kemmuru Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 24.9 kokouksessa HUS ja järjestöt ovat neuvotelleet paikallisasioista; TNJ suostuu jatkamaan entisellä sopimuksella vain sitä mitä hälytysrahasta on tähän asti sovittu, kunnes uusi valtakunnallinen sopimus on käsillä. Eli jononpurkukorvauksista ei ole 1.10 alkaen sopimusta, mutta hälytysraha on edelleen 47€. -Onko tämä ns. varmaa tietoa? En ole itse ainakaan kuullut vielä asiasta. Koskeeko tämä koko HUS:sin aluetta? Tämä tieto löytyy HUS:n intran uutisotsikoista. Kiitos VF, olitkin jo ehtinyt laittaa tiedotteen esille. "Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra- Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted September 29, 2007 Author Share Posted September 29, 2007 Jep, hälytysrahan osalta sopimusta jatketaan toistaiseksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauri Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 ..."Vanhasen verikoirahallitus....siellä pientä sorretaan, mutta kuulkka poja, kui siel sorretun voima jyllää...työn orjat sorron yöstä nouskaa!...ja von Tööpel ratsasti aukkoja katsellen." voi voi, pieniä ne on silakat joulupyötään. Sic transit gloria mundi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.