Jump to content
MAINOS

Eri hinnat työttömyyskassassa ?


Olli

Recommended Posts

No nyt on TEHY:N serverit kunnossa, kun postista napsahti työttömyyskassan jäsenmaksut viimevuodelle. Tulivat oikein kahtena kappaleena, molemmilla kotimaisilla kielillä. Se vaan tässä ihmetyttää, kun ruåttinkielisessä versiossa summa on 50,40€ ja suomenkielinen lasku 52,14 €. Luulin muuten maksaneeni viimevuoden jäsenmaksujen yhteydessä myös työttömyyskassaan, mutta mitäs tuosta. Nythän sitä rahaa on tulossa niin että ranteita särkee 8)

ps. jag heter Olle härifrån...

Työn orjat sorron yöstä nouskaa..maan ääriin kuuluu KUTSUMUS ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Minulla ei maksateta kielilisää.

Myöhässä lähettelevät kaksikielisiä laskuja kun YTK 50€/vuosi jo maksettu.

Meneekö ulosottoon vai perintään?

Taitaa Tehyssä olla kruunun kurssit alhaalla...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä en pääse edes liittymään TEHY:n työttömyyskassaan kun ei ikinä hakemus kelpaa?!? ei kovin vakuuttavaa toimintaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä en pääse edes liittymään TEHY:n työttömyyskassaan kun ei ikinä hakemus kelpaa?!? ei kovin vakuuttavaa toimintaa...

Koulutuksessasi taitaa olla puutteita... jäsenhakemuksessa on muistaakseni kääntöpuolella lueteltu "tehyläset ammatit" TAI kuten hoitopoika asian ilmaisi - olet mustalla listalla! 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No jaa, kyllä pitäisi koulutus NYT kelvata, mutta pitää kai uskoa, että oon päässyt mustalle listalle, tai tuhottomiin pitkiin käsittelyjonoihin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...