Jump to content
MAINOS

Loan heitto on hyvässä vauhdissa...


Muikku66

Recommended Posts

Toi on just sitä, kun ei tiedetä, mitä tää työ on. Parhaita on nää kommentit, että eihän hoitajat tee muuta kun mitä lääkäri käskee. Mua ei ainakaan koskaan ole lääkäri käskenyt vaihtamaan kenekään vaippoja, viemään vessaan tai rasvaamaan kantapäitä. Ihan ite on se pitänyt hoksata. Samoin, jos lääkäri käskee antamaa potilaalle 20 mmol KCL:a, niin mun pitää ihan ite tietää, että sitä ei anneta raakana. Jokainen joka luulee tietävänsä, mitä sairaalassa tehdään (tai ilmeisesti ei tehdä), on tervetullut kokeilemaan, kun kerran tätä kuka tahansa voi tehdä. Tuokin, jonka mielestä vanhainkodissa ei ole raskasta, koska potilaat vaan makaa, voisi mennä itse viemään sitä omaistaan ulkoilemaan tai lukemaan lehteä. Ja irtisanoutumisen jälkeen tuoda paapan kotiin hoidettavaksi. Sehän on niin kevyttä ja helppoa työtä.

Voi AAAAAAARGGGHHHH!  :)

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 118
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Tuokin, jonka mielestä vanhainkodissa ei ole raskasta, koska potilaat vaan makaa, voisi mennä itse viemään sitä omaistaan ulkoilemaan tai lukemaan lehteä. Ja irtisanoutumisen jälkeen tuoda paapan kotiin hoidettavaksi. Sehän on niin kevyttä ja helppoa työtä.

Niinpä. Miksi ihmeessä ne vanhukset on ylipäänsä toimitettu vanhainkotiin, jos kerran vanhuksen hoitamisessa ei mitään ihmeellistä ole?

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: satakieli

Keskustelupalstoilla on kahdenlaista provosoivaa kirjoittelua. Toisaalta ollaan pirun vihaisia murhaajahoitajille, jotka ovat valmiita jättämään potilaita heitteille. Tuollaisessa mielipiteessä on kuitenkin selkeästi mukana hoitotyön arvostus. Toisaalta sitten kommenteissa saatetaan väheksyä koko hoitajien ammatti, mm. ei vastuuta ja "kunhan vain tuijottaa mittareita ja sanoo lääkärille, jos mittari menee punaiselle". Sellaiseen työhön pystyisi kuka vain. Ja niin edelleen.

Kaikki negatiiviset kommentit kumpuavat jostain henkilökohtaisesta turhautumisesta. On se sitten oman lompakon laihuus tai sitten ikävät kokemukset terveydenhuollossa tai sitten koko hoitajien palkkavaatimuksen sopimattomuus omaan henkilökohtaiseen maailmankäsitykseen (vrt. joulupukkia ei olekaan olemassa).

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäsköhän kerätä sellanen "netin helmiä" palsta. Voisi sitten ikävän iskiessä naureskella

Tässä näyte Hesarista.

"Itse tunnen vain hävyttömiä hoitajia ja Suomen kansalta on aina salattu kuinka hävytön hoitaja polttaa tupakkaa, he juopottelevat ja jakavat unilääkettä potilaille. Kuinka voisimme erottaa kaikki huonot hoitajat, pitäähän jossain olla hyvä hoitaja? Kun meillä on hyviäkin kokemuksia, ovat ne aina olleet perushoitajia.

Lääkäreiden palkat voivat olla liian suuria, mutta he ovat myös hoitotätien opettajia ja kaikki suomalaiset oppivat työnsä ahkerassa työssä ja ikuisessa koulutuksessa. Hävytön hoitaja saa jo nyt suurempaa palkkaa kuin perushoitajat, joten antakaamme kenkää vaan.

En hyväksy mitään korotuksia sairaanhoitajille ja huomaan heidät ylipainoisiksi, velttoilu ja Suomen kansan halveksunta on yleistä. Me emme halua uutta NL:a jossa hoitaja vie pois. Meidän tulee vähentää sairauksia, siihen pääsee vain että kaikki yrittävät ensisijaisesti hoitaa itse itseään, nyt on liikaa hoitajia.

Mummoni eli kauan, koska ei koskaan suostunut sairastamaan. Kun emme hyväksy hoitajien korotuksia, viekö ämmä meidät pois tai antaa myrkkyä? Paljon tekevät virheitä, liian suuria ovat heidän palkkansa, kun kaikki opiskelevat kaikilla aloilla koko ikänsä. Kaikki täällä nääntyvät työn alle. Leipäjonot pois! "

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäsköhän kerätä sellanen "netin helmiä" palsta. Voisi sitten ikävän iskiessä naureskella

Tässä näyte Hesarista.

... hävytön hoitaja polttaa tupakkaa ...

Tämä lähtee nyt tupakalle  :)

Pitkästä aikaa parasta Valittuja Paloja. Koko kansakunnalla ei koskaan voi olla samaan aikaan kaikki inkkarit veneessä.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

- "Olen aina kuvitellut, että hoitajaksi synnytään, mutta nyt huomaan, että hoitajat ovat ahneitta lähimmäisestä piittaamattomia henkilöitä" IS

Mihin se vähintään 3 ½ vuoden koulutus unohtui? Ja se, että hoitajakin elää kuten muut; asuu jossain, syö jne.....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No voi v***u mitä sh*tiä tuolla kolmosen uutisissa taas on!!! Onneksi terveydenhoitajat on niin "lojaaleja" työnantajille ja kaikille, että voivat sanoa tehyn uhraavan jäsenistöään tässä työtaistelussa. Onneksi itse saan tälläisistä vain lisää voimaa  ;)

Ja nyt tämäkin sairaanhoitaja, ahne sellainen ja huonotapainen, lähtee tupakalle  ;D

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No voi v***u mitä sh*tiä tuolla kolmosen uutisissa taas on!!! Onneksi terveydenhoitajat on niin "lojaaleja" työnantajille ja kaikille, että voivat sanoa tehyn uhraavan jäsenistöään tässä työtaistelussa. Onneksi itse saan tälläisistä vain lisää voimaa  ;)

Ja nyt tämäkin sairaanhoitaja, ahne sellainen ja huonotapainen, lähtee tupakalle  ;D

Ja JHL:n joku luottamusmies siinä valitteli samaa asiaa. On se asia toisinkin päin monin paikoin. Tehyläiset yksin tai kaksin altavastaajina ja kuulemassa puhetta siitä, miten ajamme kuntatalouden konkkaan. Annetaan nyt molemmin puolin työrauha ja työtaistelurauha.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Terveisiä Turun jäsenillasta, yli 600 osallistujaa! Sielläkin otettiin puheeksi jo kovenneet puheet ja kehotettiin varautumaan kovenevaan psykologiseen sodankäyntiin maanantain jälkeen. Vaikka itse olen melko herkkäsyttyinen, tämän asian suhteen olen ottanut sen kannan, että eniten räksyttävät ne, jotka asiasta vähiten tietävät. Siispä jos joku alkaa avautumaan, kertaan julkisesti tiedossa olevaa faktaa ja pysyn rauhallisena vaikka sitten kieltä purren. Taktisesti on niin paljon parempi olla tyyni ja näyttää uskovansa asiaansa kuin alkaa kiihkoilla. Kestäkää niitä provoilijoita sekä lähipiirissä että mediassa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olipas kymppiuutisissa katkeraa tilitystä jhl:n edustajalta. Pitää yrittää vetää matto Tehyn alta kun eivät itse pystyneet (uskaltaneet) ajaa jäsenistönsä etua. On pelko persiissä että jos Tehy saakin oman sopimuksensa vain Tehyläisille, silloin on muiden hoitoalan liittojen päivät luetut.

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juurikin tuon herkkäsyttyisyyden takia avauduin täällä. Itse olen myös ottanut ns tyynen linjan, vastannut faktoina niille jotka on ahneeksi yms haukkunu ihan päin näköä. Itse olen sellaisessa työpaikassa, jossa ei paljoa ole muihin liittoihin kuuluvia, joten siellä saadaan tehyläiset ihan keskenään mellastaa  ::) Loan heittoon on varauduttu ja oman asian takana seison hamaan loppuun asti, oli se ratkaisu mikä hyvänsä.

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämä on luultavasti vielä pientä. "Ennustusten"mukaan maanantain jälkeen emme ole enään vain ahneita vaan suorastaan pahoja ihmisiä ::)

Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"Lähettäjä: kuukkeli

Päivämäärä:  11.10.07 23:06:45

Osa sairaaloista on joo alkanut perumaan leikkauksia.

Siirrettäville lähetetään lappu kotia, jos voitaisiin mitenkään siirtää teidän leikkautustanne.

On tuokin tökeröä.

Ei enää sympatiaa ole herunut aikoihin moiselle paskasakille.

Mutta kun vedät itsesi jojoon, niin tehyläiset ovat varmaan mielissään. Kun on taas yksi sota-ase käytössä ja ihmiset ovat hyvin riippuvaisia heistä. Ennenkuin saadaan ulkomailta porukkaa tilalle.

*jakelee toivoa "pelottaa":n kaltaisille tapauksille, joita on varmasti aivan pirusti, äläkä hitossa jojoon mene, sehän olis noille nannaa"

Varmasti on jo joitain keskusteluryhmiä aiheesta, käyppä katsomassa. Moni muu on yhtä paskamaisessa tilanteessa.

Suomen lääkäri/hoitajajärjestelmä on saatava lailla turvattua. Jos siihen virkaan astut, niin et voi vastaavaa tehdä., vaan sitoudut siihen.

Vaikka ulkomaisilla."

Kyseinen lainaus Hevostalli.netin keskustelupalstalta osiosta "seniorit"... Anna mun kaikki kestää...

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710126709564_uu.shtml

Iltalehti repii uutisensa Aamulehdestä  :- Mulla tulee tosta lähinnä mieleen, että joku nimienkerääjä (eli koko Tehy siis...) on hiukan innostunut jossain ja sitten pyhäkoululaiset ovat olleet "kauhuissaan"...

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vaikka muuten arvostan YLEn uutisointia, nyt menee hermo. Se Ritva Santavuori on niin raivostuttava. Jälkiviisaissa viisasteli oikeen olan takaa tätä tehy-asiaa. Siinä oli myös joku toinen nainen, joka yritti tuoda omaa kantaansa esiin niin tämä punapäinen korppikotka vaan keskeytti ja puhui päälle koko ajan. Oikein mielistelevällä äänellä vielä totesi useaan otteeseen että "voi voi kun olet niin sinisilmäinen, voi että kun söpöä! jne.

RAIVOSTUTTAVA IHMINEN!!!!! angry.png

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"Lähettäjä: kuukkeli

Päivämäärä:   11.10.07 23:06:45

Suomen lääkäri/hoitajajärjestelmä on saatava lailla turvattua. Jos siihen virkaan astut, niin et voi vastaavaa tehdä., vaan sitoudut siihen.

Vaikka ulkomaisilla."

Kyseinen lainaus Hevostalli.netin keskustelupalstalta osiosta "seniorit"... Anna mun kaikki kestää...

Jos jatkaisi tuota ajatusta.  ´Ja sitten voidaankin laittaa Sosiaali- ja terveysalan oppilaitokset kiinni ja munalukko oveen hakijoiden loputtua. Suomalaista sosiaali-ja terveysalan ammattilaisten puuttuessa haetaan ko palveluja ostopalveluina naapurimaista.´

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilisessä Hesarissa, joku miesihminen kertoi mielipiteenään, että sairaanhoitajat vaan jakaa lääkkeitä ja osallistuu lääkärien kierrolle ja tauotkin ovat pitkiä. perushoitajat vaihtavat vaipat, kääntävät ja hoitavat potilaat huh.gif. Mun ura on kyllä yksityisellä nykyisin, mutta muistelen kyllä vaihtaneeni vaippoja, kääntäneeni ja pesseeni. Vai dementiako on iskenyt?

Älykäs selviää siitä mihin viisas ei joudu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilisessä Hesarissa, joku miesihminen kertoi mielipiteenään, että sairaanhoitajat vaan jakaa lääkkeitä ja osallistuu lääkärien kierrolle ja tauotkin ovat pitkiä. perushoitajat vaihtavat vaipat, kääntävät ja hoitavat potilaat huh.gif. Mun ura on kyllä yksityisellä nykyisin, mutta muistelen kyllä vaihtaneeni vaippoja, kääntäneeni ja pesseeni. Vai dementiako on iskenyt?

Luin itse samaisen kirjoituksen, ja ihmetyttää todella, miten valtakunnan melkeinpä näkyvin media on laskenut julkaisukynnyksensä niin alas. Kirjoitus oli täynnä asiavirheitä, ja törkeää asenteellisuutta. Mitään pointtia siinä ei ollut, ja rakenteellisesti se oli kuin alakoululaisen kynästä. Olen joskus harkinnut Hesarin tilaamista, mutta juuri tällaisten juttujen takia ei enää tarvitse harkita.  ::)

Hesarin mielipidepalstan tason romahtamista ovat harmitelleet useat minun tuntemani henkilöt, myös sellaiset, joilla ei ole hoitoalan kanssa mitään tekemistä.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Asswiperihan kirjoitti hyvän kolumnin tuosta aiemmin. Eiköhän kynäniekalta onnistu toinenkin mielipideartikkeli kirjoittaa hesariin  ::)

Jos vielä verrataan hesaria ja aamulehteä, niin hesari kyllä menee vielä asiallisella linjalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilisessä Hesarissa, joku miesihminen kertoi mielipiteenään, että sairaanhoitajat vaan jakaa lääkkeitä ja osallistuu lääkärien kierrolle ja tauotkin ovat pitkiä. perushoitajat vaihtavat vaipat, kääntävät ja hoitavat potilaat huh.gif. Mun ura on kyllä yksityisellä nykyisin, mutta muistelen kyllä vaihtaneeni vaippoja, kääntäneeni ja pesseeni. Vai dementiako on iskenyt?

Noinhan se voi ollakin joissain paikoissa. Mutta perusjärkeä puuttuu todella paljon ihmisiltä. Ne ei mieti lainkaan että miksi ne jakaa lääkkeitä, mitä lääkkeitä, miksi ne osallistuu kierroille ja mitenkähän ne kierroilla lääkärien antamat määräykset oikein toteutuu? Mitä kansioita kanniskellaan. Mitä sieltä netistä etsitään? yms...

Ihan sama kun alkaisin kovaäänisesti toitottamaan että,

- Lääkärit vaan kirjoittelee papereihin ja kurkkii korviin ja käskee sanomaan "AA".

- Miksi lastentarhanopettajat saa yleensäkään palkkaa, kun ne tekee samaa hommaa mitä vanhemmat kotona ilmaiseksi.

- Opettajat istuvat luokan edessä ja sanovat että lukekaapa siltä ja siltä sivulta. Ja patistavat tuhmia reksin kansliaan. Sekä viettävät pitkiä lomia.

- Roskakuskit ajelee vaan isolla haisevalla autolla.

- Poliisien hommaan riittää se että olet iso ja uskottava.

- Kassaneidit ottaa vaan rahaa vastaan ja sanovat "kiiitossh".

- Remonttimiehet tulevat ja vaihtavat mutterin paikkaa ja iskevät 500 euron kouraan.

- Apteekissa katsovat vaan paperilapulta mitä lääkettä pitää kaapista hakea.

- Sihteerit vaan naputtelee tietokoneella.

- Poliitikot istuvat kokouksissa ja miettivät miten saada yksinkertaiset asiat kuulostamaan hemmetin vaikeilta. (mutta tuosta en ole ihan varma oliko pelkkää sarkasmia... ::) ).

Mutta totuushan on että ne huutaa eniten jotka on vähiten oikeassa.

"Teen tätä työtä rahasta, jos kaipaat pyyteettömyyttä, hommaa koira"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

- Apteekissa katsovat vaan paperilapulta mitä lääkettä pitää kaapista hakea.

Ja haluavat ruojat nekin 500€ palkankorotuksen  ::)

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...