Jump to content
MAINOS

Mitä teet jos tehy hyväksyy KT:n tarjouksen? Entä jos tehy ei hyväksy sitä?


blondi

Eroatko/liitytkö, jos...  

62 ääntä

  1. 1. Eroatko/liitytkö, jos...

    • Eroan liitosta jos tehy hyväksyy tarjouksen
      16
    • En eroa liitosta jos tehy hyväksyy tarjouksen
      23
    • En tiedä vielä mitä teen
      17
    • En kuulu liittoon enkä aio liittyä
      5
    • Liityn liittoon mikäli tehy ei hyväksy tarjousta
      4
    • Eroan liitosta mikäli tehy ei hyväksy tarjousta
      1


Recommended Posts

Olen tehnyt omalla kohdallani laskelmia ja karu totuus on, että vaikka olen Tehyn jäsen minulla ei ole todellakaan taloudellisestivaraa lakkoilla-kysymys ei ole siitä ettenkö haluaisi!!

Suoraan sanottuna höpöpuhetta!! Lakkoavustus + lakkolaina + lainajärjestelyt tarkoittavat sitä että kaikilla on mahdollisuus lakkoilla. Piste!

Mitä käy jos menen töihin lakosta huolimatta?  huh.gif

Olet merkitty mies/nainen koko loppu-urasi ajan. Sinut tullaan muistamaan rikkurina ja ihmisenä joka toisen lakkoilun avulla keräsi kermat päältä itse tekemättä mitään asian eteen.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hyvä tehy!!!!

Tänään tukkeutuu Tehy:n linjat kun Superilaiset vaihtaa liittoa  8)

Älkääs nyt hötkyikö, ette te mitään vielä ole saaneet!  :P Edellisestäkään lakkoilusta ei jäänyt MITÄÄN HYVÄÄ käteen! Jos ja kun lakko tulee, kansalaisten tuki kestää noin viikon, jonka jälkeen alkaa syyttely! Mutta toivon parasta teille Tehyläisille! :)Itse pysyn Superissa! 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä tehy!!!!

Tänään tukkeutuu Tehy:n linjat kun Superilaiset vaihtaa liittoa  8)

Älkääs nyt hötkyikö, ette te mitään vielä ole saaneet!  :P Edellisestäkään lakkoilusta ei jäänyt MITÄÄN HYVÄÄ käteen! Jos ja kun lakko tulee, kansalaisten tuki kestää noin viikon, jonka jälkeen alkaa syyttely! Mutta toivon parasta teille Tehyläisille! :)Itse pysyn Superissa! 8)

Taas joku vetää edellisen lakon tähän... Verranta on turhaa, asetelmat olivat erilaiset. Hoitajat olivat virkapohjaisia, lamaa yritettiin elvyttää... Elvyttää mm. sillä, että pohjapalkkaa olisi LASKETTU 7%, tämä tyrmättiin lakolla. Eli älkää väittäkö ettei sillä ollut mitään vaikutusta.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Älkääs nyt hötkyikö, ette te mitään vielä ole saaneet!  :P Edellisestäkään lakkoilusta ei jäänyt MITÄÄN HYVÄÄ käteen! Jos ja kun lakko tulee, kansalaisten tuki kestää noin viikon, jonka jälkeen alkaa syyttely! Mutta toivon parasta teille Tehyläisille! :)Itse pysyn Superissa! 8)

Voisitko hieman tarkentaa tuota väitettä, että edellisestä lakosta ei jäänyt mitään hyvää käteen? Mukava kuulla, että pysyt SuPerissa.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: mielenterveystyöntekij

Neuvottelujohtja Pekka Hemilän laskeskeli että 95 lakon lopettamissopimus kuittasi lakon aikaiset menetykset jäsenilleen kahdeksassa vuodessa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Neuvottelujohtja Pekka Hemilän laskeskeli että 95 lakon lopettamissopimus kuittasi lakon aikaiset menetykset jäsenilleen kahdeksassa vuodessa.

Olisi kiva nähdä ne laskelmat. Toki silloin joku yksittäinen jäsen kärsi taloudellisesti, mutta miksi ihmiset eivät tajua että kyse on myös muista ja ennenkaikkea siitä miten asiat JATKOSSA ovat. Jos pohjaperuspalkkaa olisi silloin laskettu 7%, mikähän olisi tänä päivänä hoitajatilanne?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...