Jump to content
MAINOS

Ken palkkaesityksen hyväksyy................


hoitopoika

Recommended Posts

Montakos ylihoitajaa / osastonhoitajaa olikaan edustustossa ja hallituksessa. Eli päättääkö työnantajan edustajat meillä palkoista ;D

Voi olla että en ole hoitotieteilijöiden suosikki, mutta kädet paskassa on vaikea miellyttää jakkupukuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Montakos ylihoitajaa / osastonhoitajaa olikaan edustustossa ja hallituksessa. Eli päättääkö työnantajan edustajat meillä palkoista ;D

Jos palkankorotuksia tulee, myös heidän palkkansa nousee.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niinpä niin............ mutta kun on työnantajan leivissä niin................... kiusaus voi olla suurempi kuin että tavallinen rivihoitsu äänestää...... no saa nähdä

Voi olla että en ole hoitotieteilijöiden suosikki, mutta kädet paskassa on vaikea miellyttää jakkupukuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä mun näkemykseni on, että siellä esim. Tehyn valtuustossa istuu nimenomaan ne ay-aktiivit, joille kelvollinen palkankorotus on erittäin tärkeä asia, tällaisen tilanteen eteen ovat vuosia tehneet töitä! Vaikka virkanimike sitten olisikin osastonhoitaja/ylihoitaja, uskoisin että ovat nimenomaan työntekijän asialla.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hoitopojan kysymys on validi.

Tehy on kyllä melkoinen outolintu tässä mielessä. Mitä enemmän työnantajan direktio-oikeutta käyttää,

puhumattakaan asemasta, jossa sovitaan ja allekirjoitetaan työsopimukset yms, sitä suurempi

intressikonfliktien ja jääviyden potentiaali. Toivottavasti kriittinen "itsejääväys" toimii.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

eiköhän ne kummiskin kaikki lakossa ole. Tuskin on niinkään paljoa rikkureita.. ainakin itse jos alalla pysyn niin kernaasti olen lakossa  ;D ehtis shoppailla jumbossaki  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ai niin, mä unohdin tän nipotuksen keskellä, että en hyväksy palkkaratkaisua. angry.png

Kahteen lakkoon on pienellä panoksella osallistuttu... ehkä nyt kolmas kerta toden sanoo. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voiks lakkovahdiksi alkaa muutkin kuin luottamusmiehet?? huh.gif

Yhteisö/yhteiskunta on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki on. (mukaillen M.Wuorelta)

Instant Karma?

Miten me voimme irtisanoutua, orjathan pitää myydä?!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voiks lakkovahdiksi alkaa muutkin kuin luottamusmiehet?? huh.gif

Kyllä voi, suorastaan velvollisuushan se on kaikille lakossa oleville jäsenille.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voiks lakkovahdiksi alkaa muutkin kuin luottamusmiehet?? huh.gif

Eihän luottamusmiehet voi kuulua lakko-organisaatioon.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli tyytyväisiä ovat. Minä en.

huh.gif    :-  Minulla on vähän sellainen olo, että kun olisin pyytänyt pussilakanaa ja saanutkin tyynyliinan, johon voin ne pettymyksen kyyneleet vuodattaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voiks lakkovahdiksi alkaa muutkin kuin luottamusmiehet?? huh.gif

Kyllä voi, suorastaan velvollisuushan se on kaikille lakossa oleville jäsenille.

Kiitos tiedosta. BARRIKADEILLE....

Yhteisö/yhteiskunta on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki on. (mukaillen M.Wuorelta)

Instant Karma?

Miten me voimme irtisanoutua, orjathan pitää myydä?!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voiks lakkovahdiksi alkaa muutkin kuin luottamusmiehet?? huh.gif

Eihän luottamusmiehet voi kuulua lakko-organisaatioon.

Tottakai kuuluu. Luottamusmiehethän on liiton jänenten edustajia ja pääluottamusmies liiton ja sen jäsenten edustaja.

Yhteisö/yhteiskunta on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki on. (mukaillen M.Wuorelta)

Instant Karma?

Miten me voimme irtisanoutua, orjathan pitää myydä?!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voiks lakkovahdiksi alkaa muutkin kuin luottamusmiehet?? huh.gif

Eihän luottamusmiehet voi kuulua lakko-organisaatioon.

Tottakai kuuluu. Luottamusmiehethän on liiton jänenten edustajia ja pääluottamusmies liiton ja sen jäsenten edustaja.

Lakko-organisaatio on aivan eri asia kuin edunvalvonta työrauhan aikana. Lakko-organisaatioon valitaan muita aktiiveja kuin luottamusmiehiä, koska usein lakon aikaiset paikalliset riidat henkilöityvät lakko-organisaation jäseniin eikä haluta pilata luottamusmiesten henkilösuhteita työnantajaan ehdoin tahdoin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...