Ladytakkutukka Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 ;) Aivan loistavaa... Totuus ei pala tulessakaan.
Ladytakkutukka Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 Mitähän jos Jyrkin vaimo olisi hoitajatar? Veikkaanpa, että herra ajaisi hoitajien asioita... oma napa toki tärkeä on ;) Totuus ei pala tulessakaan.
Maailman vahvin tyttö Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 Mitähän jos Jyrkin vaimo olisi hoitajatar? Veikkaanpa, että herra ajaisi hoitajien asioita... oma napa toki tärkeä on ;) Veikkaan et jos Jyrkin vaimo olis hoitaja niin se tekis jotain 25% työaikaa, paperien pyörittämistä jossain polilla (anteeksi, olen tänään kärkäs), naamioks sen verran että vois sitten Jykke sanoa että "hoitoalan arki on minulle tuttua". Ni kerta. "Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä." "Jaa KUHANSILMIÄ?!"
Lääkärihoitaja Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 Naulan kantaan ;) Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
oujo-sama Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 Toi biisi on ollu käytössä ainakin parissa mielenosoituksessa missä olin mukana.. hittibiisi ;)
Guest Minäpä Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 No mitäs ne edelliset hallitukset sitten on tehny? Tämä edes lupaa jotain...
OldOne Posted September 4, 2007 Author Posted September 4, 2007 No mitäs ne edelliset hallitukset sitten on tehny? Tämä edes lupaa jotain... Niinpä, siksi Juice laulaakin 'Jyrki Jyrki, älä sanojasi syö' :(
Guest msh -79 Posted September 7, 2007 Posted September 7, 2007 Mitähän jos Jyrkin vaimo olisi hoitajatar? Veikkaanpa, että herra ajaisi hoitajien asioita... oma napa toki tärkeä on ;) Veikkaan et jos Jyrkin vaimo olis hoitaja niin se tekis jotain 25% työaikaa, paperien pyörittämistä jossain polilla (anteeksi, olen tänään kärkäs), naamioks sen verran että vois sitten Jykke sanoa että "hoitoalan arki on minulle tuttua". Ni kerta. Ei mitään anteeksi.Olet oma itsesi täällä palstalla.Tosin minäkin olen anteeks-olen vain hoitaja tyyppiä:sen huomaa mikä on tuttua.
Maailman vahvin tyttö Posted September 7, 2007 Posted September 7, 2007 Nyt mulla meni ohi että mitä tarkoitit? "Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä." "Jaa KUHANSILMIÄ?!"
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.