ohjeistusta palkanlaskentaan päin. Jäsenen ei tarvitse murehtia. Ei katsota eronneeksi. Työnantaja härnää.

Rinta rinnan marssimme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo no näin mäkin ajattelin sen olevan. Pitää siis soittaa ja pyytää tehystä kaavake, että voin itse maksaa oman jäsenmaksuni tässä kuussa. Ja miksen lopullisestikin. Eihän sen työnantajan tarvii tietää kuulunko vai enkö kuulu tehyyn. Voisi vaikka vahingossa tulla kinkkurahat jouluna  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Monestikaan hus on käräjillä tämän taiston jälkeen  :)

Ainahan sen maksun voi sinne itekin pidättää jos rupee ahistaan työnantajan soosaaminen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitää siis soittaa ja pyytää tehystä kaavake, että voin itse maksaa oman jäsenmaksuni tässä kuussa.

Juuri näin ja myös jatkossa. Vaikka suoraan palkasta pidättäminen onkin yksinkertaisin tapa maksaa jäsenmaksu, niin samalla se menee itse maksaessakin muiden laskujen lomassa.

Itse en ole koskaan antanut työnantajalle mitään tietoa omasta sitoutumisestani suoraveloituksen kautta. Tosin ei ole tarvinnutkaan - muulla tavoin työnantaja on asian huomannut  :)

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Monestikaan hus on käräjillä tämän taiston jälkeen  ;)

Ainahan sen maksun voi sinne itekin pidättää jos rupee ahistaan työnantajan soosaaminen.

Näin on. Tulee Huussille vielä kovat paikat kun on taistelu ohi. eikä harmita huussin puolesta yhtään  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heräsi kysymys johon en tienny vastausta. Voiko Tehyyn käydä liittymässä vaikka aluetoimistossa? Ja pitääkö olla just Oma aluetoimisto. Kun pääsyä ei hetkeen ole ammattiosaston edustajan pakeille työpaikalla.

Kunnallisessa koiranvirassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

^no tuo ei kyllä vastannut ihan kysymykseen. Oli jo katsottu. Ts. jos ei halua työnantajaperintää, niin liittymisen voi hoitaa ihan itse, se oli tiedossa. Lähinnä kai mietityttää se, että kun Tehyssä lie niin julmettu rumba tällä hetkellä, niin onko jotenkin "turvallisempaa" kiikuttaa paperit suoraan Tehyn toimistoon kun pistellä postiin. Vrt vaikka Oskun edeltävä vastaus, että kannattaa hoitaa ammattiosaston kautta...

No, puhelimellahan tuo viimeistään tietty huomenna selviää.

Kunnallisessa koiranvirassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...