Jump to content
MAINOS

Virkavapaa-anomus


Tuuvi

Recommended Posts

Kuinka pian ennen virkavapaan alkua on hakemus jätettävä?

Olen sairaslomalla ja 2 viikkoa kesälomaani jäi tämän sairasloman alle. Saanko ne ilmoituksella siirrettyä sairaslomani jatkoksi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eikös lomissa ole 7 päivän omavastuuaika. Eli sä menetät siis 7 päivää lomastasi jos ne jää sairasloman alle. Loput sä voit toki anoa pidettäväksi koska tahdot. Työnantajahan sen päättää hyväksyykö sen. Eli käytännössä saako sijaisen järjestettyä.

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sairasloma alkoi 2 viikkoa ennen kesälomaa, joten se säätyi/ siirtyy myöhemmäksi.

Pitääkö virkavapaus anoa 1 kk ennen sen haluttua alkamista?

Onko väliä millä perusteella virkavapaata anoo? Minulla on 1 alle kouluikäinen lapsi, voinko anoa hänen hoitoonsa vedoten ja mennä toisen palvelukseen hoidon ohella töihin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä pitää sairausloman alle jäänyt vuosiloma perua kirjallisesti ja yhteistuumin työnantajan (oh:n) kanssa sovitaan uusi vuosiloman ajankohta. Miten pitkästä virkavapaudesta on kyse? jos oikein muistan yli kuukauden virkavapaat pitäisi anoa 45pv aikaisemmin. Olen juuri jatkamassa hoitovapaata ja työnantaja sanoi, että anomus pitäsi allekirjoittaa 2kk aikaisemmin, mut kai se sitten niin on.

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...