Jump to content
MAINOS

Venäläisnainen synnytti lähes 8 kiloisen vauvan


EE

Recommended Posts

MAINOS

Mulla on tässä sylissä nytkin 5kg (3,5kk vanha jo silti) vauva ja tuokin tuntuu jo niin ISOLTA. :P Appiukko oli syntyessään kuulemma yli 5kg ja alakautta tuli. *puistatus*

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hetkellisesti tuli mieleen, että onkohan puntarit siellä kalibroitu ihan kohilleen *nolona*

Kummasti nää tälläset tapaukset ei oikeestaan koskaan oo ns. länsimaissa :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tai sitten se johtuu siitä, että raskaudenaikainen seuranta on puuttellista tai sitä ei ole.

Itse olen ollut Suomessa mukana synnytyksessä, jossa pungerrettiin ulos 5,5kg lapsi. Lääkäri veti imukupilla ja itse olin painamassa funduksesta (lue: kauhea Karoliina). Ei kiva. Ultrassa arvioitu noin 4kg.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä reilusti yli 5 kiloisia vauvoja syntyy Suomessakin, mutta koska meillä on niin hyvä raskaudenaikainen seuranta, yleensä vauvat synnytetään ajoissa ja sektiolla. Näinä yhä yleistyvän raskausdiabeteksen aikoina odotettavissa on, että myös koko ajan suurempikokoisia vauvoja syntyy useammin, nimenomaan täällä Suomessa.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hetkellisesti tuli mieleen, että onkohan puntarit siellä kalibroitu ihan kohilleen :(

Kummasti nää tälläset tapaukset ei oikeestaan koskaan oo ns. länsimaissa :(

Minä jo mietinkin että mihin se minun Kekkoselta perimä kalapuntari hävis.

Eikös se painija Karelin ollu huhujen mukaan melkein aikaisen miehen mitoissa jo syntyessään.

Juu näin väittää Wikipedia.

"Karelin syntyi vuonna 1967 Novosibirskissä lähes 7-kiloisena"

Mikähän lie siellä säteillyt?

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...