Jump to content
MAINOS

Com I Job - kokemuksia?


Vieras: Arzi

Recommended Posts

Onko kokemuksia k.o. firman kautta Ruotsiin menneiltä? Oliko hyvä juttu? Ainakin firman sivuilta saa miellyttävän kuvan tavasta hoitaa työntekijöiden asioita ulkomailla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ensimmäisen kerran mennessäni Ruotsiin töihin menin juuri Com i Jobin kautta.

Iris hoitelee tehokkaasti hommia, vaikka joskus tuntui että yksi nainen pitelee liian montaa rautaa tulessa samaan aikaan.

Ko. firma järjestää myös kielikursseja ainakin Tukholmassa. Itse en ole niihin osallistunut, kun olin yöhoitajana. Perehdytys minun osaltani Ruotsin systeemeihin jäi hyvinkin vähäiseksi, kuin piti nopeasti aloittaa työt. Valmentautua en ollut osannut etukäteen esim. Ruotsalaiseen terveydenhuoltojärjestelmään ja -käytäntöihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Joo,kokemuksia on ja ovat pelkästään positiivisia!

Olin viime talvena kyseisen firman kautta puolisen vuotta töissä Ruotsissa.

Asiat hoituivat mallikkaasti alusta loppuun.Iriksellä on pitkä kokemus terveydenhuollosta Ruotsissa ja hän pystyy kohtuullisen nopeasti etsimään sulle työpaikan. Vuosien kokemuksella Iris pystyy sanomaan aika nopeasti mikä olisi just sulle hyvä työpaikka ja paljonko sulla olisi mahdollista saada palkkaa.(kielitaito ja työkokemuksesi huomioon ottaen).

Parasta musta oli se tuki jonka sain ko.firmalta. Ensin työhaastatteluun Iris tuli mukaan henkiseksi tueksi, silloin se tuntui tärkeältä ja turvalliselta sen jännityksen keskellä.

Työpaikan varmistuttua kun saavuin Ruotsiin Iris oli taas vaastassa ja auttoi kaikissa käytännön asioissa (asunto,laillistamistod. ja käynti verotoimistossa.)

Ilmainen kielikurssi tuli vielä päälle ja muutamat juhlat ko firman kautta oli bonusta. Näki muita suomalaisia ja oli sosiaalista elämää.

Suosittelen lämpimästi ko.firman palveluja!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

Olen koettanut jo pari kuukautta saada yhteyttä COM iJOB firmaan ja Iirikseen kun hänellä on niin hyvä maine välittäjänä ja ammatti-ihmisenä.Com iJob onkin myyty ruotsalaiselle firmalle ja Iiris  ei ole enää siellä töissä.Soitin konttorille ja siellä puhutaan vain ruotsia eikä ole yhtään sairaanhoitajaa töissä.Kuulin kavereiltakin että homma ei siellä enää ollenkaan pelaa kun Iris lopetti.Palkkojakin on jäänyt saamatta.Löysin lopulta Iiriksen ja hän on osastopäällikkönä Tukholmalaisessa sairaalassa ja auttaa miellään kaikia ilmaiseksi.Minä olen nyt ollut jo viikon töissä ja kaikki meni hyvin kun sain Iiriksen kanssa asiat hoidettua suomeksi.Jos joku on kiinnostunut voin antaa hänen sähköpostiosoitteensa.

Aurinkoisin terveisin kaikille kolleegoille Tukholmasta!!!

Kerttu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistä joku on saanut idean että Iris olisi kaks kertaa vaihtanu työpaikkaa? Tarkistappas tietos ennen kuin kirjottelet... Kerran on vaihtanut ja sekin tapahtui ku ComiJob myytiin täysin ruotsalaiseen yhtiöön ja palvelua tuleville hoitsuille vähennettiin roimasti.. Minulta saa Iriksen yhteystiedot jos joku haluaa Ruotsiin lähteä. Häneltä apua/tukea kun sitä tarvitaan, eli Iris= Comijobin hyvä palvelu (tai siis oli) ja nyt sen avun saa suoraan häneltä...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistä joku on saanut idean että Iris olisi kaks kertaa vaihtanu työpaikkaa? Tarkistappas tietos ennen kuin kirjottelet...

Täällä kerrotaan siirrosta ComIjobista pohjoismaiden hoitajavälitykseen:

http://www.hoitajat....msg5312#msg5312

Täällä osastopäällikön toimesta:

http://www.hoitajat....msg8777#msg8777

Täällä kerrot itse hänen olevan Stora Sköndalin lasaretissa:

http://www.hoitajat....msg8854#msg8854

Ihan perustuu tietoni näihin tämän sivuston kirjoituksiin. Elä hermostu. Mulle on ihan sama missä Iiris on töissä ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, kun taas minä soitin Irikselle, ilmoitti hän olevansa myös yhteistyössä Pohjoismaiden Hoitajavälityksen kanssa.

Mutta mitä tää koko juttu ketään edes kiinnostaa, ei Ruotsiin pääse nyt millään kunnon töihin, kun ruotsalaisetkin hoitajat kulkee työttöminä.

Pohjoismaiden Hoitajavälitykselläkin on vaan hajapaikkoja sinne tänne...Comijobi taas on ihan ulkona kuvioista!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli kaikki kirjoittajat ovat oikeassa. Jippii, hihhuu!

Miksi ihmiset jaksaa vauhkota jostain Iriksestä ihan tosissaan? Irishän oli Com i jobissa, siirtyi Stora Sköndaliin ja auttelee rekryasioissa myös p.hoit.välitystä. Näin se on, mitä siitä sitten?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joku tossa kirjoitti että Iris auttaa ilmaiseksi??!?!?! Onko joltain joku välitysfirma joskus sitten ottanut  rahaa vai?

Minä ja sadat muut ollaan ainakin saatu ilmaiset matkat p-hoitajavälityksestä kun ollaan käyty tutustumassa. ja kaikki muu myös - ilmaiseksi.

Kiihkoa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä nämä firmat meitä palvelevat ilmaiseksi, mutta vastaanottava sairaala on käsittääkseni jotuneet maksamaan jonkin sortin välityspalkkioita. Oikaskaa jos olen väärässä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En tiedä välityspalkkiosta, luultavasti sairaalat maksaa, täytyyhän firmoille jonkun maksaa, mutta mitä se meitä työnhakijoina kiinnostaa?? Mä kävin itse juuri kaksi kertaan välitysfirman laskuun Tukholmassa ja sain duunin. Ei kukaan maininnut mitään mistään palkkioista, eikä ne kyllä mua kiinnostakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...