Jio Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Koskas JLP:n kausi pj:nä päättyy, eli koska on seuraavat pj:n vaalit? My brain is stuck from shooting glue I'm not sorry for the things I do Carbona not glue
Jio Posted August 24, 2007 Author Posted August 24, 2007 Musta vaalilauseena vois olla "JAANA VAIHTOON". -I agree that. My brain is stuck from shooting glue I'm not sorry for the things I do Carbona not glue
Teemu Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Olikos niin, että valtuusto valitsee PJ:n vai hallituksen? Nyt ei vaan muista... Kiitos.
OldOne Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 http://www.tehy.fi/tehy_jarjestona/hallinto_ja_organisaatio/
Teemu Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 http://www.tehy.fi/tehy_jarjestona/hallinto_ja_organisaatio/ Kiits,sä olit nopeempi ;D Olen juuri noilla sivuilla. Kiitos.
kartsa Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Äänestävätten sitten - whinetyksen asemesta - ihan oikeasti.
-VF- Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Ja eikö viime kerralla käynyt niin, että JLP ei ollut edes ehdolla puheenjohtajaksi, mutta hänet valittiin? Joku skeptinen, kuten minä, voi ajatella Tehyn puheenjohtajuuden määräytyvän puoluekirjan mukaan eikä todellisen pätevyyden saatika jäsenistön tahdon. Failure is always an option
Pernasoppa Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Epäkiitollista hommaahan toi on olla sama minkä yhdistyksen puheenjohtaja. Jos menee huonosti ni kaikki on pj:n vika, jos menee hyvin ni silloin se on jäsenten ansiota. Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.
-VF- Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Epäkiitollista hommaahan toi on olla sama minkä yhdistyksen puheenjohtaja. Jos menee huonosti ni kaikki on pj:n vika, jos menee hyvin ni silloin se on jäsenten ansiota. Mutta sillä korvauksella mitä siitä maksetaan kompensoituu epäkiitollisuus varmasti. Tuolla palkalla minä ottaisin niskoilleni nälänhädän, maailman epäoikeudenmukaisuuden ja kaupan päälle tunnustaisin Olof Palmen murhan. Failure is always an option
Jio Posted August 24, 2007 Author Posted August 24, 2007 Epäkiitollista hommaahan toi on olla sama minkä yhdistyksen puheenjohtaja. Jos menee huonosti ni kaikki on pj:n vika, jos menee hyvin ni silloin se on jäsenten ansiota. Mutta sillä korvauksella mitä siitä maksetaan kompensoituu epäkiitollisuus varmasti. Tuolla palkalla minä ottaisin niskoilleni nälänhädän, maailman epäoikeudenmukaisuuden ja kaupan päälle tunnustaisin Olof Palmen murhan. -Mulle tuo JLP:n palkka olisi kyl ihan riittävä psyykeen korjaaja siitä kaikesta henkisestä kärsimyksestä mitä idoottien kenttätyöläisten taholta joutuu sietämään, häpeämään ja kärsimään. Ai juu, tommonen liksa puhdistaa omantunnonkin. My brain is stuck from shooting glue I'm not sorry for the things I do Carbona not glue
Kantapaa Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Mistä te löysitte JLP:n palkan? http://www.iltasanomat.fi/verotiedot/2005/ay-pomot.asp Työ on nälän aiheuttamaa pakkoliikettä
-teme- Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 mä voisin mennä tohon pallille, lupasin nostaa ja ajaa omia etuja sen minkä kerkiäisin.... missä jlp on onnistunut :D
Teemu Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Joku skeptinen, kuten minä, voi ajatella Tehyn puheenjohtajuuden määräytyvän puoluekirjan mukaan eikä todellisen pätevyyden saatika jäsenistön tahdon. Senpä takia tämmöinen järjetelmä joskus saatiin aikaiseksi: http://www.freewebs.com/vapaatvaikuttajat/index.htm En tiedä mikä heillä on nykyjään suunnitelma, mutta Maritaan vaan yhteyttä, niin eiköhän se siitä selviä! Tarjoatkaa itseänne mukaan toimintaan, joka ei ole sidoksissa mihinkään puolueeseen! Mutta muistakaa, että se vaatii myös töitä! Kiitos.
Jio Posted August 26, 2007 Author Posted August 26, 2007 Tänään Rouva IsoRouva kirjoittelee hesarissa niin tylsiä ja ympäripyöreitä etten jaksanut lukea edes koko juttua loppuun. Tehy-lehden pääkirjoitusten kirjoittelu ei ole mennyt -taitojen puolesta- hukkaan. My brain is stuck from shooting glue I'm not sorry for the things I do Carbona not glue
OldOne Posted August 26, 2007 Posted August 26, 2007 Mistä te löysitte JLP:n palkan? http://www.iltasanomat.fi/verotiedot/2005/ay-pomot.asp Toi ei ole sama asia kuin JLPn saama palkka TEHYstä. Tuo on hänen kokonaisansionsa k.o vuodelta. Ja musta siinä ei o mitään pahaa että meidän PJ tienaa yhtä paljon kun muutkin AY pomot. En sano tienaako ay pomot liiikaa vai ei, mutta pitäskö teiän mielestä hoitajien ay johtajan saada pienempää palkkaa kuin muiden alojen? Olisko hän sitten jotenkin uskottavampi tms? Ja kattokaa esim OAJ:n puheenjohtajan kokonaistuloja, kaksinkertaiset verrattuna Jaanaan.
Jio Posted August 26, 2007 Author Posted August 26, 2007 Jaanan ansioksi on tosiaan sanottava että hän sai sovittua omaan palkkaansa kunnon korotuksen. Ja ihan konkreettisesti. My brain is stuck from shooting glue I'm not sorry for the things I do Carbona not glue
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.