Jump to content
MAINOS

Miksi sinusta tuli...?


Blueangel

Recommended Posts

Saaks vastaa vaikka en varsinaissa hoitotyössä olekaan? no vastaan kuitenkin  ;D

 

eli labratäti.

 

Sosiaali- ja terveysala oli jotenkin selvä valinta, oonhan haaveillut myös opettajan ja poliisin hommista. Sosiaalipuoli oli ehdoto nounou, äitini on niihin hommiin ajautunut ja ei kiitos kun kattelee sivusta. Liian rankkaa hommaa pääkopalle, ainakin miulle. Hoitopuolelta taas en itseäni nähnyt silloin nuorempana sairaanhoitajan roolissa, vaikka ihmisten kanssa halusinkin työskennellä. Hakupapereihin sitten ilmesty bioanalytiikka, radiografia ja viimeisenä hoitopuoli. Bioanalytiikkaan päädyin, enpä ole päiväkään katunut. 

Nyt kun on tullu töissä jokinen vuosi oltua, niin on tuo hoitopuolikin alkantu tuntua mielekkäämmältä ajatukselta. Enpä siis näkisi täysin mahdottomalta ajatukselta joskus tuonne ensihoidon puolelle lukea, jos jotain on joskus keksittävä.. Tiedä vielä mitä mein alalle käy  -_-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 51
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Opiskelen kätilöksi. Esikoisen odotusaikana alkoi ala kiinnostaa, välissä hain liiketaloudenkin alalle mutten onneksi päässyt kouluun. Toimistotyötä tehtyäni päätin ettei se ole mua varten ja päädyin hakemaan kätilöopintoihin. Vielä en ainakaan ole katunut! ;) Jonkinmoisen ammatti-identiteetin olen kohta 3 opiskeluvuoden aikana saanut itselleni koottua ja tuntuu että tulevat harjoittelut toistaan mielenkiintoisempia.

Kappas, oon kirjottanut tänne jo. Juuri valmistuneena, olen sitä mieltä että ammattini on maailman paras (vaikkakin myös vaativa ja rankka). 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...