onerva Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 hei kolleegat! miten teidän työpaikalla käy palkan ja nimikkeen kanssa, jos joudutte hoitajasta "alentumaan" laitosapulaiseksi? Mulle kävi niin sairasloma tapauksen vuoksi, tuuraan laitosapulaista, mutta teen kuitenkin lähihoitajan töitä lisäksi henkilökunnan puutteen vuoksi ja palkka tulee laitosapulaisen nimikkeellä ja tietenkin pienempi Link to comment Share on other sites More sharing options...
-VF- Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Millainen työsopimus sinulla on, eli mitä siinä lukee siinä kohdassa jossa määritellään sun työnkuva? Eihän se nyt todellakaan mene niin, että saat laitosapulaisen palkkaa mutta teet lähihoitajan töitä. Ei sitä nyt ihan kaikkeen pidä suostua mitä työnantaja käskee. Tai toki tuohon voi suostua jos saa sekä lähihoitajan että laitosapulaisen palkan. >:D Failure is always an option Link to comment Share on other sites More sharing options...
-emmi- Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Jos työsopimuksessa lukee laitosapulainen ja saat sen mukaan palkkaa, et kai suostu lh:n hommia tekemään?? Jos sua meinataan siirtää lh:n hommiin niin vaadi hyvä ihminen uus sopimus. ÄLÄ ANNA TYÖNANTAJAN TOIMIA VÄÄRIN!! Sehän säästää vaan jos me ollaan kilttejä ja hyvä uskoisia ja tehdään hommat alipalkalla!! Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest InkaOlivia Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Itse joskus laikkarina toimineena en ymmärrä miten tuollainen on mahdollista. Meillä ainakin laikkarit ja hoitajat oli aina niin eri porukkaa - jo senkin takia, että osastonhoitaja ei vastannut laitoshuoltajan palkkaamisesta, työnkuvasta tai muusta - että ikipäivänä ei tuollaista olisi päässyt tapahtumaan Kuten muut jo sanoivat, niin pidä puolesi ja vaadi tarkennusta asiaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannele. Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Olen monesti sijaisena tehnyt sairaalahuoltajien, ajanvaraajan ja toimistoihmisten töitä. Normaalisti teen röntgenhoitajan työtä, mutta jos on tulossa katko teen välillä näitä muitakin, jotta lomaoikeudet yms. jatkuvat. Teen aina sitä työtä, mistä palkka maksetaan. Kerran kun minua pyydettiin tekemään röntgenhoitajan työtä, vaikka olin toimistosihteerin palkalla sain mukavan korvauksen (vapaana). Omista oikeuksistaan on pidettävä kiinni:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.