Jump to content
MAINOS

Alkaako Super luistamaan rintamasta??


Smeichel

Superilainen, aiotko?  

49 ääntä

  1. 1. Superilainen, aiotko?

    • Erota Superista ja vaihtaa liittoa
      35
    • Erota Superista ja olla ilman liittoja
      0
    • Pysyä Superissa
      8
    • EOS
      8


Recommended Posts

Ne teki sen taas. Tää ei oikeasti voi olla todellista. angry.png Hyvä Super, nytkö hoitoalan palkkakuoppa on korjattu ja alan vetovoima turvattu!? Ei todellakaan ole ihme ettei tällä alalla saada asioita koskaan kuntoon. Kohta saa todella alkaa tuomaan laivalasteittain Filippiiniläisiä tänne että saadaan ihmiset hoidettua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 310
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Onko tämä nyt virallinen päätös siitä, että Super on hyväksynyt uuden sopimuksen? Uskoisin, että on moniakin Superilaisia jotka olisivat sen työtaistelun halunneet. Tämän johdosta taitaa Superista erota hoitaja jos toinenkin? Itse toivon hartaasti ettei Tehy menisi todellakaan hyväksymään tässä vaiheessa tuota sopimusta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

                          Kuolleita: TNJ 27.9 klo 15.07  R.I.P    cry.png

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

just joo ja sinne meni suuret lupaukset...

Nyt ottaa vaan päähän ja rajusti, kerrankin olis ollu mahdollisuus, mutta ei...

Joo hieman samansuuntainen fiilis tässä. Samallakun rustaa pitkää päivää duunissa.... Kyllä se Palomäki on hieno mies! kunhan Tehy ei lähtisi tätä tyrimään ihan näin pahasti....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täytyy käydä laittamassa lämpimät kiitokset Superliittoon http://www.superliitto.fi/?feedback=1&unit=0

Heh, mie kaivoin tuolta Superin sivuilta tuon herra Palomäen sähköpostiosoitteen, että olisin hänen kauttaa laittanut terveisiä koko porukalle. Taidampa laittaa ne tuolta palaute-lokeron kautta..

Huoh, taidampa ottaa tänään yhden oluen... Onneksi kuitenkin Tehy on vielä päättämättä asiasta, joten eihän sitä koskaan tiedä!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä olen aiemmin käynyt seurailemassa keskusteluja, mutta nyt on ihan pakko osallistua! Pystyykö tässä vaiheessa vaihtamaan liittoa? Ja jos se onnistuu niin miten on tuon lakkoilun/suojatyön yms. laita? Ihan tämän uusimman uutisen johdosta olisin melkosta kyytiä superista tehyyn siirtymässä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse oon Lähihoitaja ja tuossa kesällä pähkäilin että kumpaan liittoon haen jäsenyyden. Tein varmasti oikean ratkaisun, kun hain Tehyyn enkä superiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Erosin viime tuposopimuksen teon jälkeen Tehystä. Enkä ole liittynyt uudelleen. Jos tämä Superin neuvottelutulos tosiaan ennakoi myös Tehyn neuvottelutulosta, en voi muuta sanoa kuin että mikään ei ole muuttunut!  Oikean päätöksen tein ja se pitää edelleen 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pystyykö tässä vaiheessa vaihtamaan liittoa?

Tottakai, papereita vetämään vaan!

Huoh, taidampa ottaa tänään yhden oluen... Onneksi kuitenkin Tehy on vielä päättämättä asiasta, joten eihän sitä koskaan tiedä!

Joo niin on, mutta Superin päätös vaikeuttaa TEHYn päätöstä todella paljon. Yksin on paljon hankalampi lähteä tappelemaan.  :(

Erosin viime tuposopimuksen teon jälkeen Tehystä. Enkä ole liittynyt uudelleen. Jos tämä Superin neuvottelutulos tosiaan ennakoi myös Tehyn neuvottelutulosta, en voi muuta sanoa kuin että mikään ei ole muuttunut! Oikeassa oikean päätöksen tein ja se pitää edelleen 8)

Älä nyt TEHYä syytä Superliiton akkojen teoista! TEHYllä ei ole mitään osaa tähän Superin päätökseen.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kestänyt Superilaisten kantti. Ilmeisesti ovat sitten tyytyväisiä palkkaansa.Ei tarvi sitten valittaa.

Hamekankaan ostamiseen osallistun minäkin.Olen vihainen angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

NYt on aika kuopata myös TNJ. Eihän tästä tule yhtään mitään kun molempi liitto voi sooloilla mitä haluaa. Olis edes julkistanut päätöksensä yhtä aikaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olempa kertakaikkisen tyytyväinen siihen, että vaihdoin alkuvuodesta superista tehyyn. Ei muuta kun kimpassa kerätään kolehti ja ostetaan Palomäelle hamekangasta oikein satoja metrejä.

Toivotaan nyt oikein tosissaan ettei Tehy kuitenkaan laita nimeä nuin onnettomaan tarjoukseen vaan lähtis taistelemaan paremman palkan puolesta.

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

NYt on aika kuopata myös TNJ. Eihän tästä tule yhtään mitään kun molempi liitto voi sooloilla mitä haluaa. Olis edes julkistanut päätöksensä yhtä aikaa.

Meinasitko Osku, että Tehy hyväksyisi tuon sopimuksen? Itse vain ajattelin, että onko ne miten pitkälle miettineet näitä hyväksymisiä etc, kun miettii sen kannalta et kuinka moni hoitaja eroaa liitosta? siinä tulee iso miinus liitolle, jos useampikin hoitaja eroaa... Itse ainakin toivon että tehy pysyisi vahvana tässä asiassa eikä ihan näin paljoa tyttöile kuin super ja PALOMÄKI

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huoh, taidampa ottaa tänään yhden oluen... Onneksi kuitenkin Tehy on vielä päättämättä asiasta, joten eihän sitä koskaan tiedä!

Joo niin on, mutta Superin päätös vaikeuttaa TEHYn päätöstä todella paljon. Yksin on paljon hankalampi lähteä tappelemaan.  8)

Totta. Toivon kuitenkin vielä jämäkkää asennetta Tehyltä, että asiat nyt vietäisiin loppuun asti. Mie en tiedä, että onko se hyvä vai huono asia ettei ole aikaisempaa kokemusta näistä terveydenhuollon neuvottelu ja työtaisteluasioista. Toisaalta varmaan hyvä asia, niin ei pääse vaipumaan epätoivoon "ei sieltä kuitenkaan mitään tule, ko ei ennenkään". Tällainen asenne on havaittavissa ainakin työyhteisössä missä itse olen. Viime yönä keskusteltiin varsin mielenkiintoisia asioita vanhan ja kokeneen, ja uuden märkäkorvahoitajan välillä..

Voi kilin v**tu! Palautetta lähti juuri Superille, vaikka Tehyyn kuulunkin. Hävetkööt!!

Mieki pistin hieman omia mielipiteitäni tästä ratkaisusta palautelaatikkoon. Ihan asiallisesti..

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...