Jump to content
MAINOS

Rakennekynnet hoitotyössä


Kipusisko

Recommended Posts

Nostetaas vähän tätä aihetta kun mulla on nyt ihan hirmuinen halu hankkia rakennekynnet *nolona* Semmoset siistit, lyhyet kynnet haluaisin näiden omien lohkeilevien ja katkeilevien tilalle (tai siis päälle)

Eli kokemuksia niiltä joilla on/on ollut rakennekynnet.

Mulla oli geelikynnet ja eipä haitannut menoa hoitotyössä. Mullakin oli vaatimuksena et lyhyet ja siistit. En raapinut ketään asukkaista ja omakin nahka oli turvassa ku ne ei ole niin terävät ku omat kunnet. Ranskalaisen marikyyri tapaiset oli ja todella siistit ja huomaamattomat. Kuulema noi geelit ei kestä sitä desilitkua ja en aluksi tätä tiennyt niin eipä ne mikskään mennyt litkun käytön vuoksikaan.

Suosittelen vaan et laitat ne kynnet Suomalaisella tekijällä koska nää venäläiset ei käytä suomalaisia aineita joten voit saada ihan mitä "myrkkyä" käsiisi.... :P

Hinta on aika suolainen eka kerta sellaiset 90€ + mut huolto oli jo 60€ :-/

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

En ole kokeillut rakennekynsiä koskaan, koska en pidä muutenkaan kovin pitkistä kynsistä edes luomuna.

Mutta tosiasia on se, että kyllä vielä järjissään olevat vanhukset tykkäävät,jos hoitaja on laittautunut edes vähän meikillä, hiukset on nätisti, vaatteet on muutakin, kuin aina se sama työpusakka:) joskus tulee laitettua itseään nätimmin ja saa kyllä siitä kiitosta ja kehuja varsinkin siis kotihoidossa olevilta asukkailta:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kynnet tuli taas laitettua kun oli omat syöty ensimmäistä niveltä myöten. Työt alkaa parin viikon päästä, sitä ennen huolto ja tavalliseksi ranskalaiseksi manikyyriksi muutto näistä pinkeistä glitterikynsistä. Nyt kun on taas kynnet, eipä ole revittyjä, verta tihkuvia kynsinauhoja :) Talon politiikka kieltää mutta eipä tuota kieltoa valvota eikä sanktioita rapise. Ja mulla on aina hanskat kuitenkin potilaskontaktissa (päivystysympäristö, koskaan et tiä mitä potilas kantaa).

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Lyhyet ja siistit, simppelit ranskalaiset geelikynnet löytyy multakin. On kivat ja hyvät. Tosin kynsimuotoilijalle joutui aika rautalangasta vääntämään että viilaa kynnet riittävän lyhyeksi, koska nehän sitten kasvaa kokoajan ja pitkien kynsien kanssa ainakaan mä en osaa tehdä mitään, oli ne sitten omat tai geelit. Mulla omat kynnet lohkeilee herkästi joten nyt ei sitä riesaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onhan nuo kauniit.. pitkinäkin.. mutta kyllä vähän hirvitti kun eräs hoituri, pitkillä rakennekynsillä varustettuna, pesi liikuntakyvyttömän mummelin pehvaa niillä sormilla.. En minä ainakaa haluaasi semmoosta. :huh: Mutta jos niitä ei ole erikseen työpaikalla kielletty niin samapa se sitten on, tehköön kukin miten tahtoo. Kunhan huolehditaan siitä ettei potilas "vahingoitu" ja pidetään puhtaudesta muutoin huolta.

Omat kynteni on aina olleet lyhyet ja tulee sellaisena pysymäänkin; pianoa ja kitaraa on työmaalla paljon helpompi soittaa kun ei kynnet ole tiellä. :P En myöskään meikkaa tai erikoisesti hiuksiani laita kun tunnin päästä työn alottamisesta meikit on valunu ja tukka pystyssä.. Harjanveto tai kaksi, ponnari päähän, naaman pesu ja työvaatteet niskaan. That's it.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ymmärrä hoitotyössä mitään tuollaisia kaunistuksen muotoja, kuin en myöskään hoitajia joilla on sormuksia ja kaulakoruja vaikka kuinka paljon!

Töissä voi näyttää kauniilta ilman apuvälineitäkin; kun itsetunto on kohilla - heijastuu se ulkonäköönki!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaulakorut ja kevyt meikki ihan ok, sormukset ei! Eikä rannekorut tai -kellot. Ohut kynsilakka on ainakin meidän hygienialääkärin mielestä ok, kunhan se vaihdetaan päivittäin koska lakan reunat tuppaavat irtoilemaan jo päivässä käsihuuhteiden ja -pesun yhteydessä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meihen mielipide: turhamaisuutta sanon minä! ja vielä todistetusti haitallista potilaalle.

Kiire, mikä ihana tekosyy.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...