Jump to content
MAINOS

Ratkaisu se on tämäkin hoitajapulaan


Sini

Recommended Posts

MAINOS

No on kyllä pokkaa. Ja kuinkahan paljon niitä kiinnostuneita tuohon tilaisuuteen menee?! Ois kiva tietää tuon suosio  ;D

(mä ainankin luulen, et jokainen joka takasin tänne haluu osaa tehdä sen paluunsa ilman tuotakin tilaisuutta.. ja eihän kukaan haluu näille palkoille palata, katsotaan sit kun palkat on kohillaan)

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Menisin heti tikkana paikalle vertaamaan mitä tiliä Suomi tarjoaa Svea -mammaan verrattuna... Mutta mulla on tuolloin parempaakin tekemistä ;D.

Tapasin muuten täällä yhden vanhemman sh:n joka oli tuollaisessa rekrytilaisuudessa ollut, oli kuulemma ollut loukkaavan huono tarjous...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Eikös ne jo keväällä tällaisen rekryreissun tehneet ja lopputulos oli, että eivät pystyneet tarjoamaan mitään, mikä houkuttelisi porukkaa takaisin lahden tälle puolelle. Palkkataso meillä on niin järkyttävän jäljessä, että sitä ei mitkään lupaukset heti järjestyvistä työsuhdeasunnoista pelasta.

Hyvä vaan, että tällaisen rekryreissun taas tekevät ja huomaavat, että olosuhteet on meillä niin paljon huonommat, että ei ole mitään, millä houkutella.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No, voisivat nämäkin rahat joita näille huivitädeille tällaiseen reissailuun annetaan - käyttää fiksummin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No, voisivat nämäkin rahat joita näille huivitädeille tällaiseen reissailuun annetaan - käyttää fiksummin.

Aika epätoivoiselta toi yritys vaikuttaa enkä usko et ulkomailla työskentelevät hoitajat,ainakaan nyt, rintamaa rikkoisi. Kyllä siä sairaaloiden rekrytointi puolellakin alkaa varmaan toi paine tuntua jos oma työpaikka määräytyy tulos tai ulos periaatteella!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä noita rekrytoijia on täällä Norjassakin juossut. Potkittu perseelle joka kerta ja naurettu päälle. Sama tulee toistumaan tulevaisuudessakin, mikäli meno ei muutu.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Menisin heti tikkana paikalle vertaamaan mitä tiliä Suomi tarjoaa Svea -mammaan verrattuna... Mutta mulla on tuolloin parempaakin tekemistä ;D.

Tapasin muuten täällä yhden vanhemman sh:n joka oli tuollaisessa rekrytilaisuudessa ollut, oli kuulemma ollut loukkaavan huono tarjous...

Eli et oo viikon päästä syntymämaasta heti töitä hakemassa? ;D

Tulikohan ketään takaisin Ruotsista edellisen värväyskampanjan aikana, onko tietoa?

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Menisin heti tikkana paikalle vertaamaan mitä tiliä Suomi tarjoaa Svea -mammaan verrattuna... Mutta mulla on tuolloin parempaakin tekemistä :).

Tapasin muuten täällä yhden vanhemman sh:n joka oli tuollaisessa rekrytilaisuudessa ollut, oli kuulemma ollut loukkaavan huono tarjous...

Eli et oo viikon päästä syntymämaasta heti töitä hakemassa? 8)

Tulikohan ketään takaisin Ruotsista edellisen värväyskampanjan aikana, onko tietoa?

Sitä en tiedä, mutta muutamiin jotka -95 lakon aikana käyttivät aikansa tehokkaasti olen kyllä täällä törmännyt. Saas nähdä nyt tulevan työtaistelun aikana, saako työnantaja niitä omiaan enään takaisin, vai ovatko hävinneet maailmalle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...