Jump to content
MAINOS

Miehiä pediatrisella puolella?


Morte

Sukupuoli  

24 ääntä

  1. 1. Sukupuoli

    • Mies
      11
    • Nainen
      14


Recommended Posts

Kuten otsikko jo sen kuvaa, ajattelin tehdä pientä galluppia.

Työpiste ja toimenkuvasi. Minkälainen on ollut vastaanotto asiakkaiden osalta?

Eikun kokemuksia jakamaan  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Lapsen hengityshalvaus hoitoringissä oli hauska mies. (eka 7 vuoden aikana)

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

K-S KS:n Vastasyntyneiden teholla on töissä yks mieshoitaja. On oikein pätevä tyyppi.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jospa tätä palstaa ei sitten ne miehet lue, kun on niin vähän vastauksia tullut. Mulla on kylläkin työkaverina mies, vastasyntyneiden teholla. Muistaakseni isojen lasten tehollakin on miessairaanhoitajia, LNS:tä löytyy miehiä ainakin päivystyksestä .. varmaan muualtakin.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

K-S KS:n Vastasyntyneiden teholla on töissä yks mieshoitaja. On oikein pätevä tyyppi.

Sehän oli pienimuotoinen mediatapahtuma (osaston sisäinen tosin vain) kun se tuli sinne töihin. Ihmeteltiin ja kahvipöydässä juoruiltiin, ja ennekaikkea oltiin näreissään siitä että talon ulkopuolelta tullut sai toimen vaikka omia pitkäaikaisia sijaisiakin oli. Munalla töihin siis!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...

Opiskelija olen, mie(li)spuolinen sh-opiskelija. Harjottelun lasten ja nuorten osastolla suoritin, keikkaa nyt muutaman vuoron tehnyt. Ja pelkään/toivon/uskon/luulen....ihan miten vaan!! Että musta tulee lastensairaanhoitaja. Tykkään lasten kans tehä ja touhuta...ja lastensairaanhoitaja vaikuttaa mielekkäältä, ja jotenki tämä vaan tuntu kivalta osastoltaki. Psykiatria toinen vaihtoehto...ajattelin, että ehkä sitä jos joskus kyllästyy tähän somatiikkaan, niin vaihtaa sitte psykalle. En tiiä vielä...

T: Keskolasta aattoyönä ;D

"Peace is an illusion, you merely haven't yet seen what is trying to kill you."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olin töissä viime kesänä sh-sijaisena vastasyntyneiden teholla, keskussairaala tasolla.

Homma oli ihan kivaa ja olen pitänyt mahdollisuutena että menisin tulevaisuudessakin lasten pariin töihin. Nyt vaan pillikuume vaivaa sen verran paljon että hoidan sen ensin pois.

Vanhemmat ja työkaverit tykkäs kun oli mies vuorossa. Jotkut äidit ensin hieman tosin katsoivat epäillen kun aloin antamaan niille imetysohjausta, mutta olivat lopuksi kuitenkin hyvinkin tyytyväisiä.

Maidon haju vain alkoi kuvottamaan kesän aikana.. ;D

Tosimies on setämies

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun entinen opiskelijakaveri on tietääkseni töissä TYKS:ssä lastenpuolella. Kyllähän noita on, yksittäin tai kaksittain siellä täällä. Ei joka osastolla läheskään. Mutta kiva lisä, kuten mihin tahansa naisvaltaiseen työyhteisöön.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

TYKS:ssä on lastenosastoilla miehiä töissä useampikin. Ainakin 412:lla on muutama loistava mieshoitaja, ja muistaakseni myös varahenkilöstöstä löytyy miehiä.

Isona minusta tulee kasanukkuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...