Jump to content
MAINOS

Yksityisen sosiiaalipalvelualan neuvottelut


psyko

Recommended Posts

Kiitos Hoitsukarppi! Voitko kuitenkin selventää tuon osan 3, missä lukee taulukkopalkkojen yleiskorotuksista 1.9.2008. Kun minä en ymmärrä noita A-F:n juttuja, ja G palkkataulukosta puhutaan vaan että korotetaan G 17 ja G21-jotain. Eli onko se palkkakorotus joka tulee kaikille, vai jäikö nyt G 20 sen ulkopuolelle (siis mulla on G 20, sen takia kysyn).

Kiitos kamalasti jos jaksat selventää tätä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

ihan täysin varma en tästä ole, mutta mä ymmärsin sen näin :

"palkkaluokassa G 17 oleville työntekijöille 5,4 % ja palkkaluokissa G 21 – G 22 oleville työntekijöille 5,5 %."

Näin ollen tuo G20 jäisi tämän korotuksen ulkopuolelle, mutta voihan olla että tässä käy kuten edellisessä korotuksessa, eli jotkut palkkaluokat lakkasivat olemasta (ainakin G23) ja siirtyisit siten seuraavaan palkkaluokkaan suoraan. Nähtäväksi jää. Toivottavasti saavat pian virallisen TES:n julkaisuun.

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos jälleen! Noin minäkin ymmärsin asian, ja meinasin saada paskahalvauksen, koska siinä vaiheessa mun palkankorotus on oikeesti naurettavan pieni! (5,8 %, jos ei oteta mukaan niitä ihme tasokorotuksia, ja joita ei aiemminkaan ole minuun kohdistunut)

Taidanpa alkaa etsimään opiskelupaikkaa tuolta taloushallinnon puolelta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei muuten nouse munkaan palkka, olen palkkaluokassa G24. Äippäloman jälkeen kuntapuolen töitä etsimään.  ::)

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Tuota tessiä koskeva kysymys taasen...

Kun sopimuskausi astui voimaan 1.10.2007 niin eikö se palkankorotus olisi pitänyt näkyä tilinauhassani jo 15.10? Jos  sen kuuluisi jo näkyä, niin saankohan takautuvasti ensi kuussa kyseisen korotuksen?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuota tessiä koskeva kysymys taasen...

Kun sopimuskausi astui voimaan 1.10.2007 niin eikö se palkankorotus olisi pitänyt näkyä tilinauhassani jo 15.10? Jos  sen kuuluisi jo näkyä, niin saankohan takautuvasti ensi kuussa kyseisen korotuksen?

Ainakin meillä näkyi 19.päivä, kun lisät maksettiin et peruspalkka on noussut.

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä kaupungin intrassa luki että 1.10 tuleva korotus maksetaan marraskuussa takautuvasti niille joilla on palkkapäivä 15.10, eli vakituisille. Meille sijaisille KAI korotus näkyy nyt vika päivä tulevassa palkassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...