Jump to content
MAINOS

Palkankorotus


Sarita

Recommended Posts

Valaiskaa tyhmää...

Työpaikallani noudatetaan yksityisen sos.palvelualan TES:siä, saako sitä meikäläinen minkäännäkösiä korotuksia kuppaiseen palkkaansa huh.gif

Superin toimintaan olen erittäin pettynyt, onnea toivottelen TEHY:läisille ja toivon parasta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Missään ei ole puhuttu mitään yksityisen puolen palkoista. Koska niistä neuvotellaan vai seuraako yksityinen  kuntapuolen sopimuksia? Olen aivan pihalla asiasta, valaiskaa viisaammat!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tästä samasta aiheesta on jo aika monta aloitusta .. käsittääkseni neuvottelut ovat kesken.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Yksityinen käy neuvotteluja samaan aikaan kuin kuntapuoli. Todennäköisesti peesaavat aika pitkälle kuntapuolen päätöksiä. Siitä ei ole tietoa liittyykö yksityispuoli mahdolliseen lakkoon.

Kyllä nyt on aika tehdä jotain. Näin kymmenen hoitajan esimiehenä 1500 euroa käteen tuntuu todella naurettavalta. Välillä tuntuu että miksi edes vaivaudun.  :nauraa:[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 30.09.07 - klo:12:47


Aika monta aihetta on jo samasta aiheesta mutta vastaan kuitenkin. Yksityisen puolen neuvottelut ovat vielä kesken. Todennäköisesti peesaavat pitkälti kuntapuolen sopimuksia. Eli eiköhän sieltä jonkinlaiset korotukset ole tulossa meillekin.

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tää on itteenikin kovasti askarruttanut. Oma lehmä ojassa, nimittäin.  ;D

Toivotaan, että olette oikeassa ja yksityinen TES noudattelisi kuntapuolen linjauksia. Toisaalta, eiköhän niiden ole vähän pakkokin, koska muuten voi porukkaa alkaa karata paremman palkan perään..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...