Jump to content
MAINOS

TAYS:n mielipide ja AAMULEHTI


lemmy

Recommended Posts

Toivotaan että mun huominen haastattelu IS:ssä ei ole kovin toimittajamanipuloitu...

Kai sä pyysit sen luettavaksi ennen julkaisua? Niinhän ne todelliset julkkiksetkin tekee.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 85
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Toivotaan että mun huominen haastattelu IS:ssä ei ole kovin toimittajamanipuloitu...

Hehee, hyvä F!  :)

Helkkari jos foccen haastattelu on IS:ssä niin pitääpä käydä ostamassa lehti  ;D

Toivottavasti toimittaja ei ole kääntänyt foccen puheita "En ymmärrä, miksi Tehy heittäytyi niin hirveän ahneeksi..."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pistin tuonne aamulehden toimitukseen hieman palautetta tuosta TAYS:n mielipiteestä

Olen erittäin tuohtunut uutisoinnistanne koskien TAYS:n hoitajien lakkohaluja. Olette perustaneet uutisointinne VAIN kahden hoitajan mielipiteiden varaan. Tarjositteko muiden osastojen hoitajille edes mahdollisuutta kertoa omia mielipiteitään? Suosittelen myös, että käytte lukemassa oman lehtenne keskustelupalstalta puheenaiheen: Hoitajien palkat: VALETTA (http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=11866&tstart=0). Keskustelusta voitte selkeästi havaita, että kaikki TAYS:n hoitajat eivät allekirjoita kyseistä mielipidettä.

Toivoin todella, että julkaisette anteeksipyynnön/pahoittelut virheellisen ja yleistävän otsikointinne puolesta.

Saa nähdä mitä vastaavat

"Mutta tohtori..." "Hoitaja on vaiti ja tekee työnsä!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pistin tuonne aamulehden toimitukseen hieman palautetta tuosta TAYS:n mielipiteestä

Olen erittäin tuohtunut uutisoinnistanne koskien TAYS:n hoitajien lakkohaluja. Olette perustaneet uutisointinne VAIN kahden hoitajan mielipiteiden varaan. Tarjositteko muiden osastojen hoitajille edes mahdollisuutta kertoa omia mielipiteitään? Suosittelen myös, että käytte lukemassa oman lehtenne keskustelupalstalta puheenaiheen: Hoitajien palkat: VALETTA (http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=11866&tstart=0). Keskustelusta voitte selkeästi havaita, että kaikki TAYS:n hoitajat eivät allekirjoita kyseistä mielipidettä.

Toivoin todella, että julkaisette anteeksipyynnön/pahoittelut virheellisen ja yleistävän otsikointinne puolesta.

Saa nähdä mitä vastaavat

Hyvä ETI, loistava palaute. Juuri näin tulee nyt JOKAISEN hoitajan toimia kun työtaistelu lähenee ja ehkä alkaakin. Medioita pitää pommittaa koko ajan ja jokaisen tulee olla valmis antamaan kommentteja.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pistin tuonne aamulehden toimitukseen hieman palautetta tuosta TAYS:n mielipiteestä

Olen erittäin tuohtunut uutisoinnistanne koskien TAYS:n hoitajien lakkohaluja. Olette perustaneet uutisointinne VAIN kahden hoitajan mielipiteiden varaan. Tarjositteko muiden osastojen hoitajille edes mahdollisuutta kertoa omia mielipiteitään? Suosittelen myös, että käytte lukemassa oman lehtenne keskustelupalstalta puheenaiheen: Hoitajien palkat: VALETTA (http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=11866&tstart=0). Keskustelusta voitte selkeästi havaita, että kaikki TAYS:n hoitajat eivät allekirjoita kyseistä mielipidettä.

Toivoin todella, että julkaisette anteeksipyynnön/pahoittelut virheellisen ja yleistävän otsikointinne puolesta.

Saa nähdä mitä vastaavat

Hyvä ETI, loistava palaute.

Kyllä, hienoa! Kerro jos vastaavat jotain.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt kannattas itse kunkin pitää pää kylmänä lukiessaan näitä lööppejä. Lehdistö ottaa tästä kaiken irti ja ne tekee sellaisia otsikoita jotka myy, se on selvä.

Turkulaisovat ainakin ottaneet tästä ohjeesta vaarin. Turunsanomien haastatteluun ei oltu saatu yhtään hoitajaa, joka olisi halunnut kertoa mielipiteensä tehyn ratkaisusta nimen ja kuvan kera.

Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt kannattas itse kunkin pitää pää kylmänä lukiessaan näitä lööppejä. Lehdistö ottaa tästä kaiken irti ja ne tekee sellaisia otsikoita jotka myy, se on selvä.

Turkulaisovat ainakin ottaneet tästä ohjeesta vaarin. Turunsanomien haastatteluun ei oltu saatu yhtään hoitajaa, joka olisi halunnut kertoa mielipiteensä tehyn ratkaisusta nimen ja kuvan kera.

No tänäänkin kun mua haastateltiin, toimittaja oli oikeasti ihan ällikällä lyöty kun annoin luvan nimen ja kuvan käyttöön. Pitkä hiljaisuus ja sitten suorastaan huusi että hyvä hyvä.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt kannattas itse kunkin pitää pää kylmänä lukiessaan näitä lööppejä. Lehdistö ottaa tästä kaiken irti ja ne tekee sellaisia otsikoita jotka myy, se on selvä.

Turkulaisovat ainakin ottaneet tästä ohjeesta vaarin. Turunsanomien haastatteluun ei oltu saatu yhtään hoitajaa, joka olisi halunnut kertoa mielipiteensä tehyn ratkaisusta nimen ja kuvan kera.

No hei, en mä ole missään vaiheessa sanonut ettei lehdille pidä antaa haastatteluja :nauraa:

No tänäänkin kun mua haastateltiin, toimittaja oli oikeasti ihan ällikällä lyöty kun annoin luvan nimen ja kuvan käyttöön. Pitkä hiljaisuus ja sitten suorastaan huusi että hyvä hyvä.

No todellakin, hyvä F!
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt kannattas itse kunkin pitää pää kylmänä lukiessaan näitä lööppejä. Lehdistö ottaa tästä kaiken irti ja ne tekee sellaisia otsikoita jotka myy, se on selvä.

Turkulaisovat ainakin ottaneet tästä ohjeesta vaarin. Turunsanomien haastatteluun ei oltu saatu yhtään hoitajaa, joka olisi halunnut kertoa mielipiteensä tehyn ratkaisusta nimen ja kuvan kera.

No hei, en mä ole missään vaiheessa sanonut ettei lehdille pidä antaa haastatteluja :)

Ups, tais hymiöt unohtua :nauraa:

Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No tänäänkin kun mua haastateltiin, toimittaja oli oikeasti ihan ällikällä lyöty kun annoin luvan nimen ja kuvan käyttöön. Pitkä hiljaisuus ja sitten suorastaan huusi että hyvä hyvä.

Ja haastattelu on missä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olipa asiallinen mielipide, ja niin totta ;D

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samaisen Aamulehden keskustelupalstalla saamme terveisiä teollisuudelta: http://www.aamulehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=11858&tstart=0 ASIAA!

Kaveri kirjoittaa asiaa. Tuo sitten lehteen, kiitos.

Mun mielestä ton tays:in mieshoitajan kommentointi aamulehdessä kuvastaa valitettavan hyvin hoitoalan yleistä meininkiä. Ei osata pitää yhtä, ja se on paras hoitaja joka jeesustelee eniten.

Jos on jotain valittamista, voitte mennä sanoon mun iskälle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä sais Lasse Purosola oikeasti hävetä sanomisiaan. Toki kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta tässä tilanteeessa pitäs pitää rivit yhtenäisinä ja tukea enemmistön päätöksiä.

@pshp.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Epäilemättä  ;D

Onneksi oli tieto, ainakin täällä, minkälainen typpi on kyseessä. Pistää vain aika lailla ketuttaa, kun tollaisia laitetaan lehteen. Voi olla, että siirryn takaisin Hesarin tilaajaksi, kertoi tuo aika paljon paikallisen sanomalehden politiikastakin.

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Sairaanhoitaja, HUS

Onneksi oli tieto, ainakin täällä, minkälainen typpi on kyseessä.

Jep, vaikka ikävä arvostella (toivottavasti ei kuitenkaan ihan kunnianloukkauksen arvoisesti), niin kuvasta tunnistin kaverin ja ymmärsin, mistä oikein on kyse.. Ei pahalla eo henkilöä kohtaan, mutta oma sapettaminen tuosta lausunnosta väheni viis kuudesosaa. Ei oikeastaan ota aivoon enää kuin se, että kokoomuksen pää-äänenkannattaja väänsi tuosta lausunnosta täysin ala-arvoisen juttunsa yleistäen näiden henkilöiden mielipiteen koko valtavan organisaation yhteiseksi julkilausumaksi.

P.s. mitenkään erityisesti yllyttämättä totean, että irtisanokaapa Aamulehden tilaajat tilauksenne ja tilatkaa tilalle vaikkapa Hesari, joka ei ihan tuollaiseen uutisointiin ole pystynyt, vaan jopa neutraalisti uutisoinut viimeaikaisten tapahtumain kulusta. Hintakin jatkuvalla tilauksella on 3 € halvempi vuodessa (229€ vs 232€) ja luettavaa varmasti enemmän per lehti.

http://tilaa.helsinginsanomat.fi/laji/jatkuva/

http://tilaa.helsinginsanomat.fi/laji/hinnasto/

http://www.aamulehti.fi/palvelut/asiakaspalvelu/

muoks: viilausta..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

sh ei polta, ei juo, ei meikkaa

Oh nou  ;D

Olen näköjään erehtynyt aika pahasti, kun olen luullut työpaikallani olevan paljonkin sairaanhoitajia, mutta todellisuudessa... e i  t a i d a  o l l a  s i t ä  y h t ä k ä ä n...

;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

P.s. mitenkään erityisesti yllyttämättä totean, että irtisanokaapa Aamulehden tilaajat tilauksenne ja tilatkaa tilalle vaikkapa Hesari, joka ei ihan tuollaiseen uutisointiin ole pystynyt, vaan jopa neutraalisti uutisoinut viimeaikaisten tapahtumain kulusta. Hintakin jatkuvalla tilauksella on 3 € halvempi vuodessa (229€ vs 232€) ja luettavaa varmasti enemmän per lehti.

Vaihdoin itse Hesariin jokunen aika sitten Aamulehdestä enkä ole hetkeäkään katunut, viimeaikaisia juttuja lukiessani olen ollut entistä tyytyväisempi vaihdokseen. Sain Hesarin vieläpä 20 euroa edullisemmin kuin Aamulehden.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Sairaanhoitaja, HUS

...Hesariin jokunen aika sitten Aamulehdestä enkä ole hetkeäkään katunut..

Juu, iso on ero, sillä Aamulehden selailu (eipä näitä mahdollisuuksia enää usein ole eteen tullut) aiheuttaa mulle pahoinvointia noin yleisesti, Hesari jättää puolestaan usein lähes täysin neutraalin jälkimaun.

Nim. AL cum nausea et vomitus (ja joo: onneksi ei ole pakko lukea..  :) )

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan tämmöinen maallinen murhe koskien Aamulehden vaihtamista Hesariin: mutsi on postinjakaja ja vihaa Hesaria kun se on niin paksu ja painava verrattuna Aamulehteen tai vaikka Satakansaan  ;D Sama ongelma on siis edessä siinä kohtaa kun kantaa keräyspaperia roskikseen. Millaset jerkkureidet ja -perseet mahtaa olla tsadilaisilla lehdenjakajilla kun ronttaavat noita Hesareita kerrostaloissa?

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Sairaanhoitaja, HUS

Millaset jerkkureidet ja -perseet mahtaa olla tsadilaisilla lehdenjakajilla kun ronttaavat noita Hesareita kerrostaloissa?

Ah, ne naispuoliset lehdenjakajat onkin täälläpäin melkoisia timmikroppaisia peipejä tuon habahaba treenin takia..  ;D Kiitos HS niistä lukuisista liitesivuista ja perusteellisesta uutisoinnista!  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Millaset jerkkureidet ja -perseet mahtaa olla tsadilaisilla lehdenjakajilla kun ronttaavat noita Hesareita kerrostaloissa?

Ah, ne naispuoliset lehdenjakajat onkin täälläpäin melkoisia timmikroppaisia peipejä tuon habahaba treenin takia..  :D Kiitos HS niistä lukuisista liitesivuista ja perusteellisesta uutisoinnista!  ;)

Hesaria voi tämän viikonlopun ajan tutkia ilmatteeksi, johtuen Viestintäalan ammattiliiton ylityökiellosta.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/HSn+näköislehti+ilmaiseksi+viikonlopun+ajan/1135230817677

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...