Jump to content
MAINOS

Omituisin / "huvittavin" keikka?


eh-neito

Recommended Posts

[ oliko se muksu huutanut kurkku suorana jo ennen "elottomaksi" menoaan, eli olisko voinut olla semmoinen lasten raivokohtauksiin joskus liittyvä naama siniseksi - taju kankaalle - pari kouristusta -kohtaus? Niillä on joku hieno nimikin, mutta enpä nyt sitä muista  :D

Affektikohtaus... On muuten hurjan näköinen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 55
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Niista simuloijista viela. Meillakin niita riittaa, ja kaikkein pahin on - yllatys yllatys - suomalainen. Ja ma olen ainoa jolla on pokkaa menna sanomaan sille kesken "kouristuksen" etta lopeta toi pelleily ja nouse ylos, paikalliset ottaa kaiken aina todesta. No, en sano etteiko niilla joku kerta vosikin olla tosi kyseessa mutta kun tama ko reppana ei osaa edes tehda sita kunnolla. Sitten kummastelevat miten ma aina onnistun ihmeparantamaan sen  ;D

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sano niille että sulla on kielilläpuhumisen armolahja  :P

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No kyllä minuunkin osan potilaiden näyttelijän lahjat uppoavat 6-0... Meillä ne ovat vaan tyytyväisiä kaikista "ylimääräisistä" pameista, rectuminakin  :P Päihdetyössähän tätä yritteliästä porukkaa riittää!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ma oon ihmettelijoille aina sanonnut etta me suomalaiset ollaan vaan niin sairaan hyvia hoitajia etta ihan vaan lasnaolollamme parannetaan  :D

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Tässä jokunen kesä sitten olin viikonloppuna taksissa yövuorossa tekemässä pientä lisätienistiä, kuten usein teen. Sattuipa sitten kyytiin entuudestaan asiakkaana tuttu moottoripyöriä harrastava villinsorttinen kaveri. Sattuipa olemaan jälleen elämänsä humalassa ja energiaa täynnä olevana selitti autossa minulle mitä sattuu. Koko ajan sellaista juttua, että jos olisi seuraavana päivänä selvinpäin minuun törmännyt niin olisi hävennyt aika lailla -siis jos olisi edes humalaltaan muistanut naamaani. No kyyti meni hyvin eikä siinä mitään.

Seuraavana viikonloppuna olinkin lanssissa. Aamuyöllä tuli erääseen baariin tehtävä koodilla A0-2. Päästiin perille, niin siellähän oli samainen mies puoli-istuvassa asennossa seinää vasten hyvinkin tiedottomassa tilassa. Tutkimusten jälkeen todettiin tajuttomuuden syyksi alhaiset sokerit. Sittemmin minullekin selvisi, että diabetes oli kaverin perussairaus.  No ei muuta kuin sokeri tippumaan ja pianhan mies virkosi. Kaveri sai kiikarinsa kuntoon ja ensimmäisenä vilkaisi pariani, joka oli suoraan potilaan edessä tarkastellen potilaan kuntoa. Samantien potilas vilkaisi minua ja vaikka selvästi huomasi, että kaverilla oli muutenkin vielä hiukan usvainen olo, niin ette voi kuvitella sitä ilmettä! Kaverin ilmeessä ei ollut mitään epäilemisen aihetta. Pystyi selvästi ilmeestä lukea ajatukset: "jumalauta. Tuo sama mies, jonka taksin kyydissä örvelsin viimeviikonloppuna. Nyt hävettää...".  Nää on taas näitä sattumankaltaisia huumoritilanteita, joissa toteaa, että maailma on yllättävän pieni. Onhan se yllättävää, että perinteisesti Suomalaisten perusluottokaveri, taksikuski herättelee sinua hohtavissa vaatteissa baarin lattialta    ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...