Jump to content
MAINOS

kynälamppu


kops

Recommended Posts

Tuttu tilanne jokaiselle: otat kynälampun taskusta ja kas se ei toimi. Ja/tai siitä on paristot loppu. Tai sitä ei löydy.

Henk.koht. olen nyt käyttänyt näitä Vartan kynälamppuja mitä taloon tilataan, mukana tulee lamppu ja kaksi AAA-paristoa. Tuotakaan ei tarvitse kuin kerran pudottaa, niin valon linssille tapahtuu jotain ja valokuvio muuttuu.

Mieli tekisi ostaa oma kynälamppu (esim magliten 2xAAA kynälamppu) jotta kerrankin kunnolla näkisi sinne kipeään kurkkuun, mutta...

Kokemuksia? Toimivatko nämä laadukkaammat sen paremmin terveydenhuollon tarkoituksissa? Tuppaavatko katoamaan? Miten olette ratkaisseet näiden mukana pysymisen?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mieli tekisi ostaa oma kynälamppu (esim magliten 2xAAA kynälamppu) jotta kerrankin kunnolla näkisi sinne kipeään kurkkuun, mutta...

Kokemuksia? Toimivatko nämä laadukkaammat sen paremmin terveydenhuollon tarkoituksissa? Tuppaavatko katoamaan? Miten olette ratkaisseet näiden mukana pysymisen?

Meillä on ollut lanssin pakissa Magliten kynälamppu 90-luvun alkuvuosilta saakka ja jos en ihan väärin ole ymmärtänyt niin alkuperäinen yksilö on vielä hengissä. Eli kestänyt on ja ihme ja kumma ei ole hukkunutkaan.

Mutta jos itse olisin ostamassa työmaalle henkilökohtaista lamppua jota vielä pitäis raahata mukana niin varmaan ostaisin  Led Lenserin tai vastaavan led-avaimenperän; patteri kestää ja valoteho nykyisillä ledeillä on ihan ok.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Led Lenser itsellä ollu vuoden päivät käytössä ja pieksee isommankin lampun valoteholtaan. Lisäksi ostin tuommosen ladattavan ni ei tartte edes pattereita metsästellä. Suosittelen.

lihasmuisti on paras muisti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itsellä maglite(2XAAA) hyvin on toiminut ja mukana kulkee kotelossa vyöllä.

Tosin kynälamppu ulkona pimeässä työskennellessä on teholtaan liiaan pieni. Itse kokeilin otsalamppua ulkohommissa pimeällä on muuten todella ehdoton väline. Paareja kantaessa näkee minne kulkee eikä tarvitse pimeässä hapuilla kaskari kainalossa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse kokeilin otsalamppua ulkohommissa pimeällä on muuten todella ehdoton väline. Paareja kantaessa näkee minne kulkee eikä tarvitse pimeässä hapuilla kaskari kainalossa. 

Tämä malli ainakin toimii hyvin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...