Jump to content
MAINOS

TEHY- tänään aloitetaan todellinen taistelu hoitajien palkkakuopan korjaamiseksi


OldOne

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 293
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Hehee, ei oo menny hukkaan ne muutamat roposet jotka oon ehtiny TEHYlle maksaa! Hyvä päätös, tosin osasin arvatakin sen. 8)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vähän meinas tässä päätöstä odotellessa kämmenet hiota - mutta nou hätä:

5.10. viedään viestiä eduskuntatalolle (ja niin että menee perille kans)  8)

Hyvin hoidettu, kiitos TEHY!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OLEN YLPEÄ TEHYSTÄ!!!!!!

Mielipiteeni ovat vain ja ainoastaan minun mielipiteitäni ja eivät varsin usein vastaa yleistä mielipidettä. Pidätän oikeuden vaihtaa mielipidettäni myöhemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt kun tarjous on hylätty, niin pikkuhiljaa pitäisi esittää ne omat vaatimukset. Muuten menee jo uhmaikäisen tinttailun puolelle tämä "neuvotteleminen".

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt kun tarjous on hylätty, niin pikkuhiljaa pitäisi esittää ne omat vaatimukset.

Ne tulee kohta, malta pieni hetki...

Maltanhan minä ja olen oikeasti ihan tyytyväinen TEHY:n toimintaan tähän asti - harvinaisen tiukka ote ammattiliitolla asiaansa tällä hetkellä on.

Neuvottelutaktiikkaa sinänsä kummeksun edelleen, mutta toivottavasti sillä on juuri se vaikutus kuin jäsenistö toivookin  8)

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

YESSS!!! Hyvä Tehy! Juuri näin, asiasta tiukka linja eikä mitään lässytystä.... 

Leikkurisisar uraputkessa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täytyy vielä lisätä että kyllä TEHY:llä, J L-P ja Minna Helteellä on MUNAA RYHTYÄ TAISTELEMAAN TERVEYDENHUOLLON TULEVAISUUDESTA!!!!!!!!

HIENOA  8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täytyy sanoa että olo hämmentynyt mutta mieluinen. Hienoa että päätös on ollut yksimielinen.

Nyt alkaa seuraavaksi se paskan kaato hoitajien niskaan ja kutsumusammattilaiset suorittavat joukkopaon Tehystä.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Taisi tulla viimein Jaana Laitinen-Pesolasta vihatuin kokoomuslainen tässä maassa.  8)

"Ensin Tehy, sitten kokoomus" - Jaana Laitinen-Pesola

Täytyy sanoa että Jaana on sanojensa mittainen nainen. Toisin kuin kepulainen Palomäki

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hieno Tehy!Upea päätös.Tästä on hyvä jatkaa.Olen nyt tyytyväinen kun liityin takaisin Tehyyn.

Täysillä mukana taistelussa. 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...