Jump to content
MAINOS

Menisitkö synnyttämään omalle työpaikallesi?


Hentovalkoinen

Recommended Posts

Vai oletko kenties jo sen tehnyt? Kysymys siis on tarkoitettu lähinnä synnäreissä ja lapsivuodeosastoilla työskenteleville. Itse olen nyt ollut lapsivuoteella kesätöissä ja ajattelin aluksi, että enpä haluaisi tänne tulla vauvan kanssa, jos olisi synnytys edessä. Nyt kesän myötä on ajatukset vähän muuttuneet ja voisinpa hyvinkin ajatella olevani vauvan kanssa siellä, olisipahan tuttu ympäristö. Kertokaapa kokemuksia ja ajatuksianne.  :)

A lot of fellows nowadays have a B.A., M.D. or Ph.D. Unfortunately they don't have a J.O.B. -Fats Domino-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tata ollaankin suomalaisten tyokavereitten kanssa mietitty monesti. Nyt parin vuoden jalkeen alkaa jo tunutua silta, etta kai taalla Englannissakin jotenkin voisi synnyttaa, vaikka verta verhoissa valilla onkin ja kollegoina kaikenlaista viheltajaa... Mutta taytyy sanoa etta Suomea ajatellessa menisin riemusta kiljuen ihan kenen tahansa vanhan kollegan hoidettavaksi, jopa niiden opiskeluaikoijen vanhojen sitruunaohjaajien - kemiasta viis kunhan hygienia pelaa ja ammattitaitoa loytyy.

Oma lapsenteko nyt viela muutenkin tietysti on etaista, mutta olen myos varma siita, etta olen erittain vaikea potilas kun se aika koittaa... Joko neuvon katiloani ja kiistan kaiken, tai sitten kiljun epiduraalia sormenkarjelle auki... Aika nayttaa...

'Turpa kiinni ja ponnista!'

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä on hoidettu monenkin työkaverin synnytyksiä puolin ja toisin ja kyllähän hyvässä työyhteisössä kaverin synnytys hoidetaan viimeisen päälle, toki tietysti muidenkin synnyttäjien synnytykset. Äitejä ja naisiahan tässä lähes kaikki ollaan, toinen toistamme tukien....  ::) :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietenkin, mihinkäs muuallekaan  *nolona*

Työkavereita olen hoitanut ja itseni heidän käsiinsä uskoisin, jos sellainen tilanne olisi kohdalla!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole kätilö enkä työskentele myöskään sektiosalissa, mutta näin tältä istumalta tuntuu, että menisin mieluummin jonnekin muualle kuin työkavereiden käsiin synnyttämään...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mahdotonta mulle. mutta jos työkaveri tulis esim sectioon niin varmasti saisi hyvää hoitoa ;D

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

En menisi minnekkään muualle kuin omalle työpaikalleni!!!

Sinne ehdottomasti. Tutut ihmiset, tuttu ympäristä, kaikki pitäisivät kuin kukkaa kämmenellä.  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

En ole kätilö enkä työskentele myöskään sektiosalissa, mutta näin tältä istumalta tuntuu, että menisin mieluummin jonnekin muualle kuin työkavereiden käsiin synnyttämään...

Musta oli ihan kauheeta ja häpesin suuresti, kun päädyin harjoittelusta tuttuun leikkuriin sektioon aivan karmeessa kunnossa huutavana ja  cry.png

Onneks nukuttivat..

Ei ollu kiva kokemus muutenkaan.

Että terkkuja... :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...