Jump to content
MAINOS

kysymys työsopimuksesta


Vieras: Hoitaja80

Recommended Posts

Vieras: Hoitaja80

Mulla olisi seuraavanlainen kysymys (en usko et ongelmaa tulee mutta kysyn  kaiken varalta) Eli olen vakituisessa toimessa psyk osastolla. Halusimme toisen osaston hoitajan kanssa harrastaa vapaaehtoista työkiertoa ja vaihdoimme osastoja päikseen saman tulosyksikön sisällä. Sopimus (kirjallinen) tehtiin kahdeksi vuodeksi ja sovittiin että katsotaan sitten että palataanko alkuperäisille osastoille vai jatketaanko näillä uusilla osastoilla. mutta mites se menee jos jompikumpi meistä vaikkapa kollegani sanoo ettei halua palata takas omalle osastolle 2 vuoden jälkeen ja minä taas haluaisin palata omalle osastolle niin onko kenellä kokemusta että miten tällainen tilanne tulisi menemään. toki meillä on sopimus turvana mutta onko mun siirtyminen omalle osasttolle turvattu jos haluaisin takas tulla vaikkei kaveri haluiskaan siirtyä takas omaan yksikköön?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No eikös tämmöset asiat olis pitänyt sopia alunperinkin?? IMO jos tulee riitaa, molemmat menee omille alkuperäisille osastoille.

Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen ollut 4 kertaa työkierrossa ja joka kerta on tehty uusi työsopimus työkierron ajaksi. Eli mun tapauksessa on ollut itsestään selvää, että työsopimuksen loputtua palaan vanhaan työpaikkaani. Kaksi kertaa "vaihdokkini" on halunnut jatkaa työyksikössäni ja hänelle on järjestetty määräaikainen työsopimus, kunnes hän on saanut vakituisen toimen. Jos sinulla on tosiaan kirjallinen työsopimus työkierrosta, niin selustasi pitäisi olla turvattu :D

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...