Jump to content
MAINOS

Muistin testaamisesta


Pinky

Recommended Posts

Kirjauduin tälle foorumille vihdoin ja viimein pitkän taustalukuvaiheen jälkeen ja olisin heti kolleegoiden apua tarvitsemassa 8)

Itsellä on töissä tullut käytettyä jos jonkinlaisia muisti-testejä eri asiakkaille, mutta he ovat kaikki olleet myöntyväisiä testaamiseen ja olleet aktiivisesti testin teossa mukana. Mutta kuinka testata ihmistä joka ei myönnä että hänen muistissaan olisi vikaa? Eli ei siis suostu minun kanssa testejä tekemään. Olisiko mahdollista ko henkilön tietämättä tilata hänelle aikaa jonnekin muualle testausta varten?

Lähinnä ajattelin sitä jos tälle henkilölle minä tilaisin testin jonnekin (minne?), josta he lähettäisivät kutsun tälle henkilölle, sillä epäilen että hän voisi oikein virallisen kutsun saadessaan mennäkin. Esim. kutsu kontrollitutkimuksiin tk:sta?

Haluaisin toimia näin koska ko henkilö ei suostu ymmärtämään tilannetta ja näin ollen kieltäytyy avustani. Haluaisin vain auttaa, sillä muistia kun voisi vielä tässä vaiheessa harjoituttaa + antaa muita hoitoja.

Kiitos kaunis kaikille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: penelope

Mulla oli kerran asiakas jonka kanssa oli samankaltainen ongelma. Asiakas kävi kaupungin järjestämässä kerhossa jonne "tilasin" muistihoitajan

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täällä meillä on olemassa ainakin muutama muistineuvola, johon saa varata aikoja. Olisi se ainakin "virallisempaa", kun erityinen hommaan koulutettu sen tekee. Ehkä tämä ihminen osaa kohdatakin paremmin asiakkaat/potilaat jotka eivät tunnusta tai tunnista ongelmaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...