Jump to content
MAINOS

Kokemuksia lääkintävaksin hommista leikkurissa?


holo

Recommended Posts

Niin, otsikko lienee sanoo kaiken. Itse saatan olla työllistymässä (lue: haastattelu maanantaina) ainakin kesäksi lv:n hommiin leikkuriin ja kiinnostaisi, millaisia kokemuksia muilla on moisista tehtävistä?

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Jos saan käyttää sun kysymystä hieman hyväksi niin , oisko mahdollista et heman muutenkin lääkintävaksien hommista haluisin itsekkin infoo.. Mitä hommii kuuluu toimeenkuvaan ja missä pääsääntöisesti työskentelee?

-teme-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

senkin hyväksikäyttäjä.

jossain paikoissa ne tekee aika lailla samanlaisii hommii ku lh. ja esim sairaankuljettajana..tai pävivystyksessä. muut voi kertoo enemmän

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, otsikko lienee sanoo kaiken. Itse saatan olla työllistymässä (lue: haastattelu maanantaina) ainakin kesäksi lv:n hommiin leikkuriin ja kiinnostaisi, millaisia kokemuksia muilla on moisista tehtävistä?

Pitäis ko. aiheestaa kirjoitta juttu ens ensihoitaja tai mikä lie lehteen(en just nyt muista ja väsyttää).

LVM on "joka paikan höylä" eli riippu kovasti minne olet menossa? Lääkintävaksi on yksi hoitaja koko poppoossa, on mukana siirtämässä potilaita, laittaa leikkausasentoja, pesee leikkausalueen jossain paikoissa. duunina vähemmän kiirettä kuin hoitsuilla jos osaat vain ajoittaa oikean sijoittumisen eri saleihin, mutta kyllä itse oon monesti kironnut lähtöä sieltä, mutta mutta aika aikaa kutakin :P

Minnes päin olet menossa?

Mulle voi laitta yksityisviestiä jos oikein haluttaa, mutta nyt meen nukkumaan 5 tunnin päästä herätys, eikä kiinnostais yhtään angry.png

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Teemulta tulikin näköjään aiheeseen oikeaoppista infoa. Lisätään nyt tuohon että lääkintävaksilta odotetaan myös "oikean" vaksin hommia, kaikenlaista lamppujen vaihtoa yms pientä sälää mitä hoitajat eivät ehdi/osaa tehdä. Mutta, vaksi on erittäin tärkeä osa leikkurin organisaatiota, ilman kunnon vaksia homma takkuilee ja muut ovat aivan hajalla. Joten tervetuloa leikkuriin, vakseja tarvitaan kipeästi vaikka virkoja ollaankin kuulemma joissakin paikoissa ajamassa alas "tarpeettomina".

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hmm. Joo. Jonkin verran olen itse suorittanut tiedustelua potentiaalisen työpaikkani suhteen ja saanut sen käsityksen, että ainakin ortopedian leikkurissa aika pitkälti lääkintäfasistin tehtäviin kuuluu perioperatiivinen kipsaus. Tietenkin työnkuva on myös laitteiden ylläpitoa, potilaan siirtämistä, asettelua ja niin edelleen.

Maanantaita odotellen,

Hölö

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...