Jump to content
MAINOS

Kutsu Hoitoalan järjestöjen SuPerin ja Tehyn yhteiseen tapahtumaan


OldOne

Recommended Posts

no pitäkää mekkalaa ja muistakaa sanoa että TE LUPASITTE HOITAA TÄMÄN ASIAN KUNTOON!!!

Mä luulen että toi syyllistämismetodi ei toimi missään muualla kuin sairaanhoidossa ja hyvin tuloksin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 64
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Idea paikalle saapumisesta ois kiva, mut en taida kuitenkaan köyhä opiskelija tuhlata vähäisiä rahojani tuohon  ::)

Toivotaan, että te reippaat jotka paikalle pääsette saatte äänenne kuuluviin. 

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no pitäkää mekkalaa ja muistakaa sanoa että TE LUPASITTE HOITAA TÄMÄN ASIAN KUNTOON!!!

Mä luulen että toi syyllistämismetodi ei toimi missään muualla kuin sairaanhoidossa ja hyvin tuloksin.

Eihän toi oo syyllistämistä, se on muistuttamista. Ne on ihan omasta vapaasta tahdosta vaalipuheissaan luvanneet laittaa asian kuntoon. Nyt kun kuntatyönantajan kone yskähteleee neuvottelujen alkumetreillä on syytä muistuttaa niistä lupauksista mitä valtiovallanedustajat on antaneet. Eli olisiko vieläkin anteliaamman valtionkädenojennuksen paikka noille köyhille kunnille...ehän minä nyt ketään syyllistä ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen kun kutsu foorumille lähetettiin, puhuttiin vielä mielenosoituksesta. Tänään tuli pyyntö että käytettäisiin ilmausta 'yhteinen tapahtuma'.

Aika kummallisen poukkoilevasti Tehy tässä kohden käyttäytyi. Luulisi että tälläiset kielelliset muotoilut olisivat jo ennen julkistamista loppuun asti mietitty, jos kerran sananvalinnoilla lasketaan olevan noinkin paljon painoarvoa.

Aamun uutisissa sanottiin, että mielenosoitus on huomenna. Eli ei tapahtuma vaan MIELENOSOITUS!!!

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko siis menijöitä? Mä voisin olla lähdössä kun aamun tentistä pääsen n. klo 10.00.

Kerättäiskö joku pieni porukka edustamaan hoitajat.nettiä?

-Maaria joka ei ole ikinä ennen ollut minkään sortin mielenosoituksessa...-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kerättäiskö joku pieni porukka edustamaan hoitajat.nettiä?

Toi ois kyllä hyvä idea ;D Itse en pääse, olen töissä kuten moni muukin tohon aikaan.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvät neuvottelijat! Faktoja ja realiteettia esiin hoitoalan palkkauksesta huomisessa kokoontumisessa eduskuntatalon edessä. Yleinen mielikuva näyttää valitettavasti olevan edelleen, että esim.sairaanhoitaja tienaa tehtäväkohtaista palkkaa 2500 euroa, vaikka tuohon lukuun pääse vain vuorotyötä tekemällä viikonloppuja uhraten. Normaalityöajan palkka on aivan jotain muuta - n. 1800euroa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pahoin pelkään että huomisesta "mielenosoituksesta" tulee tynkä tapahtuma.

Toivottavasti olen erittäin pahasti väärässä. Kuvia huomenna sitten tänne jos joku on menossa  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kerättäiskö joku pieni porukka edustamaan hoitajat.nettiä?

Sopii. Nähdäänkö vaikka Vltavan terassilla vaikka puolen päivän aikaan? Kaikki halukkaat vaan sinne.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kerättäiskö joku pieni porukka edustamaan hoitajat.nettiä?

Sopii. Nähdäänkö vaikka Vltavan terassilla vaikka puolen päivän aikaan? Kaikki halukkaat vaan sinne.

Nähdään siellä. Näyttää tää innostus niin suunnattomalta että istutaan varmaan kaksin siellä...  >:D Mutta ainakin voi sanoa että laatu korvaa määrän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minäkin olen tulossa. Toivottavasti pääkaupunkiseudulta/ Uudeltamaalta tulee porukkaa, nimittäin muualta maasta on ihan oikeesti tulossa busseittain hoitajia. Olishan se noloa, jos ei täältä (pk-seutu) saisi edustavaa joukkoa kasaan!

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tapahtumassa tuli käytyä. Mielestäni aika laimea tapahtuma, mielenosoituksesta ei kyllä oikein voinut puhua. Paljon kuultiin lupauksia valtiovallan edustajilta joten palkankorotukset ovat varma juttu.  :nauraa:

IMG_7481.JPG

IMG_7498.JPG

IMG_7499.JPG

IMG_7500.JPG

IMG_7501.JPG

IMG_7505.JPG

IMG_7524.JPG

Kuten kuvasta näkyy, väkeä ei ollut tuhansia (ehkä pari sataa?), megafoneihin ei huudeltu iskulauseita, kyltit ja banderollit olivat aika kesyjä ja poliitikot pitivät kauniita ja kannustavia puheita.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No eipä ollut tilaisuus saanut suunnatonta suosiota. Oman ammattiosastoni väkeä en bongannut lainkaan! Ilmeisesti "kaikki" sitten olivat aamuvuoroaan tekemässä.

Kiitos seurasta VF, S-hoo, Maaria :-)

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle ei kuvat avautunu... :nauraa:

Aika erikoista? No jos kuvat eivät näy tällä foorumilla, niin täältä niitä pääsee katselemaan myös.

No eipä ollut tilaisuus saanut suunnatonta suosiota. Oman ammattiosastoni väkeä en bongannut lainkaan! Ilmeisesti "kaikki" sitten olivat aamuvuoroaan tekemässä.

Kiitos seurasta VF, S-hoo, Maaria :-)

Kiitos samoin.  :nauraa: Ei sitä porukkaa kyllä paljoa ollut. Odotin, että edes pari tuhatta ihmistä olisi paikalle saapunut, mutta ilmeisesti kaikilla oli töitä tai  jotain tähdellisempää tekemistä.

Seuraavaan mielenosoitukseen sitten isommalla porukalla!

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jep, siellä oltiin kurssikaverin kanssa (muita omasta opiskeluryhmästä ei sitten paikalla näkynytkään  huh.gif ). Jatkoa uteliaana odotellessa...

Leikkurisisar uraputkessa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No eipä ollut tilaisuus saanut suunnatonta suosiota. Oman ammattiosastoni väkeä en bongannut lainkaan! Ilmeisesti "kaikki" sitten olivat aamuvuoroaan tekemässä.

Kiitos seurasta VF, S-hoo, Maaria :-)

Kiitos samoin.  :nauraa: Ei sitä porukkaa kyllä paljoa ollut. Odotin, että edes pari tuhatta ihmistä olisi paikalle saapunut, mutta ilmeisesti kaikilla oli töitä tai  jotain tähdellisempää tekemistä.

Seuraavaan mielenosoitukseen sitten isommalla porukalla!

Kiitos minunkin puolesta hyvästä seurasta. Todellakin jäi vähän laimea fiilis tästä tahdon asiasta kun väkeä ei ollut tuon enempää, mutta minkäs teet.

VF, mulla on muutama otos teidän perhealbumiin, jos haluat? Mihinkä pannaan tulemaan?

Kuva lisätty; Bongasin suurmiehen. :nauraa:

kukkahattukarnevaalit.JPG

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle ei kuvat avautunu... :nauraa:

Aika erikoista? No jos kuvat eivät näy tällä foorumilla, niin täältä niitä pääsee katselemaan myös.

Ahaa, no sen verran ilmapalloja, että selkeältä tapahtumaltahan tuo näyttää... :nauraa: (Kumma juttu, noi kuvat näkyy tällä sivulla missä kirjoitan viestiä, mut ei muissa...) Ehkä porukkaa ois voinu olla enemmän, jos tapahtumasta olis informoitu ajoissa...? (Sitähän suunniteltiin paljon pidempään...)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hitsi kun ei itse päässyt paikalle.... Katsoin nuo VF:n kuvat - siellähän ei ollut jengiä paljon ollenkaan!!  :-

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itsekkin olin paikalla ja aika laimea mielenosoitus oli. Yksi kuvaajakin sanoi että näin rauhallista mielenosoitusta ei olla nähty ikinä! Mutta toisaalta tulee se pointti selville, tosin porukkaa olisi saanut olla PALJON  enemmän.. No seuraavan kerran sitten! Ja millos se sitten onkaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joku varmaan repii pelihousujaan tästä, mut sata lammasta alko määkiä mun pään sisällä kun uutisotsikoissa luki jotain hoitajien mielenosoituksesta ja kuvassa näkyy miljoona ilmapalloa ja muutama hoitaja siellä niiden välissä. Siitä ei kyllä tekemälläkään saanu mielenilmauksen näköiseksi... Näytti siltä kuin Tehyllä ois joku koju ollu pystyssä jossain Next Step-tapahtumassa. ;D

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jeejee,siellä oli otsikoissa taas "hallitus sai vastaansa vihaiset SAIRAANHOITAJAT" mun mielestä siellä oli kyllä lähihoitajiakin..

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...