Jump to content
MAINOS

Alkaako Super luistamaan rintamasta??


Smeichel

Superilainen, aiotko?  

49 ääntä

  1. 1. Superilainen, aiotko?

    • Erota Superista ja vaihtaa liittoa
      35
    • Erota Superista ja olla ilman liittoja
      0
    • Pysyä Superissa
      8
    • EOS
      8


Recommended Posts

Hmm. Muutamia kommentteja olen kuullut tyyliin. Ei saada lisäkäsiä, jos nyt nostetaan palkkoja reilusti. Hieman hymisten kyselin, että uskotko tosiaan, että nuo palkankorotusrahat ohjautuisivat lisäkäsiin..

Hah! mistähän niitä lisäkäsiä löytyy???

Onko kukaan muuten nähnyt laskelmia, kuinka paljon esim. 300€ palkankorotuksesta palautuisi kunnille ja valtiolle verotuloina?

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 310
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Uutisoidaan, että valtaosa kannattaa sopimuksen hyväksymistä. Minusta 11/29 ei ole valtaosa.

Mutta todennäköistä on että nekin jäsenet joita ei tavoitettu ovat suurinpiirtein samoilla linjoilla vastanneiden kanssa..

Eniten minua häiritsee se että lähes kolmasosalla edustajista ei ole vielä selkeää mielipidettä asiasta. Se mihin suuntaan nämä päättämättömät kelkkansa kääntävät näyttää huominen, mutta jotenkin vaan on pessimistinen olo tämän suhteen. Toivottavasti huominen uutisointi todistaa mutun totaalisen vääräksi.. :-

Onko kukaan muuten nähnyt laskelmia, kuinka paljon esim. 300€ palkankorotuksesta palautuisi kunnille ja valtiolle verotuloina?

Rahoista palautuu julkiselle sektorille erilaisina veroina ja maksuina yli puolet - jopa 80% (riippuen lähteestä)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eniten minua häiritsee se että lähes kolmasosalla edustajista ei ole vielä selkeää mielipidettä asiasta.

Tai ei halua sitä medialle kertoa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eniten minua häiritsee se että lähes kolmasosalla edustajista ei ole vielä selkeää mielipidettä asiasta.

Tai ei halua sitä medialle kertoa.

Taisin tuoda aiemmin tämä ilmi, mutta jotenkin minusta tuntuu uskomattomalta SuPerin edustajien lähteä nyt soloilemaan tämän asian kanssa, josta on keskusteltu useampaan otteeseen ja todettu asioiden olevan päivänselviä ettei KT:n tarjoama palkankorotusehdotus ole riittävä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tätä mä olen pelänny koko ajan. Todennäköisesti Kepulta tullut käsky Palomäelle pistää joukkonsa kuriin ja suurin osa Superilaisista valtuutetuista ei ajattele itse vaan tekee niinkuin porukan ainoa munallinen sanoo. Lainatakseni suurta ajattelijaa Hynystä: " Nyt minnuu vi...taa" :)

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minusta on uskomatonta, että edustajat ovat vastanneet median kyselyihin näin suoraan, tässä vaiheessa neuvottelua.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miksi SuPer kokoustaa ensin. Miksi Tehy vasta lauantaina? Ärsyttää tämä asioiden hidas eteneminen. Olisivat edes kokoustaneet toisinpäin.. tehy ensin

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mieki toivoin, että päätös olisi jo annettu kun herään "yöuniltani". Ei olis tartennut enää päivystää sitä. Nii ja iltapäivä sitä paitsi on jo!! No, ei tässä taida olla enää kuin tunneista kyse.. Jaksa vielä hetko Osku!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos SuPer kerran päättää hyväksyä kunta-alan sopimuksen, niin sitten voineemme aloittaa SuPerilaisten houkuttelemisen Tehyyn ja ajaa alas lopullisesti SuPerin

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Epävirallisen lähteen mukaan saamme alkaa kerätä Juhani Palomäelle hamekangas rahaa. Ja tämä ei ole vitsi.  angry.png Pannaanko keräys pystyyn?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Epävirallisen lähteen mukaan saamme alkaa kerätä Juhani Palomäelle hamekangas rahaa.  angry.png

Onneksi tuo on vielä epävirallista! Kyllä Jussi tuon diilin vielä hylkää!!  *räpyttää suuria sinisiä silmiään*

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onneksi tuo on vielä epävirallista! Kyllä Jussi tuon diilin vielä hylkää!!  *räpyttää suuria sinisiä silmiään*

Onneksi se ei kuitenkaan ole Jussin käsissä, nyt kaikki toivo Superin edustajistoon. Ne päätöksen tekee oli Juhani mitä mieltä tahansa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palomäki sanoi radiossa mun korviin hyvin selkeästi että hän tulee suosittamaan valtuustolle sopimuksen hyväksymistä. Kyllä, hamekangasta tarvittais..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Palomäki sanoi radiossa mun korviin hyvin selkeästi että hän tulee suosittamaan valtuustolle sopimuksen hyväksymistä. Kyllä, hamekangasta tarvittais..

Ah, hyvä nyt se on siis virallinen tieto. Montako metriä pannaan http://www.kangasojanaho.fi/tuotteet.html?id=14/199 ?

Toivon todella että edustajisto panee hanttiin![br][br]http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709276644242_uu.shtml

Palomäen mukaan sekin on täysin mahdollista, että hoitajien ammattiliitoista vain toinen olisi lakossa ja toisen liiton jäsenet työssä.
Jep, jätetään muille vaan hankalat hommat ja seurataan itse sivusta. Kevyt Déjà vu fiilis edelliseltä kierrokselta.  angry.png
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äänestäneet 30-4 sopimuksen hyväksymisen puolesta. Että se siitä...

Miten nää äänimäärät vaihtelee eri lähteissä? http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/09/565478 tuolla puhutaan luvuista 34-4. No, sama se koska ei lopputulokseen vaikuta! Voi himskatin pirskatti.. Nyt alkaa oikeasti jännittää lauantaita, mutta jotenkin etäinen pieni epämiellyttävä hytinä käy selkäpuolella..

Muoks: Mihin ne 11 (vai oliko se 10) sopimuksen hylkäämisen puolesta eilen "äänestänyttä" hävis?

Mie sijoitan yhden euron tuohon!

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...