Jump to content
MAINOS

Kehitystä on tapahtunut!


StarOfLife

Recommended Posts

Olipas kiva penkoa arkistojen syövereitä ja lueskella vanhoja ketjuja ymmärrettävästä pettymyksestä Tehyn toimintaan, selvästi voi huomata että kehitystä on tapahtunut.

http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=97.0

http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=6.0

http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=37.0

Nyt todellakin olisi niiden valittajien aika liittyä Tehyyn jotka perustelevat liittoon kuulumattomuuttansa sillä että "Tehy ei tee mitään"

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Foorumin ensimmäinen vuosi oli pelkkää turhautumisen purkamista pieleen menneestä kierroksesta. Nyt on paineet purettu, liitytty takaisin liittoon ja uudet tuulet puhaltaa.. :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Foorumin ensimmäinen vuosi oli pelkkää turhautumisen purkamista pieleen menneestä kierroksesta. Nyt on paineet purettu, liitytty takaisin liittoon ja uudet tuulet puhaltaa.. >:D

Nimenomaan. Viime kierroksella kiukku ja pettymys oli suuri :(
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äsken juuri tulin tuolta Tehyn jäsenillasta ja voin sanoa, että varsin mielenkiintoinen ilta oli ja todella hyvä yhteishenki näillä 200 muulla hoitoalan ammattilaisella, jotka siellä oli!! Jaana puhui erittäin vakuuttavasti ja tuli selvennöksiä moniin eri asihoihin koskien lakkoa yms. Erittäin tyytyväinen olen tuohon iltaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äsken juuri tulin tuolta Tehyn jäsen illasta ja voin sanoa, että varsin mielenkiintoinen ilta oli ja todella hyvä yhteishenki näillä 200 muulla hoitoalan ammattilaisella, jotka siellä oli!! Jaana puhui erittäin vakuuttavasti ja tuli selvennöksiä moniin eri asihoihin koskien lakkoa yms. Erittäin tyytyväinen olen tuohon iltaan!

Kertoiko mahdollisista uusista jekuista ennen yhdeksättä päivää?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äsken juuri tulin tuolta Tehyn jäsen illasta ja voin sanoa, että varsin mielenkiintoinen ilta oli ja todella hyvä yhteishenki näillä 200 muulla hoitoalan ammattilaisella, jotka siellä oli!! Jaana puhui erittäin vakuuttavasti ja tuli selvennöksiä moniin eri asihoihin koskien lakkoa yms. Erittäin tyytyväinen olen tuohon iltaan!

Niin tai mitä siellä selventyi? Kerro ihmeessä. Itse en pääse kyseiseen tilaisuuteen kun se täällä meillä huomenna järjestetään kun olen iltavuorossa ja vuoroja ei saa vaihtaa.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

;D Historian havinaa ;D

Voi olla että en ole hoitotieteilijöiden suosikki, mutta kädet paskassa on vaikea miellyttää jakkupukuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äsken juuri tulin tuolta Tehyn jäsen illasta ja voin sanoa, että varsin mielenkiintoinen ilta oli ja todella hyvä yhteishenki näillä 200 muulla hoitoalan ammattilaisella, jotka siellä oli!! Jaana puhui erittäin vakuuttavasti ja tuli selvennöksiä moniin eri asihoihin koskien lakkoa yms. Erittäin tyytyväinen olen tuohon iltaan!

Kertoiko mahdollisista uusista jekuista ennen yhdeksättä päivää?

Eilen Tehy illassa Tampereella kerrottiin näistä jekuista. Yli 200 Tehyläistä oli pudota tuoleiltaan innostuksesta! Mulla on tällä hetkellä hemmetin hyvä fiilis tästä jutusta ja menetelmistä! Joita siis hyssytellään medialta toistaiseksi!!

Tiistaina selviää vähän enemmän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo juuri tuota minäkin tarkoitin! En uskalla itsekään tänne pistää mitään mitä siellä puhuttiin, koska siellä painotettiin että on tehyläisten omia asioita, mutta kivaa on luvassa ensviikosta  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...