Maailman vahvin tyttö Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Toivotaan että mun huominen haastattelu IS:ssä ei ole kovin toimittajamanipuloitu... Kai sä pyysit sen luettavaksi ennen julkaisua? Niinhän ne todelliset julkkiksetkin tekee. "Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä." "Jaa KUHANSILMIÄ?!"
Morte Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Toivotaan että mun huominen haastattelu IS:ssä ei ole kovin toimittajamanipuloitu... Hehee, hyvä F! :) Helkkari jos foccen haastattelu on IS:ssä niin pitääpä käydä ostamassa lehti ;D Toivottavasti toimittaja ei ole kääntänyt foccen puheita "En ymmärrä, miksi Tehy heittäytyi niin hirveän ahneeksi..."
ETI Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Pistin tuonne aamulehden toimitukseen hieman palautetta tuosta TAYS:n mielipiteestä Olen erittäin tuohtunut uutisoinnistanne koskien TAYS:n hoitajien lakkohaluja. Olette perustaneet uutisointinne VAIN kahden hoitajan mielipiteiden varaan. Tarjositteko muiden osastojen hoitajille edes mahdollisuutta kertoa omia mielipiteitään? Suosittelen myös, että käytte lukemassa oman lehtenne keskustelupalstalta puheenaiheen: Hoitajien palkat: VALETTA (http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=11866&tstart=0). Keskustelusta voitte selkeästi havaita, että kaikki TAYS:n hoitajat eivät allekirjoita kyseistä mielipidettä. Toivoin todella, että julkaisette anteeksipyynnön/pahoittelut virheellisen ja yleistävän otsikointinne puolesta. Saa nähdä mitä vastaavat "Mutta tohtori..." "Hoitaja on vaiti ja tekee työnsä!"
Pernasoppa Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Pistin tuonne aamulehden toimitukseen hieman palautetta tuosta TAYS:n mielipiteestä Olen erittäin tuohtunut uutisoinnistanne koskien TAYS:n hoitajien lakkohaluja. Olette perustaneet uutisointinne VAIN kahden hoitajan mielipiteiden varaan. Tarjositteko muiden osastojen hoitajille edes mahdollisuutta kertoa omia mielipiteitään? Suosittelen myös, että käytte lukemassa oman lehtenne keskustelupalstalta puheenaiheen: Hoitajien palkat: VALETTA (http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=11866&tstart=0). Keskustelusta voitte selkeästi havaita, että kaikki TAYS:n hoitajat eivät allekirjoita kyseistä mielipidettä. Toivoin todella, että julkaisette anteeksipyynnön/pahoittelut virheellisen ja yleistävän otsikointinne puolesta. Saa nähdä mitä vastaavat Hyvä ETI, loistava palaute. Juuri näin tulee nyt JOKAISEN hoitajan toimia kun työtaistelu lähenee ja ehkä alkaakin. Medioita pitää pommittaa koko ajan ja jokaisen tulee olla valmis antamaan kommentteja. Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.
OldOne Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Pistin tuonne aamulehden toimitukseen hieman palautetta tuosta TAYS:n mielipiteestä Olen erittäin tuohtunut uutisoinnistanne koskien TAYS:n hoitajien lakkohaluja. Olette perustaneet uutisointinne VAIN kahden hoitajan mielipiteiden varaan. Tarjositteko muiden osastojen hoitajille edes mahdollisuutta kertoa omia mielipiteitään? Suosittelen myös, että käytte lukemassa oman lehtenne keskustelupalstalta puheenaiheen: Hoitajien palkat: VALETTA (http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=11866&tstart=0). Keskustelusta voitte selkeästi havaita, että kaikki TAYS:n hoitajat eivät allekirjoita kyseistä mielipidettä. Toivoin todella, että julkaisette anteeksipyynnön/pahoittelut virheellisen ja yleistävän otsikointinne puolesta. Saa nähdä mitä vastaavat Hyvä ETI, loistava palaute. Kyllä, hienoa! Kerro jos vastaavat jotain.
syxid Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Nyt kannattas itse kunkin pitää pää kylmänä lukiessaan näitä lööppejä. Lehdistö ottaa tästä kaiken irti ja ne tekee sellaisia otsikoita jotka myy, se on selvä. Turkulaisovat ainakin ottaneet tästä ohjeesta vaarin. Turunsanomien haastatteluun ei oltu saatu yhtään hoitajaa, joka olisi halunnut kertoa mielipiteensä tehyn ratkaisusta nimen ja kuvan kera. Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.
Pernasoppa Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Nyt kannattas itse kunkin pitää pää kylmänä lukiessaan näitä lööppejä. Lehdistö ottaa tästä kaiken irti ja ne tekee sellaisia otsikoita jotka myy, se on selvä. Turkulaisovat ainakin ottaneet tästä ohjeesta vaarin. Turunsanomien haastatteluun ei oltu saatu yhtään hoitajaa, joka olisi halunnut kertoa mielipiteensä tehyn ratkaisusta nimen ja kuvan kera. No tänäänkin kun mua haastateltiin, toimittaja oli oikeasti ihan ällikällä lyöty kun annoin luvan nimen ja kuvan käyttöön. Pitkä hiljaisuus ja sitten suorastaan huusi että hyvä hyvä. Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.
OldOne Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Nyt kannattas itse kunkin pitää pää kylmänä lukiessaan näitä lööppejä. Lehdistö ottaa tästä kaiken irti ja ne tekee sellaisia otsikoita jotka myy, se on selvä. Turkulaisovat ainakin ottaneet tästä ohjeesta vaarin. Turunsanomien haastatteluun ei oltu saatu yhtään hoitajaa, joka olisi halunnut kertoa mielipiteensä tehyn ratkaisusta nimen ja kuvan kera. No hei, en mä ole missään vaiheessa sanonut ettei lehdille pidä antaa haastatteluja :nauraa: No tänäänkin kun mua haastateltiin, toimittaja oli oikeasti ihan ällikällä lyöty kun annoin luvan nimen ja kuvan käyttöön. Pitkä hiljaisuus ja sitten suorastaan huusi että hyvä hyvä. No todellakin, hyvä F!
syxid Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Nyt kannattas itse kunkin pitää pää kylmänä lukiessaan näitä lööppejä. Lehdistö ottaa tästä kaiken irti ja ne tekee sellaisia otsikoita jotka myy, se on selvä. Turkulaisovat ainakin ottaneet tästä ohjeesta vaarin. Turunsanomien haastatteluun ei oltu saatu yhtään hoitajaa, joka olisi halunnut kertoa mielipiteensä tehyn ratkaisusta nimen ja kuvan kera. No hei, en mä ole missään vaiheessa sanonut ettei lehdille pidä antaa haastatteluja :) Ups, tais hymiöt unohtua :nauraa: Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.
puh Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 No tänäänkin kun mua haastateltiin, toimittaja oli oikeasti ihan ällikällä lyöty kun annoin luvan nimen ja kuvan käyttöön. Pitkä hiljaisuus ja sitten suorastaan huusi että hyvä hyvä. Ja haastattelu on missä?
Maailman vahvin tyttö Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Samaisen Aamulehden keskustelupalstalla saamme terveisiä teollisuudelta: http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=11858&tstart=0 ASIAA! "Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä." "Jaa KUHANSILMIÄ?!"
kemmuru Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Olipa asiallinen mielipide, ja niin totta ;D "Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-
pötkö Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Samaisen Aamulehden keskustelupalstalla saamme terveisiä teollisuudelta: http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=11858&tstart=0 ASIAA! Kaveri kirjoittaa asiaa. Tuo sitten lehteen, kiitos. Mun mielestä ton tays:in mieshoitajan kommentointi aamulehdessä kuvastaa valitettavan hyvin hoitoalan yleistä meininkiä. Ei osata pitää yhtä, ja se on paras hoitaja joka jeesustelee eniten. Jos on jotain valittamista, voitte mennä sanoon mun iskälle.
OldOne Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Kyllä sais Lasse Purosola oikeasti hävetä sanomisiaan. Toki kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta tässä tilanteeessa pitäs pitää rivit yhtenäisinä ja tukea enemmistön päätöksiä. @pshp.fi
OldOne Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Siis ollaanko koko TAYS:ssa tuota mieltä vai? http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1440982 Noniin, otsikko on muutettu oikeanlaiseksi. Enää ei puhuta koko TAYSsistä :-X
dino Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Kyllä sais Lasse Purosola oikeasti hävetä sanomisiaan. Toki kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta tässä tilanteeessa pitäs pitää rivit yhtenäisinä ja tukea enemmistön päätöksiä. @pshp.fi Heh; http://tinyurl.com/yr6fmq
OldOne Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Epäilemattä moni kollega arvostaa häntä tällä hetkellä TAYSsissa.
ShTintti Posted October 1, 2007 Posted October 1, 2007 Epäilemättä ;D Onneksi oli tieto, ainakin täällä, minkälainen typpi on kyseessä. Pistää vain aika lailla ketuttaa, kun tollaisia laitetaan lehteen. Voi olla, että siirryn takaisin Hesarin tilaajaksi, kertoi tuo aika paljon paikallisen sanomalehden politiikastakin. Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.
Guest Sairaanhoitaja, HUS Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 Onneksi oli tieto, ainakin täällä, minkälainen typpi on kyseessä. Jep, vaikka ikävä arvostella (toivottavasti ei kuitenkaan ihan kunnianloukkauksen arvoisesti), niin kuvasta tunnistin kaverin ja ymmärsin, mistä oikein on kyse.. Ei pahalla eo henkilöä kohtaan, mutta oma sapettaminen tuosta lausunnosta väheni viis kuudesosaa. Ei oikeastaan ota aivoon enää kuin se, että kokoomuksen pää-äänenkannattaja väänsi tuosta lausunnosta täysin ala-arvoisen juttunsa yleistäen näiden henkilöiden mielipiteen koko valtavan organisaation yhteiseksi julkilausumaksi. P.s. mitenkään erityisesti yllyttämättä totean, että irtisanokaapa Aamulehden tilaajat tilauksenne ja tilatkaa tilalle vaikkapa Hesari, joka ei ihan tuollaiseen uutisointiin ole pystynyt, vaan jopa neutraalisti uutisoinut viimeaikaisten tapahtumain kulusta. Hintakin jatkuvalla tilauksella on 3 € halvempi vuodessa (229€ vs 232€) ja luettavaa varmasti enemmän per lehti. http://tilaa.helsinginsanomat.fi/laji/jatkuva/ http://tilaa.helsinginsanomat.fi/laji/hinnasto/ http://www.aamulehti.fi/palvelut/asiakaspalvelu/ muoks: viilausta..
BlasterMaster Posted October 4, 2007 Posted October 4, 2007 sh ei polta, ei juo, ei meikkaa Oh nou ;D Olen näköjään erehtynyt aika pahasti, kun olen luullut työpaikallani olevan paljonkin sairaanhoitajia, mutta todellisuudessa... e i t a i d a o l l a s i t ä y h t ä k ä ä n... ;D
almamaria Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 P.s. mitenkään erityisesti yllyttämättä totean, että irtisanokaapa Aamulehden tilaajat tilauksenne ja tilatkaa tilalle vaikkapa Hesari, joka ei ihan tuollaiseen uutisointiin ole pystynyt, vaan jopa neutraalisti uutisoinut viimeaikaisten tapahtumain kulusta. Hintakin jatkuvalla tilauksella on 3 € halvempi vuodessa (229€ vs 232€) ja luettavaa varmasti enemmän per lehti. Vaihdoin itse Hesariin jokunen aika sitten Aamulehdestä enkä ole hetkeäkään katunut, viimeaikaisia juttuja lukiessani olen ollut entistä tyytyväisempi vaihdokseen. Sain Hesarin vieläpä 20 euroa edullisemmin kuin Aamulehden.
Guest Sairaanhoitaja, HUS Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 ...Hesariin jokunen aika sitten Aamulehdestä enkä ole hetkeäkään katunut.. Juu, iso on ero, sillä Aamulehden selailu (eipä näitä mahdollisuuksia enää usein ole eteen tullut) aiheuttaa mulle pahoinvointia noin yleisesti, Hesari jättää puolestaan usein lähes täysin neutraalin jälkimaun. Nim. AL cum nausea et vomitus (ja joo: onneksi ei ole pakko lukea.. :) )
Maailman vahvin tyttö Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 Ihan tämmöinen maallinen murhe koskien Aamulehden vaihtamista Hesariin: mutsi on postinjakaja ja vihaa Hesaria kun se on niin paksu ja painava verrattuna Aamulehteen tai vaikka Satakansaan ;D Sama ongelma on siis edessä siinä kohtaa kun kantaa keräyspaperia roskikseen. Millaset jerkkureidet ja -perseet mahtaa olla tsadilaisilla lehdenjakajilla kun ronttaavat noita Hesareita kerrostaloissa? "Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä." "Jaa KUHANSILMIÄ?!"
Guest Sairaanhoitaja, HUS Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 Millaset jerkkureidet ja -perseet mahtaa olla tsadilaisilla lehdenjakajilla kun ronttaavat noita Hesareita kerrostaloissa? Ah, ne naispuoliset lehdenjakajat onkin täälläpäin melkoisia timmikroppaisia peipejä tuon habahaba treenin takia.. ;D Kiitos HS niistä lukuisista liitesivuista ja perusteellisesta uutisoinnista! ;D
C/T Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Millaset jerkkureidet ja -perseet mahtaa olla tsadilaisilla lehdenjakajilla kun ronttaavat noita Hesareita kerrostaloissa? Ah, ne naispuoliset lehdenjakajat onkin täälläpäin melkoisia timmikroppaisia peipejä tuon habahaba treenin takia.. :D Kiitos HS niistä lukuisista liitesivuista ja perusteellisesta uutisoinnista! ;) Hesaria voi tämän viikonlopun ajan tutkia ilmatteeksi, johtuen Viestintäalan ammattiliiton ylityökiellosta. http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/HSn+näköislehti+ilmaiseksi+viikonlopun+ajan/1135230817677
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.