Jump to content
MAINOS

Oppositio jätti välikysymyksen hoitajien palkkaratkaisusta


dino

Recommended Posts

Oppositio on jättänyt yhteisen välikysymyksensä kuntien hoivapalveluista ja hoitajien palkkaratkaisusta. Välikysymys on nykyhallituksen ensimmäinen.

Kaikki oppositiopuolueet pitävät hallituksen 150 miljoonan euron osuutta kuntien palkkaratkaisussa liian pienenä.

Oppositioryhmien mielestä hallituksen pitäisi lisätä rahoitusta kunnille, jotta kuntien palvelut eivät kriisiytyisi.

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id70941.html

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Muistutukseksi meille joita kiinnostaa:)

Välikysymys kuntapalveluista 

TV1 3.10.2007 klo 15:05 - 17:00

Keskustelu koko opposition tekemästä välikysymyksestä

koskien hoidon laadun ja ammattitaitoisen työvoiman turvaamisesta

sosiaali- ja terveydenhuollossa kunnissa, selostajana Hannu Lehtilä.

www.yle.fi/tv1/ohjelmaopas.php?date=20071003&time=1505

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi seurata myös netistä: http://www.yle.fi/uutiset/ , oikealta löytyy linkki suoraan lähetykseen.

Muoks. Näitä opposition kommenttejahan kuuntelee ihan ilokseen  :). (Eri asia on tietysti se, että hallitus tuskin kaatuu, mutta toivoahan voi, ja ainakin oppositiosta tulee tukea. Hyvä Tehy, hyvä me!)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itseasiassa aika neutraalit oli hallituksen puheet keskustelussa. Mua vaan häiritsee se, että kukaan poliitikko ei muista sitä tosi asiaa, että kun palkka meillä duunareilla nousee, niin samalla alamme maksaa veroja enemmän. Rahaa siis tulee takaisin, kun etenkään emme heitä rahaa kaivoon vaan maksamme kaikesta ostamastamme myös veroja. Että sellaista tässä samalla pohdin, kun kuutelen tuota keskustelua.

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskomattoman lyhytnäköistä politiikkaa kokoomukselta, kuinka ne ikinä kuvittelevat olevansa seuraavassa hallituksessa mukana kun aivan selvästi yleinenmielipide on että he ovat tarkoituksellisesti pettäneet äänestäjänsä. Jukka Gustafssonin puheenvuoro oli täyttä asiaa.

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jukka Gustafsson

Propsit[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 03.10.07 - klo:16:30


...Jatkoa...jos kokoomuksen politiikka lyhytnäköistä, niin kuin onkin, on toi politiikka muutenkin järkeistämisen tarpeessa. Toinen puhuu tästä, toinen tosta, vaikka puhutaankin samasta asiasta. Järkyttävää kuunneltavaa, ja nää ihmiset päättää meidän hommista. Olen ylpeä etten äänestänyt kokoomusta
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Hoitaja80

Ensimmäinen kerta kun mä jaksan kuunnella/kattella lähetystä eduskunnasta! Oppositio puhuu asiaa!

Hyvä jos puhuu mutta vaikken Kataisesta ja sen lupauksista perustakaan niin minusta hän tokasi joskus hyvin tähän hoitajien palkkoihin liittyen että "hyvähän se on demareiden huudella oppositiossa ja vaatia hoitajille lisää liksaa kun itse eivät koksaan hallitusaikanaan tehneet asialle mitään".

Mediassa mm. Katainen angry.png on puhunut 300 euron korotuksesta hoitajille, siis mikä olisi tullut jos tehy ois hyväksyny palkkaratkaisun mutta minä en kyllä millään laskuopilla saanut 300 euroa lisää palkkaani vaikka miten 12 prosentin lukemaa pyörittelin. Joten täyttä pas...aa haastoi katainen ja media

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensimmäinen kerta kun mä jaksan kuunnella/kattella lähetystä eduskunnasta! Oppositio puhuu asiaa!

Hyvä jos puhuu mutta vaikken Kataisesta ja sen lupauksista perustakaan niin minusta hän tokasi joskus hyvin tähän hoitajien palkkoihin liittyen että hyvähän se on demareiden huudella oppositiossa ja vaatia hoitajille lisää liksaa kun itse eivät koksaan hallitusaikanaan tehneet asialle mitään.

Näinhän se menee. Jeesustelua koko välikysymys ja hallitus jatkaa työskentelyään.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä jos puhuu mutta vaikken Kataisesta ja sen lupauksista perustakaan niin minusta hän tokasi joskus hyvin tähän hoitajien palkkoihin liittyen että hyvähän se on demareiden huudella oppositiossa ja vaatia hoitajille lisää liksaa kun itse eivät koksaan hallitusaikanaan tehneet asialle mitään.

-tämä nyt on loppuun kaluttu juttu; missä vaiheessa kokoomus vaati SDP:ltä hoitajille lisää palkkaa oppositioaikoinaan?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä jos puhuu mutta vaikken Kataisesta ja sen lupauksista perustakaan niin minusta hän tokasi joskus hyvin tähän hoitajien palkkoihin liittyen että hyvähän se on demareiden huudella oppositiossa ja vaatia hoitajille lisää liksaa kun itse eivät koksaan hallitusaikanaan tehneet asialle mitään.

Se nyt vaan on tosiasia että sitä ylimäärästä rahaa on NYT, jolloin asioille vois tehdäkin jotain(jos vaan haluaa..) Naurettavaa Kokoomukselta vedota tohon että "Noku ette tekään!". Hävetä saisivat. angry.png

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä Päivi Räsänen ja Timo Soini  8) Aivan loistavia puheenvuoroja. Kyllä se taitaa olla nyt niin että Kokoomuksella on ensi vaaleissa tehyläisten verran vähemmän äänestäjiä. Uskomaton tuo Risikko, enpä olis uskonu entisestä rehtoristani ja hoitoalan varsin hyvin tuntevasta mitä suustaan päästelee.  angry.png

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kokoomuksen Petteri Orposta tuli mieleen mun uhmaikäinen. Samalla tavalla kantelemassa... (Kun se selitti jotenkin niin, että "arvoisa puheenjohtaja oppositiosta on kuulunut, että jos ei tällä niin jollain muulla tavalla hallitus saadaan kaatumaan...")

Uppoavaa laivaa oli hauska katella. 8)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskomaton tuo Risikko, enpä olis uskonu entisestä rehtoristani ja hoitoalan varsin hyvin tuntevasta mitä suustaan päästelee.  angry.png

Tuota samaa olen ihmetellyt jo pitkään! Ei toden totta aina uskoisi, että hän on ollut rehtorina hoitoalalla  :(

Räsäselle ja Soinille ehdottomasti plussaa hyvistä puheenvuoroista!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laitelkaa postia edustajille.

Itse olen ollut yhteydessä nyt Asko-Seljanvaaraan, Kataiseen, Heinäluomaan, Räsäseen ja Soiniin. Ja aion laittaa enempikin. Tavoitteena ei ole päästä heidän kanssaan kirjekavereiksi vaan osoittaa että täällä ollaan elossa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...