Jump to content
MAINOS

Mitä teet jos tehy hyväksyy KT:n tarjouksen? Entä jos tehy ei hyväksy sitä?


blondi

Eroatko/liitytkö, jos...  

62 ääntä

  1. 1. Eroatko/liitytkö, jos...

    • Eroan liitosta jos tehy hyväksyy tarjouksen
      16
    • En eroa liitosta jos tehy hyväksyy tarjouksen
      23
    • En tiedä vielä mitä teen
      17
    • En kuulu liittoon enkä aio liittyä
      5
    • Liityn liittoon mikäli tehy ei hyväksy tarjousta
      4
    • Eroan liitosta mikäli tehy ei hyväksy tarjousta
      1


Recommended Posts

Niin, aiotteko erota liitosta jos tehy tekee superit ja päätyy hyväksymään työnantajan tarjousta huomenna? Entä mitä teette jos tarjousta ei hyväksytä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

harkitsen vakavasti takaisin tehyyn liittymistä mikäli hylkäävät tarjouksen.

se kertoo sitten siitä että ne on TODELLAKIN meitä sairaanhoitajia varten.

(vaihtoehto puuttui)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Harkitsen vakavasti liitosta eroamista jos Tehy hyväksyy tarjouksen. (en ole vielä 100% miettinyt kun uskon että Tehy ei lammastele!)

Mielipiteeni ovat vain ja ainoastaan minun mielipiteitäni ja eivät varsin usein vastaa yleistä mielipidettä. Pidätän oikeuden vaihtaa mielipidettäni myöhemmin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Superin lipsumisen jälkeen ei suuria odotuksia huomiselle, uskon ja luotan siihen että Tehyn valtuusto on ajantasalla ja tekee oikean päätöksen.  Eli liitossa ollaan oli huominen äänestystulos mikä tahansa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mää luulen kanssa etten tällä kertaa eroa liitosta, Superia syytä ryssimisestä jos huonosti käy.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Superin lipsumisen jälkeen ei suuria odotuksia huomiselle, uskon ja luotan siihen että Tehyn valtuusto on ajantasalla ja tekee oikean päätöksen.  Eli liitossa ollaan oli huominen äänestystulos mikä tahansa.

Sama täällä. Superin takia en rupea liitostani eroamaan. Itse asiassa lopetan itse mussuttamisen ja alan itse tekemään asioille jotain. Olen asettunut ehdolle ammattiosastoni hallitukseen tämän syksyn syyskokouksessa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Harkitsen vakavasti liitosta eroamista, jos he huomenna periksi antavat. En halua maksaa liitolle, joka ei ole valmis taistelemaan jäsentensä puolesta. Palkka on liian pieni tuhlattavaksi turhuuksiin :( Liitosta eroaminen on ainakin selvä viesti jäsenten tyytymättömyydestä toimintaan. Mutta uskon ja toivon, että huomenna kaikki sujuu hyvin ja voimme olla ylpeitä liitostamme! Tsemppiä vaan neuvotteluihin :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Superin lipsumisen jälkeen ei suuria odotuksia huomiselle, uskon ja luotan siihen että Tehyn valtuusto on ajantasalla ja tekee oikean päätöksen.  Eli liitossa ollaan oli huominen äänestystulos mikä tahansa.

Sama täällä. Superin takia en rupea liitostani eroamaan. Itse asiassa lopetan itse mussuttamisen ja alan itse tekemään asioille jotain. Olen asettunut ehdolle ammattiosastoni hallitukseen tämän syksyn syyskokouksessa.

HYVÄ!!  :-*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen pettynyt jos KT:n tarjous hyväksytään, mutta en silti eroa Tehystä. Esim. se että saan oikeusapua liiton kautta on mielestäni yksi tärkeimmistä syistä kuulua liittoon.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En eroa. EN uskalla ottaa riskiä että jäisin ilman oikeusapua, elämää kun ei koskaan tiedä. Aloitan varmaan mietinnän miten voin itse asioihin vaikuttaa ja mitä voin tehdä. Mutta alan myös konkreettisesti selvittämään mitä muita vaihtoehtoja minulla on tehdä työkseni. Koulun käyn loppuun joten aikaa vielä on.

Muuten hän oli niin kuin

Yksi meistä vain,

Hän rokkia rakastaa

Ja öisiä katuja...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Enkä todellakaan ole ainoa. Jään työttömyyskassaan ja otan lisäkorotuksena sen 0,9% jonka säästän eroamalla liitosta. Hiukan kipurahoja selkärangattomasta, jäsenten tahdon vastaisesta toiminnasta.

Takaisin liityn kyllä heti, kun TEHY:n päättäjiltä alkaa löytyä kanttia. Toivon, että tänään päättäjät jättävät hameet kotiin ja ottavat munat mukaan äänestykseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En eroa liitosta, kävi sitten miten tahansa. Mielestäni liitossa olo on pidempiaikaisempi juttu ,kuin tämä yksi neuvottelu. Turva lakiasiossa ym.

Ei kannata hötkyillä. Eroamista kannattaa miettiä hetki, eikä tehdä sitä heti maanantaina.

Tuo SUPER:n teko veti mattoa TEHY:n alta. TEHY:llä itsellä on ollut oikeaa asennetta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse asiassa lopetan itse mussuttamisen ja alan itse tekemään asioille jotain. Olen asettunut ehdolle ammattiosastoni hallitukseen tämän syksyn syyskokouksessa.

Hienoa! Mä luulen että sulla on aikamoiset saumat päästäkkin sinne! :)

Jos JA KUN Tehy hylkää sopimusehdotuksen(luottaa siihen ihan sikana!) olen mukana täysillä tuli korotuksia tai sitten ei, ainakin on yritetty ja sitä yritystähän on puuttunut jo pitkän aikaa... Stemppiä TEHY!!!!!!!!!!!!!!

Itse aion toistaiseksi pysyä liitossa, kunnes tiedän miten minulla jatkuu työt nykyisessä paikassa. Ja jos jatkuu, niin itsekkin luultavammin olen mukana ehdokkaana ammattiyhdistyksen/liiton luottamustoimiin.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen jo tämän syksyn opiskellut ihan toisen alan hommia ja koska minulla on aikaisempaa koulutusta sain hyväksiluettua puolet opinnoista. Valmistun jouluksi 2008 alalle, jossa peruspalkka on sairaanhoitajien mahdollisten n. 10% palkankorotusten jälkeen selkeästi parempi.

Koko Kesän mietin, mitä tekisin, koska olen lopen kyllästynyt työnantajan vaatimiin Tuplavuoroihin, muihin ylitöihin ja vuoronvaihtoihin ja normaalipalkalla tietysti. angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En aio erota liitosta, jos tarjous hyväksytään. En myöskään aio vaihtaa alaa, koska tykkään työstäni. Kiinnostaisi perehtyä paremmin noihin liittotouhuihin ja alkaa vaikuttamaan asioihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Tiivitaavi

Olen tehnyt omalla kohdallani laskelmia ja karu totuus on, että vaikka olen Tehyn jäsen minulla ei ole todellakaan taloudellisestivaraa lakkoilla-kysymys ei ole siitä ettenkö haluaisi!!

Mitä käy jos menen töihin lakosta huolimatta?  huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...