Sarita Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Valaiskaa tyhmää... Työpaikallani noudatetaan yksityisen sos.palvelualan TES:siä, saako sitä meikäläinen minkäännäkösiä korotuksia kuppaiseen palkkaansa Superin toimintaan olen erittäin pettynyt, onnea toivottelen TEHY:läisille ja toivon parasta!
sarkkinen Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Missään ei ole puhuttu mitään yksityisen puolen palkoista. Koska niistä neuvotellaan vai seuraako yksityinen kuntapuolen sopimuksia? Olen aivan pihalla asiasta, valaiskaa viisaammat!!
kemmuru Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Tästä samasta aiheesta on jo aika monta aloitusta .. käsittääkseni neuvottelut ovat kesken. "Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-
Mimmu Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Yksityinen käy neuvotteluja samaan aikaan kuin kuntapuoli. Todennäköisesti peesaavat aika pitkälle kuntapuolen päätöksiä. Siitä ei ole tietoa liittyykö yksityispuoli mahdolliseen lakkoon. Kyllä nyt on aika tehdä jotain. Näin kymmenen hoitajan esimiehenä 1500 euroa käteen tuntuu todella naurettavalta. Välillä tuntuu että miksi edes vaivaudun. :nauraa:[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 30.09.07 - klo:12:47Aika monta aihetta on jo samasta aiheesta mutta vastaan kuitenkin. Yksityisen puolen neuvottelut ovat vielä kesken. Todennäköisesti peesaavat pitkälti kuntapuolen sopimuksia. Eli eiköhän sieltä jonkinlaiset korotukset ole tulossa meillekin. sairaanhoidon sekatyöläinen
Tappura Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Tää on itteenikin kovasti askarruttanut. Oma lehmä ojassa, nimittäin. ;D Toivotaan, että olette oikeassa ja yksityinen TES noudattelisi kuntapuolen linjauksia. Toisaalta, eiköhän niiden ole vähän pakkokin, koska muuten voi porukkaa alkaa karata paremman palkan perään..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.