Jump to content
MAINOS

Teepaitatekstejä kätilöille


Vieras: Student Midwife

Recommended Posts

Vieras: Student Midwife

Jos jotakuta vaikka kiinnostaisi kätilöaiheinen slogan paitaan, niin löysin muutamia enkunkielisiä:

Meconium happens

Everybody promises, midwife delivers

Midwives help people out

I support perineums

Midwifery is catching

Midwives do it in any position

Midwives bring life to the party

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olipa hyvia...

Omassa englantilaisessa katilomukissani lukee: 'Ultra sound midwife - proud to be a 100% qualified, caring, encouraging, one more push re-assuring midwife.'

'Turpa kiinni ja ponnista!'

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Jos jotakuta vaikka kiinnostaisi kätilöaiheinen slogan paitaan, niin löysin muutamia enkunkielisiä:

....

I support perineums

....

Olikohan se Pirkka-Hämeen kätilöyhdistys joka on myynyt joskus t-paitoja jossa lukee "Midwives support perineum - support midwives".

Sisäisesti latino

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

K-S:n kätilöyhdistys myy t-paitoja tuolla SMW:n tekstillä,eli "Minulle voit avautua". On myynyt jotain 1-2 vuoden ajan.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hitsi. Nyt mun tosikkovereni taas kuohahtelee. Nää on musta älyttömän hauskoja "alan ihmisten kesken" mutta naisena ja ihmisenä en tykkää tuosta asenteesta, että synnyttäjä onkin väline kätilön temppujen toteutukseen. En minä avaudu kätilölle, enkä tykkäisi että mun välihan tukeminen on jonkun vitsin aihe. En tykkäisi, että mun lapsesta "otetaan koppi".

Kyllä minä tajuan, ettei tämä ole se KOKO asenne, ja että ihmiselle ja kätilölle on ihan mahdollista nähdä yhtä aikaa molemmat totuudet: oma työ työnä ja suorituksina ja mielenkiinnon aiheena ja intohimona ja huumorin lähteenä - ja synnyttäjä yksilönä ainutkertaisen kokemuksen äärellä.

Mutta sen toisen, kätilökeskeisen, asenteen kirjaaminen teepaitaan kyllä vähän tökkii, koska sen näkee sitten kaikki. 

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Omassa englantilaisessa katilomukissani lukee: 'Ultra sound midwife - proud to be a 100% qualified, caring, encouraging, one more push re-assuring midwife.'

Oon nähnyt tuollaisen kollegalla, Lontoon tuliainen kuulemma.

Tuo slogani on nyt suomennettu magneetteihin ja avaimenperiin: "Opastava, avustava, välittävä ja rohkaiseva, 'vielä yksi ponnistus' -KÄTILÖ"

Noita saa ainakin Hämeenlinnasta yhdestä paikasta, olen nähnyt.

Sisäisesti latino

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...