Jump to content
MAINOS

Ulkomaan reissu


isp

Recommended Posts

MAINOS

öh.. jos ei oo pitkittynyt ripuli niin en näe syytä käydä ottamassa.. mut tää onki mun mielipide ;D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei pidä.

Jos olit siellä töissä sairaalassa niin sitten mrsa ja vre.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 7 kuukautta myöhemmin...

Kysyisin että entäs jos oireita on reissun jälkeen ja lääkäri epäilee yhtenä salmonellaa? Ulosteviljely tehty ja tuloksia odotellaan, kiinnostaisi vain, että jos sieltä moinen löytyy, niin voiko töihin mennä kun oireet menevät ohi vai miten menetellään? Lääkäri sanoi että töihin ei voisi mennä, jos se löytyy, kun näki papereista että olen kehitysvammaisten hoitajana, mutta muualta luin että ellei ole jossain elintarviketyössä, niin voisi. Miten sen kanssa nyt on sitten?

En suoranaisesti valmista ruokaa töissä, mutta syötän asiakkaita ja teen aamu- ja iltapaloja, eli olen melko paljon ruuan kanssa kosketuksissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: inkeri 59

Vuonna 1 ja 2  tulin Marmariksesta kamalan ripulin kera. Multa otettiin kokeet ja jouduin karantteeniin siksi aikaa kunnes saatiin tulokset. Olin aika monta viikkoa pois töistä.  Olin silloin lastenkodissa hoitajana. Salmonellaa ei löytynyt mutta joku ameeba se oli. Vuosi oli muistaakseti -90. Silloin ainakin pistettiin heti saikulle vaikka ei tiedetty ripulin aiheuttajaa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kysyisin että entäs jos oireita on reissun jälkeen ja lääkäri epäilee yhtenä salmonellaa? Ulosteviljely tehty ja tuloksia odotellaan, kiinnostaisi vain, että jos sieltä moinen löytyy, niin voiko töihin mennä kun oireet menevät ohi vai miten menetellään? Lääkäri sanoi että töihin ei voisi mennä, jos se löytyy, kun näki papereista että olen kehitysvammaisten hoitajana, mutta muualta luin että ellei ole jossain elintarviketyössä, niin voisi. Miten sen kanssa nyt on sitten?

En suoranaisesti valmista ruokaa töissä, mutta syötän asiakkaita ja teen aamu- ja iltapaloja, eli olen melko paljon ruuan kanssa kosketuksissa.

Lääkäriä uskoisin, tai jos pakottava tarve töihin, unohdat ne syötöt tms.

Muistaakseni työnantajan on osoitettava sellaiset duunit, jossa et joudu kosketuksiin ruoan kanssa, tai sitten saikulle. Kunnes puhdas.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä taas pitää mennä salmonellatesteihin jos olet enemmän kuin 3 pvää Pohjoismaaiden ulkopuolella matkoilla, vaikka ei olis mitään oireita. Minä olen vaan unohtanut ne testit  ;D jos oireita ei ole ollut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...