Jump to content
MAINOS

HUS vakinaistaa 500 sh


Vieras: Esaac

Recommended Posts

HUS on kaukaa viisas ja ennakoiden tulevaa sairaanhoitajakatoa vakinaistaa 500 määräaikaista paskapalkalla. Näin uutisista ja edelleen ehdotan yksityistä puolta, palkka huomattavasti parempi (ainakin mulla) eikä tarvi käkkiä kolmevuorotyössää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hieno homma!! Ihmettelen vaan, että mistä ne löytää tuollaisen määrän henkilökuntaa?? Meikussahan on jouduttu sulkemaan osastoilla potilaspaikkoja, kun henkilökuntaa ei ole saatu!

Työ on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voidaanko tämä HUS:iin liittyvä kirjoittelu ymmärtää siten, että jouluna valmistuvalla hoitsulla olis hyvät saumat saada esim pidempiaikasia sijaisuuksia PK-seudulta?  :P

Nimimerkki "toivehikas"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno homma!! Ihmettelen vaan, että mistä ne löytää tuollaisen määrän henkilökuntaa??

Ehkä olettamus on että suomalaiset hoitajat palaisivat takaisin suomeen maailmalta, ja hus:sin leipiin.  huh.gif Mene ja tiedä.

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

HUS on kaukaa viisas ja ennakoiden tulevaa sairaanhoitajakatoa vakinaistaa 500 määräaikaista paskapalkalla. Näin uutisista ja edelleen ehdotan yksityistä puolta, palkka huomattavasti parempi (ainakin mulla) eikä tarvi käkkiä kolmevuorotyössää.

Sehän hyvä että HUS vihdoinkin on kaukaaviisas ja valmistautuu tulevaan hoitajapulaan. Itse olen tulossa takaisin Suomeen ainakin vähäksi aikaa täältä Ruotsin maalta. Menen yksityiseen sairaalaan töihin mutta ei minun mielestäni yksityisen ja kunnallisen sektorin palkoissa ole mitään eroa. Samaa p...palkkaa saa riippumatta missä duunaa:(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno homma!! Ihmettelen vaan, että mistä ne löytää tuollaisen määrän henkilökuntaa?? Meikussahan on jouduttu sulkemaan osastoilla potilaspaikkoja, kun henkilökuntaa ei ole saatu!

Sitä minäkin kovasti ihmettelen,

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei vaan ne tulee toukokuun alussa Virosta uskokaa vaan mua. Kohta alkaa Meikun käytävillä kuulua eestin ja ryssän molotus

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei vaan ne tulee toukokuun alussa Virosta uskokaa vaan mua. Kohta alkaa Meikun käytävillä kuulua eestin ja ryssän molotus

Se nyt ei ole mikään uutinen. Silkka, toivonmukaan, realistinen visio tulevaisuudesta. Kuks noita/näitä hommia muuten tekee kun vanhukset heilahtavat eläkkeelle? Mekö? Millä rahkeilla?

Et kaikki vaan kansalaisopistoon viron/venäjän kielen tunneille.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei vaan ne tulee toukokuun alussa Virosta uskokaa vaan mua. Kohta alkaa Meikun käytävillä kuulua eestin ja ryssän molotus

Se nyt ei ole mikään uutinen. Silkka, toivonmukaan, realistinen visio tulevaisuudesta. Kuks noita/näitä hommia muuten tekee kun vanhukset heilahtavat eläkkeelle? Mekö? Millä rahkeilla?

Et kaikki vaan kansalaisopistoon viron/venäjän kielen tunneille.

toiset aavisti tän jo -93 ja alotti lukeen vjenajaa..   :)

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mutta kysehän on osin siitä, että lyhytaikaisiin sijaisuuksiin ei oo saatu porukkaa, ja vakinaistamisen vois odottaa vaikuttavan tähän..siis jossain määrin..en kylläkään tiedä, mistä ne sitten repis noi 500.. (tuosta 500:sta:han n.300 olis hoitsui, loput lk + muu hlö-kuntaa..)

Ratkaisu on vain hetki, jolloin väsyt ajattelemiseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno homma!! Ihmettelen vaan, että mistä ne löytää tuollaisen määrän henkilökuntaa??

Ehkä olettamus on että suomalaiset hoitajat palaisivat takaisin suomeen maailmalta, ja hus:sin leipiin.  huh.gif Mene ja tiedä.

No chanse! Ei ainakaan sillä palkalla homma ole edes ajatuksen arvoinen. Valitettavasti.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Vakinaistaisivat meidät määräaikaiset duunarit! Pomot on oikeesti sitä mieltä, että ovella on jono, jos vanhoille ei lyhyet määräyskirjat ja nihkeä palkka passaa. Ihmettelenpä vaan missä se jono on, kun useimmiten  painetaan alimiehityksellä. Sanoopa joku viisas pomo vielä, että ette tiedä mitään kiireestä..  angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...