Jump to content
MAINOS

hoitajat.net väki 5.10 klo 10.30 kisahallille ?!!


sissy

Recommended Posts

Täällä ollaan toivottu, että tavattaisiin ennen mielenosoitusta, joten ehdottaisin, että tavattaisiin kisahallin kulmilla 10.30? tämä on vain siis ehdotus. Parempia ideoita kehiin, jos vain on :nauraa: mutta ilmottautukaa vaikka tälle palstalle jos kiinnostusta löytyy :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tulen, jos tästä sovitaan ja pidetään kiinni.

JA tätä ennen tavataan Vltavan sokoksen puoleisella ovella klo 10.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös kyseessä ollut SAIRAANHOITAJIEN mielenosoitus??? Miksi siis kutsutaan koko hoitajat.netin väki kun onhan täällä paljon muitakin hoitajia ja vieläpä muihin liittoihin kuin tehyyn kuuluvia. Käsittääkseni tämä on HOITAJAT.NET ei SAIRAANHOITAJAT.NET.

No tais tulla nuristua vähän turhasta mutt oikeesti, välillä ottaapi piähän ku yleistetään...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös kyseessä ollut SAIRAANHOITAJIEN mielenosoitus??? Miksi siis kutsutaan koko hoitajat.netin väki kun onhan täällä paljon muitakin hoitajia ja vieläpä muihin liittoihin kuin tehyyn kuuluvia. Käsittääkseni tämä on HOITAJAT.NET ei SAIRAANHOITAJAT.NET.

No tais tulla nuristua vähän turhasta mutt oikeesti, välillä ottaapi piähän ku yleistetään...

Mä uskon että siellä oli muitakin kuin sairaanhoitajia ja tehyläisiä. Jos ei muita ni ainaki minä! Tukensa kun saa antaa kelle tahansa :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No niinku sanoin ni nurisin ehkä vähän turhasta mutta silti olen sitä mieltä että me lähi/perus/ja kaikki muut hoitajat ollaan yhtä tärkeitä ja tehdään yhtä paljon duunia ku sairaanhoitajat.. niin eli ihmettelen jo pelkästään sitä että tuota mielenosoitusta mainostettiin SAIRAANHOITAJIEN mielenosoituksena kun tehyyn kuuluu paljon muitakin. Ehkä mulla on sitten vähän turhankin korkee ammattiylpeys kun olen vaan lähäri.. Joten HOITAJAT KUNNIAAN!!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

niin eli ihmettelen jo pelkästään sitä että tuota mielenosoitusta mainostettiin SAIRAANHOITAJIEN mielenosoituksena

Mielenosoituksen järjesti sairaanhoitaliitto.

Ehkä mulla on sitten vähän turhankin korkee ammattiylpeys kun olen vaan lähäri.. Joten HOITAJAT KUNNIAAN!!!!

Tästä on väännetty jo muutama sata sivua täällä. Ihmettyttää että miksi se pitää nostaa taas esille. Turhaa hommaa.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...