Jump to content
MAINOS

TUKILISTA - allekirjoitettavissa


nysse

Recommended Posts

Mitenkä tuo lista päivittyy tonne Tehyn sivuille nähtäväksi? (Maallikkotukilista -mikä lie, minkä voi kuka tahansa allekirjoittaa tuen osoittamiseksi)

Ihmettelen kun olen sinne kiristänyt, uhkaillut ja lahjonut allekirjoittajia, ja uusia ei kuitenkaan päivity listaan..? Ilmeisesti tuo uusin sivu julkaistaan vasta kun se on täynnä, eli näkyy aina vaan uusimmat täydet sivut allekirjoituksia?

Se päivittyy hitaammin, eli ei reaaliajassa. Sillä viime yönäkin oli tupsahtanut lähes pari tuhatta nimeä lisää. Sitä en tiedä, odottaako ne yhden sivun täyttymistä tms. Mutta vähän jäljessä se päivittyy.

Mäkin olen laittanut tuon linkin sähköpostitse kaikille ja kehoittanut jatkamaan eteen päin. lisäsi se on tietenkin mun kotisivuilla ja blogissa sekä muutaman muun foorumin allekirjoituksena  :D Sodassa (ja rakkaudessa) kaikki on luvallista  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mäkin olen laittanut tuon linkin sähköpostitse kaikille ja kehoittanut jatkamaan eteen päin. lisäsi se on tietenkin mun kotisivuilla ja blogissa sekä muutaman muun foorumin allekirjoituksena  :D Sodassa (ja rakkaudessa) kaikki on luvallista  ;D

Työmaalla kova innostus tukilistaa kohtaan kun kerta emme tähän ensimmäiseen aaltoon pääse mukaan.. :- Eli 100% aamuvuoron tehyläisistä allekirjoittanut listan, eikä edes tarvinnut painostaa...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työmaalla kova innostus tukilistaa kohtaan kun kerta emme tähän ensimmäiseen aaltoon pääse mukaan.. :- Eli 100% aamuvuoron tehyläisistä allekirjoittanut listan, eikä edes tarvinnut painostaa...

Asiaa  :D ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko muuten kukaan lukenut tarkemmin tuota allekirjoittaneiden listaa? Itse bongasin sieltä heti kättelyssä mm. Raisa Cacciatoren ja muutamia muitakin lääkäreitä, joiden kanssa olen töitä tehnyt. Tuli kerrassaan hyvä mieli niistä allekirjoituksista, ja monista muistakin tutuista nimistä.   :)

Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...