Jump to content
MAINOS

Tehyyn ehtii liittyä - vaikka muita huhuja liikkuu


nysse

Recommended Posts

Sisarliittoomme on alkanut jakaa työpaikoilla disinformaatiota siitä, ettei Tehyyn pysty enää liittyä valtuuston 9.10 klo 15 tiedotustilaisuuden jälkeen. SE EI PIDÄ PAIKKAANSA.

Koska kyse ei ole lakosta vaan toisenlaisesta työtaistelutoimenpiteestä, liittoon pystyy liittymään ihan normaalisti. Tehyllä on tavoitteena saada korotukset vain jäsenilleen. Siksi ainoastaan liittoon kuuluva voi olla varma korotusten saamisesta.

Jos haluaa mukaan allekirjoittamaan joukkoirtisanoutumista, pitää LIITTYÄ HETI.

Who dares, wins!

Rinta rinnan marssimme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Liittyä voi loppuun asti. Nimen saa laittaa heti joukkoirtisanoutumisvaltakirjaan kun on laittanut sen ensin liittymiskaavakkeeseensa. Antakaa se liittymiskaavake omalle yhdyshenkilöllenne, älkää lähettäkö pääkonttoriin, siellä on ruuhkaa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuotapa, kuinkahan kauan menee että saa jäsennumeron ja

pääsee TEHY:n sivuille lukemaan ajankohtaisinta tietoa?

Viikko sitten TEHY:n liityin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuotapa, kuinkahan kauan menee että saa jäsennumeron ja

pääsee TEHY:n sivuille lukemaan ajankohtaisinta tietoa?

Viikko sitten TEHY:n liityin...

Soittamalla saa jäsennumeron jos oikein hätähousu on.  ;)

Tehyllä on varmaan ruuhkaa jäsenasioiden käsittelyssä, sillä niin kovalla virralla uusia jäseniä Tehyyn tulee koko ajan.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun sisko on perushoitaja olis liittymässä kai tehyyn nyt kun superi teki mitä teki...

Mutta joku oli sanonu sille ettei työtaistelussa saatuja korotuksia saa muut kun sairaanhoitajat  huh.gif

Että vaikka se liittyis nyt niin se ei sais korotuksia kun on ph....? Eihän se nyt noin mee?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun sisko on perushoitaja olis liittymässä kai tehyyn nyt kun superi teki mitä teki...

Mutta joku oli sanonu sille ettei työtaistelussa saatuja korotuksia saa muut kun sairaanhoitajat  huh.gif

Että vaikka se liittyis nyt niin se ei sais korotuksia kun on ph....? Eihän se nyt noin mee?

Tehyn sivuilta on helppo löytää faktatietoa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuulin huhuja että irtisanoutumislistoihin ei saisi nimeään mukaan ennen kun tehy jäsenhakemuskaavake on käsitelty.  Onko jollakulla FAKTATIETOA asiasta?  Kun eikö kuitenkin toisaalta ole sillälailla että jäsenyys astuu voimaan samana päivänä kun on planketin jättänyt?  Vai tarvitaanko siihen irtisanoutumiskaavakkeeseen nimen lisäksi myös TEHYn jäsennumero?

Nimim. "huomenna vasta iltavuoroon, tehyn jäseneksi ja irtisanoutumaan"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kun eikö kuitenkin toisaalta ole sillälailla että jäsenyys astuu voimaan samana päivänä kun on planketin jättänyt? 

Kyllä, näin ainakin meillä ao ohjeisti. Jäsenyys astuu voimaan heti kun olet hakemuksen allekirjoittanut.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuotapa, kuinkahan kauan menee että saa jäsennumeron ja

pääsee TEHY:n sivuille lukemaan ajankohtaisinta tietoa?

Viikko sitten TEHY:n liityin...

Samma här! Ja nyt olen soitellut puhelin kuumana duunipaikalle palkkatoimistoon, josta odotin sisäpostia takaisin minulle että voisin viedä TEHYyn liittymispaperit, MUTTA POSTI ON KADONNUT jonnekkin matkan varrelle! Sitä ei löydy postinjakelusta, osastolta eikä palkkatoimistosta. angry.png

ONNEKSI OTIN KOPION ITSELLENI LIITTYMISKAAVAKKEESTA  :) Ja vien sen kopion huomenna TEHYn aluetoimistoon tuonne manskulle. Jospa sitten sais samalla tunnukset sinne intraan ja pääsis hakemaan ajankohtaista tietoa ihan itse. :)

Tuotapa, kuinkahan kauan menee että saa jäsennumeron ja

pääsee TEHY:n sivuille lukemaan ajankohtaisinta tietoa?

Viikko sitten TEHY:n liityin...

Soittamalla saa jäsennumeron jos oikein hätähousu on.

Tehyllä on varmaan ruuhkaa jäsenasioiden käsittelyssä, sillä niin kovalla virralla uusia jäseniä Tehyyn tulee koko ajan.

Jäsenrekisteristä sanottiin että jonossa on kauhiasti odottamassa papereita kirjaamista. Joten, suosittelen muitakin ottamaan kopsun liittymiskaavakkeesta ja palauttamaan sen aluetoimistoon. Työnantajan vahvistuksen jälkeen (ellei huolehdi itse maksuista palkkatoimiston sijaan) palauttaa paperit TEHYyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuulin huhuja että irtisanoutumislistoihin ei saisi nimeään mukaan ennen kun tehy jäsenhakemuskaavake on käsitelty.  Onko jollakulla FAKTATIETOA asiasta?  Kun eikö kuitenkin toisaalta ole sillälailla että jäsenyys astuu voimaan samana päivänä kun on planketin jättänyt?  Vai tarvitaanko siihen irtisanoutumiskaavakkeeseen nimen lisäksi myös TEHYn jäsennumero?

Nimim. "huomenna vasta iltavuoroon, tehyn jäseneksi ja irtisanoutumaan"

Nimen saa joukkoirtisanoutumislistaan vaikka samalla kynänvedolla joilla täyttää Tehyn jäsenhakemuskaavakkeen. Näin olen itse toiminut ja näin minut on ohjeistettu.

Nimim. "62 nimeä joukkoirtisanoutumislistaan ja 11 uutta jäsentä Tehyyn kerännyt"

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samma här! Ja nyt olen soitellut puhelin kuumana duunipaikalle palkkatoimistoon, josta odotin sisäpostia takaisin minulle että voisin viedä TEHYyn liittymispaperit, MUTTA POSTI ON KADONNUT jonnekkin matkan varrelle! Sitä ei löydy postinjakelusta, osastolta eikä palkkatoimistosta. angry.png 

En haluaisi olla salaliittoteorian kannattaja, mutta enpä ihmettele jos tässä tilanteessa TEHYyn liittyvä posti katoilee...

Jäsenrekisteristä sanottiin että jonossa on kauhiasti odottamassa papereita kirjaamista. Joten, suosittelen muitakin ottamaan kopsun liittymiskaavakkeesta ja palauttamaan sen aluetoimistoon. Työnantajan vahvistuksen jälkeen (ellei huolehdi itse maksuista palkkatoimiston sijaan) palauttaa paperit TEHYyn.

Ottakaa ihmeessä varman päälle, jotta asianne olisivat varmasti kunnossa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samma här! Ja nyt olen soitellut puhelin kuumana duunipaikalle palkkatoimistoon, josta odotin sisäpostia takaisin minulle että voisin viedä TEHYyn liittymispaperit, MUTTA POSTI ON KADONNUT jonnekkin matkan varrelle! Sitä ei löydy postinjakelusta, osastolta eikä palkkatoimistosta.

Meillä ainakin jäsenhakemus toimitetaan ensin liiton edustajalle=ao:n puheenjohtajalle, joka hoitaa ilmoituksen palkkatoimistoon ja TEHYn pääkonttuurille. Tällä tavalla ei haittaa vaikka palkkatoimisto nysvääkin asian kanssa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskomatonta toimintaa Superilta, edelleen tiedottavat jäsenistöään

"TEHY:n liittyminen ei enää tässä vaiheessa työtaistelua mahdollista!"

Onneksi pääsin korjaamaan naapurin käsityksiä, hän kipittänee ihan

omin jaloin työkavereineen manskun toimistoon vaihtamaan jäsenyytensä.

Kuka täyspäinen ottaa riskin että pistetään tekemään puuttuvien/irtisanoutuvien

työt kuten esim hesari pääkirjoituksessaan vihjaili?

Toivoisin TEHY:n informoivan nyt aktiivisesti kaikkia epäilijöitä/jäseniään tämän

irtisanoutumisasian suhteen, itse en ainakaan luota pätkän vertaa median uutisointiin.

Mahdollisuutta osallistua jäseniltoihin ei allekirjoittaneella ole, joten @postia

toivottavasti putoilee asiatietoa tuoden ja epävarmuutta poistaen...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Alkaa itteäki mietityttään, että onko Venäjä vai mitkä pienet vihreät miehet meidät kaapannut, kun medioissa toitotetaan toinen toistaan virheellisempää tietoa  ;D Ottaisivat asioista selvää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskomatonta toimintaa Superilta, edelleen tiedottavat jäsenistöään

"TEHY:n liittyminen ei enää tässä vaiheessa työtaistelua mahdollista!"

Miten ne toteuttaa ton tiedottamisen? Sähköpostina vai miten?
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä ei ole työmaalla Tehyn yhdyshenkilöä. Kuinka toimin tuon jäsenhakemuksen kanssa?? Lähinnä mietityttää tuo kohta työnantajan allekirjoitus. Kuka sen yo sairaalassa allekirjoittaa vai tarvitseeko siihen allekirjoitusta, jos maksaa maksunsa itse pankkisiirrolla?

http://tehy-fi-bin.directo.fi/@Bin/ce4d594fde24334d68e869c34763f239/1192118534/application/pdf/12100821/Tehy%20jasenhakemus%202006.pdf

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä ei ole työmaalla Tehyn yhdyshenkilöä. Kuinka toimin tuon jäsenhakemuksen kanssa?? Lähinnä mietityttää tuo kohta työnantajan allekirjoitus. Kuka sen yo sairaalassa allekirjoittaa vai tarvitseeko siihen allekirjoitusta, jos maksaa maksunsa itse pankkisiirrolla?

http://tehy-fi-bin.directo.fi/@Bin/ce4d594fde24334d68e869c34763f239/1192118534/application/pdf/12100821/Tehy%20jasenhakemus%202006.pdf

Työnantajan allekirjoitus on yhtä kuin palkanlaskijan allekirjoitus. Eli jos maksat ite, ei ressiä. Käsittelyn nopeuttamiseksi voit toimittaa sen lärpäkkeen yhdyshenkilölle (jos ei ole omalla niin onko naapurissa?), ammattiosastolle, aluetoimistoon, yms.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työnantajan allekirjoitus on yhtä kuin palkanlaskijan allekirjoitus. Eli jos maksat ite, ei ressiä. Käsittelyn nopeuttamiseksi voit toimittaa sen lärpäkkeen yhdyshenkilölle (jos ei ole omalla niin onko naapurissa?), ammattiosastolle, aluetoimistoon, yms.

Hyvä juttu. Pitääpä selvitellä sitä lähintä yhteyshenkilöä huomenna! Kiitos.

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työnantajan allekirjoitus on yhtä kuin palkanlaskijan allekirjoitus. Eli jos maksat ite, ei ressiä. Käsittelyn nopeuttamiseksi voit toimittaa sen lärpäkkeen yhdyshenkilölle (jos ei ole omalla niin onko naapurissa?), ammattiosastolle, aluetoimistoon, yms.

Hyvä juttu. Pitääpä selvitellä sitä lähintä yhteyshenkilöä huomenna! Kiitos.

Eli selvennetään vielä vähän protokollaa. Kun olen kerännyt nimiä, on tullut vastaan ihmisiä jotka haluavat mukaa työtaisteluun mutta eivät ole Tehyn jäseniä. Olen kysynyt haluavatko he liittyä Tehyyn. Jos haluavat, täyttävät liittymislomakkeen, saavat heti oman kopionsa, ja toimitan itse palkkatoimistoon työnantajan kappaleen. Pidämme oman ammattiosaston ylimääräisen kokouksen viikonloppuna ja hyväksymme jäsenet. Eli sekä liittymiskaavakkeen ja irtisanoutumisen voi allekirjoittaa samalla hengenvedolla.

Kirjoittakaa nimenne listaan, joukossa on voimaa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Osku^ Tiedustelen kun naapurin nursen seuraavan kerran bussipysäkiltä löydän,

mutta käsitin että heidän koko osaston väki elää tässä luulossa/tiedossa.

Ihan täyspäiseltä ihmiseltä tuo naapuriksi(kin) vaikuttaa ja aikoi tosiaan

mennä itse tstolle huomenna...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: satakieli

Tänään Tehyn jäsenillassa tuli hyvä kommentti tähän: "Tehyyn voi liittyä koska vain". Ja se on totta. :) Meillä on järjestäytymisoikeus.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nysse: "Tehyllä on tavoitteena saada korotukset vain jäsenilleen."

Miten tuo onnistuu käytännössä? Eikö työnantaja (siis palkanmaksaja) ole velvollinen maksamaan samasta työstä samaa palkkaa riippumatta siitä, kuuluuko ihminen liitton tai mihin liittoon hän kuuluu? En ole lakiasiantuntija, mutta eikö tuo asia ole perustuslaillinen tasa-arvojuttu. Ihan samoin kuin palkan suuruutta ei voi määrittää ihonväri, sukupuoli, ikä, uskonto jne.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miten tuo onnistuu käytännössä? Eikö työnantaja (siis palkanmaksaja) ole velvollinen maksamaan samasta työstä samaa palkkaa riippumatta siitä, kuuluuko ihminen liitton tai mihin liittoon hän kuuluu? En ole lakiasiantuntija, mutta eikö tuo asia ole perustuslaillinen tasa-arvojuttu. Ihan samoin kuin palkan suuruutta ei voi määrittää ihonväri, sukupuoli, ikä, uskonto jne.

Super ja KT päättivät sitten näyttää nämä syrjintälain rajat. Nythän Tehyläisille ei makseta Superilaisten palkkaa joten luonnollisesti palkkakiistan päätyttyä Tehyläiset saavat omat korotukset. Superin ja KT:n oma valinta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...