Jump to content
MAINOS

Nuoret hoitajat


Vieras: kirppu

Recommended Posts

Mulla pelkästään hyviä kokemuksia. Muinoin kun valmistuin lähihoitajaksi niin olin silloin 19v ja joka paikassa otettiin hyvin vastaan ei epäilty tai annettu muutenkaan ilmaisuja siihen suuntaan ettenkö osaisi tai et olisin liian nuori ymmärtämään/tietämään.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 80
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Meillä on suurinosa työntekijöistä alle 30 vuotiaita naisia ja kyllä kaikki vanhemmat työkaverit on meidän kanssa samalla viivalla.Sorsita ei ketään

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No minä olen työskennellyt 19-vuotiaasta ästin tehden keikkoja vanhusalalla, hoitajat ovat pitäneet minusta eikä kertaakaan ole tuntunut siltä että "noi on parempia kun mä". Hoitajat jopa kysyvät minun mielipidettä joistakin asioista, vaikka hyvin tietävät että olen nuori ja minulla ei ole hirveästi kokemusta. Työpaikkani on todella ihana ja tiimi mitä parhain, koskaan ei ole töissä tylsää tai tunnu etten osaa mitään. Rauhassa olen saanut tehdä kaikki hommat eikä kukaan ole ollut kyttäämässä. Vanhuksetkin tykkäävät kun olen nuori ja vaikka hoidankin eri tavalla. Ja monesti he kyseleeevätkin hoitajilta milloin minä taas tulen :( Eli minun keikkatyö paikkani on todella ihana ja minua arvostetaan siellä tulevana hoitajan. Mutta olen myös törmännyt sellaisiin työpaikkoihin missä ei saa tehdä mitään ilman että joku vanha hoitaja hengittää koko ajan niskaan...harmi että sulle sattui sellainen paikka mutta jospa heidän asenne muuttuu ajan kanssa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On  otettu hyvin mukaan.  ::)

Tosin ärsyttää kun vanhemmat hoitajat "tytöttelee". "HYVÄ TYTTö" huutavat he päivästä toiseen. Vaikkeivat pahalla huutaisikaan, niin silti tuo tytöttely ärsyttää  >:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

On  otettu hyvin mukaan.  ;D

Tosin ärsyttää kun vanhemmat hoitajat "tytöttelee". "HYVÄ TYTTö" huutavat he päivästä toiseen. Vaikkeivat pahalla huutaisikaan, niin silti tuo tytöttely ärsyttää  :P

No mietippäs kun me ollaan TÄTEJÄ n. 30v vanhemmille asiakkaille... ;D Masentava tilanne

En ole kovin älykäs mutta jaksan kantaa painavia tavaroita...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
Vieras: sinikkari

Nuori hoitaja on voimavara, jos se siten osataan ottaa.

uusine tietoineen, ja persoonansa tuoden työyhteisöön oikein tervetullut lisä.

ja on toki monenmoisia ihmisiä, ammatilaisia niin vanhemmissa kuin nuoremmissakin hoitajissa.

mutta terveoloa työssä juuri valmistuneet hoitajat. ja toivotaan työniloakin...(mitä se on?) ;D ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...