Jump to content
MAINOS

Mies kuoli baarikahakassa.


Pärssinen

Recommended Posts

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708156462314_uu.shtml

ambulanssi kävi iltalehden mukaan myös paikalla --> ovatkohan lanssarit joutuneet myös kuulusteluihin, kun ilmeisesti äksänneet potilaan?...

hieman samanlainen tilanne kuin topicissa viime syksyltä:

http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=8528.0

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Milloinkohan keltainen lehdistö huomaa sen tosiseikan, että portsarit ovat teoillaan aiheuttaneet aika monen ihmisen kuoleman viime vuosien aikana?  ;)

Täytyy toivoa, että kyytilappu on täytetty asianmukaisesti ja äksäämiseen on saatu tohtorin lupa. Muuten voi tulla sanomista.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistä päättelette että potilas on äksätty? Eikös siinä mainittu että on kuljetettu tajuttomana keskussairaalaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mistä päättelette että potilas on äksätty? Eikös siinä mainittu että on kuljetettu tajuttomana keskussairaalaan?

Mä luulin, että Pärssisellä olisi sisäpiiritietoa asiasta.  8)

Enpä lukenut tuota artikkelia ihan huolella läpi.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ei oo sisäpiirin tietoa. ja vaikka oisikin, en siitä kertoisi.

Ymmärsin niin iltalehden artikkelista....mutta nyt kun luen tarkemmin, niin "pelastajat luulivat että hän selviää"..

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kai kukaan toope äksää tollaista keissiä.

Miksikäs ei mikäli perusparametrit normaalit, tajunta vastaa promilleja, ei tajuttomuutta, kieltäytyy itse hoidosta em. jälkeen, pyydetty hoito-ohje lääkäriltä. Näitä päänsä kolauttaneita jurrisia on viikonloppuisin ainakin isommissa kaupungeissa useita, ja mikäli eivät jää yksin ja muut paikallaolijat järjissään, niin äksät tulee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en ainakaan käsittäny, että ois äksätty.

"Ambulanssi tilattiin, mutta pelastajatkin käsittääkseni luulivat, että hän selviää, viitasaarelaisen hotelli Pihkurin päällikkö Hanna Virtanen toteaa."

"Tajuttomaksi vaipunut asiakas kuljetettiin Keski-Suomen keskussairaalan, jossa hän päivää myöhemmin menehtyi."

Ehkä sairaankuljettajat ovat paikalla esimerkiks rauhotelleet kaikkia että 'ei hätää' ja siitä päätelty, että potilas selviää.  ;) Varmana ois isompi kohu tullu, jos HOITAJAT noin vakavan virheen tekee. Media kyllä huolehtii ettei hoitajille mitään palkankorotuksia tule...  ;D

Limbotaan ali siitä, mistä aita on matalin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä en ainakaan käsittäny, että ois äksätty.

joo en minäkään nyt ...mitäköhän olin nautiskellut artikkelia lukiessani?  ;D

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Milloinkohan keltainen lehdistö huomaa sen tosiseikan, että portsarit ovat teoillaan aiheuttaneet aika monen ihmisen kuoleman viime vuosien aikana?  ;D

Täytyy toivoa, että kyytilappu on täytetty asianmukaisesti ja äksäämiseen on saatu tohtorin lupa. Muuten voi tulla sanomista.

http://www.pohjanmaanturvapalvelu.com/foorumi/viewtopic.php?t=1090

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...