Jump to content
MAINOS

TAYS:n mielipide ja AAMULEHTI


lemmy

Recommended Posts

Tänään oli jo ehkä vähän hoitaja-positiivisempi juttu aamulehdessä.

Miksei siltä Puronsolalta oltu kysytty että aikooko se irtisanoutua.... ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 85
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Taitaa Lassen vartti kuuluisuudessa olla ohi...  ;) Vaikka ei tainnut mies ilman palauteryöppyä selvitä kommenttiensa jälkeen  8)

- Ei helvetti että on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tämän päivän aamulehdessä sataa p***** kahden sivun verran hoitajien niskaan.

Toimittaja Kristiina Tolvanen oli katkera kun hänet ja kuvaaja ajettiin pois Tampereen Tehyn jäsenillasta. Tolvanen kirjoittaa muunmuassa:

"Aamulehden lukijoille ei kuulemma kuulu, jos jotakuta sairaanhoitajaa huolettaa, kuinka hän saa esimerkiksi asuntolainansa maksettua irtisanouduttuaan". Ja samanlaista jauhaamista jatkaa loputtomiin..

Mun mielestä Tehyn jäsenilta on ilta jäsenille!?? Ja aamulehtikö sen totuuden sairaanhoitajille kertoo?

Kyllä, provosoiduin. Samaa tekstiä on tullut koko kuukauden. Irtisanoin aamulehden tänään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toimittaja Kristiina Toivanen oli katkera kun hänet ja kuvaaja ajettiin pois Tampereen Tehyn jäsenillasta. Toivanen kirjoittaa muunmuassa:

"Aamulehden lukijoille ei kuulemma kuulu, jos jotakuta sairaanhoitajaa huolettaa, kuinka hän saa esimerkiksi asuntolainansa maksettua irtisanouduttuaan". Ja samanlaista jauhaamista jatkaa loputtomiin..

Mä kanssa melkoisella ihmetyksellä luin jutun. Luulisi tosiaan (varsinkin Aamulehden viimeaikaisten näyttöjen perusteella), että huolissaan oleva sairaanhoitaja saa parempaa infoa Tehyn jäsenillasta kuin Aamulehdestä. Toimittajalla on herkät varpaat, eikä pikkuraukka saanut edes kahvia ja piirakkaa.

Jos on jotain valittamista, voitte mennä sanoon mun iskälle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvät vastaukset Sydänkeskuksesta MTV3:lle. Hyvä Virpi, Jari, Jarno ja Katja!

Aamulehti on Kokoomuksen lehti ja sitä pitää lukea sillai varauksellisesti, jos se nyt jollekin vielä tulee.

Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Määräaikaiset paikat kun voidaan lakkauttaa käden käänteessä tarpeettomina.

No Edithpä sen sanoi! Tarpeettomina my ass...

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

TAYS:ssa osastollani aiotaan tehdä joukkoirtisanoutuminen aamulehdestä! Eli kerätään listaa hoitajista, jotka lopettaa välittömästi aamulehden tilaamisen. On aivan käsittämätöntä, ettei aamulehti mitenkään reakoi hoitajien antamaan palautteseen. Osastoltani usea hoitaja on lähettänyt tiukkaa kritiikkiä aamulehdelle tekstiviestein ja internetin palautteella. Mitään näistä ei ole julkistettu ja mihinkään yhteydenottopyyntöön ei ole vastattu. Ois aika hyvä kun meidän osaston n. 50 sairaanhoitajaa kerralla irtisanoisi aamulehden  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa siitä, että avomielinen tutustuminen norjalaisten

sairaanhoitajien palkkaukseen, työoloihin ja elinkustannuksiin olisi hyväksi sairaanhoitajille. Olen myös samaa mieltä siitä, että määräaikaiset työsuhteet voisi lopettaa kädenkäänteessä.

Olen työskennellyt sairaanhoitajana Suomessa ja viimeiset kahdeksan vuotta Norjassa. Sekä palkkauksen että varsinkin työolojen puolesta Suomi lähentelee kehitysmaatasoa. Mielipiteeni ei perustu vain kokemuksiin suomalaisen ja norjalaisen terveydenhuollon palveluksessa, vaan myös kansainvälisessä järjestötoiminnassa saatuihin tietoihin palkkauksesta ja työoloista eri maissa ja mantereilla.

Määräaikaisista työsuhteista voisi lopettaa todellakin valtaosan kädenkäänteessä koska työvoiman tarve on jatkuvaa.

Henkilökohtaisesti voin kertoa että minulla ei ole mitään vaikeuksia hankkia työpaikkaa johon vaaditaan vähemmän koulutusta ja jossa palkka on parempi kuin sairaanhoitajana.

Toivon sydämestäni että toimittajalla riittää ammattitaitoa perehtyä edes jollain tasolla kommentoimiinsa asioihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toivon sydämestäni että toimittajalla riittää ammattitaitoa perehtyä edes jollain tasolla kommentoimiinsa asioihin.

Hän oli löytänyt mol-sivuistoilta sairaanhoitajille (vai oliko se ihan tehyläisille) niitä muita työpaikkojakin. Seuraavaksi hän voisi opetella lisää niiden sivustojen toimintoja esim. kokeilemalla tehyläisillä ammattinimikkeillä, jos sieltä vaikka löytyisi vapaita työpaikkoja.  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äh. Aamulehti taas asialla... Mä kun olen "vain" opiskelija enkä ole ollut viime aikoina töissä, en tosiaan tiedä mitä siellä osastoilla tapahtuu. Mutta Aamulehti kyllä tekee kaikkensa saadakseen mut lopettamaan tilauksen, tuon tason uutisointi ja toimittajien ämpyily alkaa kyllä kypsyttää.

Yksi ei saanut kahvia ja pullaa, toinen joka alan asiantuntija tietää kuinka paljon osastoilla tarvitaan henkilökuntaa, kolmas joka on käynyt kaikilla osastoilla ja kysynyt kaikilta kaiken, tietää että uhkaillaan... PLÄÄH! Yleisönosastoa en ole viitsinyt lukea pitkään aikaan.

Jos on jotain valittamista, voitte mennä sanoon mun iskälle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä rupeaa toden teolla kypsyttämään tuo Aamulehden linja  ;D Nyt ovat yllättäen netissä julkaisseet jo jotain sapekkaita kommenttejakin, yleisönosastoonhan niitä ei ole päästetty, vaikka palautetta on epäilemättä tullut. Nuo uutiskommentit siis luetaan ennen julkaisemista.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/47946.shtml

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäisikö laittaa oma ketju ´Aamulehden kootut´, jotta voisimme seurata sen toimituksellisia tuotoksia? Sehän vaikuttaa ihan vitsiltä koko lehti. Itse kuulun Hesarin lukioihin, joten A-lehti on ihan uusi tuttavuus ja tuntuisi enemmänkin olevan B-lehti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jokainen voi käydä itse toteamassa päivän vitsit www.aamulehti.fi

Mielestäni lehden voisi jo luokitella LATVA B -luokkaan...

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

TAYS:ssa osastollani aiotaan tehdä joukkoirtisanoutuminen aamulehdestä! Eli kerätään listaa hoitajista, jotka lopettaa välittömästi aamulehden tilaamisen. On aivan käsittämätöntä, ettei aamulehti mitenkään reakoi hoitajien antamaan palautteseen. Osastoltani usea hoitaja on lähettänyt tiukkaa kritiikkiä aamulehdelle tekstiviestein ja internetin palautteella. Mitään näistä ei ole julkistettu ja mihinkään yhteydenottopyyntöön ei ole vastattu. Ois aika hyvä kun meidän osaston n. 50 sairaanhoitajaa kerralla irtisanoisi aamulehden  >:D

Ettehän sitten porukalla painosta kaikkia perumaan tilaustaan, ettehän.  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, ihan on Aamulehti menettänyt todellisuuden tajun itse kun tuollaista soopaa julistaa.

Eilen lopetettiin tilaus ja annettiin palaute puhelimitse.

Asiallinen märkäpyyhe tietenkin. ::)

Olisi hienoa jos kaikki tehyläiset hoitajat peruisivat tilauksen. Ne jotka haluavat leheden jatkossa voisivat sen uudelleen tilata. Tärkeintä olisi saada viesti menemään perille. tommonen 1000-1500 lehden peruutusta voisi jo pistää päätoimittajan pallin heilumaan. >:D

___________________________________________

Paljon melua tyhjästä

___________________________________________

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Määräaikaiset paikat kun voidaan lakkauttaa käden käänteessä tarpeettomina.

No Edithpä sen sanoi! Tarpeettomina my ass...

Niinpä, tai no en tiedä onko sinun p*rs**si tarpeeton  ::) mutta suuri osa määräaikaisista työsuhteista on lainvastaisia ja ne pitäisi vakinaistaa.

Anteeksi nyt samantien huonosta vitsistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...