Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

labema

Uhkaa....

Recommended Posts

labema

Haluaisin kysellä miten lastensuojelussa työskentelevät ihmiset kokevat ulkopuolelta tulevan uhkan? onko yleistä? Itse olen kokenut "tilatun" pahoinpitely-yrityksen ja useita henkeä kohtaan esitettyja vakavasti otettavia uhkauksia. Onkohan yleistä??

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Oinaspässi

Yleistä on, joo, mitä olen lastensuojelun ihmisten kanssa aiheesta keskustellut/nähnyt, usean vuoden ajalta. Vaihtuvuus, pitkät sairaslomat, loppuun palaminen, yms. aika monella. Nollatoleranssi-linja hyvä. Aina ilmoitus poliisille. Ei kannata duuninsa takia kaikkea roskaa sietää!! Jotkut kokee, että ilmoittaminen poliisille pilaa asiakassuhteen, vaikeuttaa työtä, jne.. Sellainen ajattelutapa ei kyllä ole kenenkään etu, ikinä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
labema

Vai pilaa asiakassuhteen....  kuinkahan paljon pitää niellä saavuttaakseen jonkun toisen eri elämänalueella olevan tavoitteen? "jos ei sunfaija hakka mua, niin mä opetan sut syömään purkkijätskiä"?[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 20.08.07 - klo:23:46

Vastaus itselle.... Olipa hölmösti sanottu... , mutta väsynyt ihminen päästää suustansa hölmöyksiä. Uutta näkökulmaa työhön tässä vain haetaan. ;D

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille