kops Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Tuttu tilanne jokaiselle: otat kynälampun taskusta ja kas se ei toimi. Ja/tai siitä on paristot loppu. Tai sitä ei löydy. Henk.koht. olen nyt käyttänyt näitä Vartan kynälamppuja mitä taloon tilataan, mukana tulee lamppu ja kaksi AAA-paristoa. Tuotakaan ei tarvitse kuin kerran pudottaa, niin valon linssille tapahtuu jotain ja valokuvio muuttuu. Mieli tekisi ostaa oma kynälamppu (esim magliten 2xAAA kynälamppu) jotta kerrankin kunnolla näkisi sinne kipeään kurkkuun, mutta... Kokemuksia? Toimivatko nämä laadukkaammat sen paremmin terveydenhuollon tarkoituksissa? Tuppaavatko katoamaan? Miten olette ratkaisseet näiden mukana pysymisen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dino Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Mieli tekisi ostaa oma kynälamppu (esim magliten 2xAAA kynälamppu) jotta kerrankin kunnolla näkisi sinne kipeään kurkkuun, mutta... Kokemuksia? Toimivatko nämä laadukkaammat sen paremmin terveydenhuollon tarkoituksissa? Tuppaavatko katoamaan? Miten olette ratkaisseet näiden mukana pysymisen? Meillä on ollut lanssin pakissa Magliten kynälamppu 90-luvun alkuvuosilta saakka ja jos en ihan väärin ole ymmärtänyt niin alkuperäinen yksilö on vielä hengissä. Eli kestänyt on ja ihme ja kumma ei ole hukkunutkaan. Mutta jos itse olisin ostamassa työmaalle henkilökohtaista lamppua jota vielä pitäis raahata mukana niin varmaan ostaisin Led Lenserin tai vastaavan led-avaimenperän; patteri kestää ja valoteho nykyisillä ledeillä on ihan ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Von Hoitsulander Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Led Lenser itsellä ollu vuoden päivät käytössä ja pieksee isommankin lampun valoteholtaan. Lisäksi ostin tuommosen ladattavan ni ei tartte edes pattereita metsästellä. Suosittelen. lihasmuisti on paras muisti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jooge Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Mulla on ollut vuoden verran lanssihommissa käytössä Streamlight 3N http://www.streamlight.com/product/product.aspx?pid=29 ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Tehoa on tarpeeksi, että pystyy pälyilemään pimeissä kohteissa ja on kestänyt hyvin kolhujakin. Kooltaan ok. "Work smart, not hard." Dr. House Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 UK 2AAA Pen Light on ollut käytössä viisi vuotta, hyvä ja toiminta varma laite, valoteho riittävä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagner Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Itsellä maglite(2XAAA) hyvin on toiminut ja mukana kulkee kotelossa vyöllä. Tosin kynälamppu ulkona pimeässä työskennellessä on teholtaan liiaan pieni. Itse kokeilin otsalamppua ulkohommissa pimeällä on muuten todella ehdoton väline. Paareja kantaessa näkee minne kulkee eikä tarvitse pimeässä hapuilla kaskari kainalossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dino Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Itse kokeilin otsalamppua ulkohommissa pimeällä on muuten todella ehdoton väline. Paareja kantaessa näkee minne kulkee eikä tarvitse pimeässä hapuilla kaskari kainalossa. Tämä malli ainakin toimii hyvin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.